Rapitap Skrevet 22. november 2003 #1 Del Skrevet 22. november 2003 Hei på deg, bare lurte på en sak. Forstår det slik at du nå har flere (mer enn to) nick her inne. Jeg skjønner folk som bytter og begynner på nytt, men at de har ett nick av gangen. Derfor lurte jeg på hvordan du orker å ha flere og hvorfor? Dette er bare av ren nysgjerrighet. Du vet jeg liker deg! //klemme på for sikkerhetsskyld// Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indianlady Skrevet 22. november 2003 #2 Del Skrevet 22. november 2003 Hei på deg Anafugia :D Jeg tok til bake Indianlady nå som en viss bruker er borte,Atacand og Delline var meg.Men nå har jeg funnet meg selv slik som Finn Kalvik i sangen er og blir Indianlady nå. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 22. november 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 22. november 2003 hahaha! Okidokis! =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indianlady Skrevet 22. november 2003 #4 Del Skrevet 22. november 2003 Tar gjerne i mot besøk i bøkerne mine.¨ Selskap syk i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå