AnonymBruker Skrevet 3. august 2011 #1 Skrevet 3. august 2011 Før jeg ble "offisielt" sammen med min kjære samboer, rotet jeg med både ham og en annen beiler samtidig. Jeg var bare 21 år da, og dette er over 3 år siden. De visste ikke om hverandre, men jeg vet at han som nå er samboeren min mistenkte at jeg hadde sex med den andre personen, noe jeg forsåvidt hadde, men bare et fåtall ganger (fire-fem ganger). Den siste gangen jeg hadde sex med den andre personen skjedde etter at jeg hadde blitt ganske sikker på at jeg ville satse på samboeren min, og skjedde helt uplanlagt etter et nachspiel i min leilighet. Vi hadde sex igjen etter at vi våknet neste dag, og han dro hjem rett etterpå. Rett etter dette (bare noen minutter) kom min nåværende samboer på uanmeldt besøk, og det endte altså i sex med ham også etter en stund. Den andre personen hadde altså en unormalt stor/tykk penis, og det var strevsomt å ha sex med ham, han måtte bruke glidemiddel for å få den inn i meg. Nåværende samboer har derimot en mer normal størrelse, kanskje en god del tynnere enn gjennomsnittet for å være ærlig. Når jeg da hadde sex med nåværende samboer etter å ha hatt det med den andre personen først, kjentes det som om skjeden var for stor/slapp for ham, jeg hadde store problemer med å kjenne han i det hele tatt, og han ble veldig tafatt, jeg så at han prøvde å late som ingenting. Når vi lå i misjonær og han beveget seg "inn og ut" lenge uten å skjønne at penis var i luften og ikke inne i meg, måtte jeg nesten bare avbryte sexen, for det føltes feil. Jeg sa til ham at vi kunne prøve igjen senere, jeg så at han ble veldig lei seg. Han dro hjem etterpå. Vi snakket aldri noe videre om den episoden, og jeg sa til min andre beiler at jeg ikke ønsket mer kontakt, og heller ikke mer sex (følte meg ille til mote over det som skulle ha vært en fin sex-stund med min framtidige samboer). Jeg kan ikke huske å ha fortalt ham grunnen slik jeg skriver det her, men nevnte vel kanskje at sexen vi hadde etter nachspiel og om morgenen førte til en pinlig episode med han som er nåværende samboer. Denne andre beileren min var noe av en drittsekk, og nå tre år senere har han visst prestert å si noe til samboeren min i fylla på byen, om den episoden som hendte for tre år siden. Vet ikke akkurat hva han sa, men det var noe som gjorde at samboer skjønte sammenhengen om hvorfor det ikke fungerte så godt, rent fysisk, da vi skulle ha sex den morgenen han var på besøk. Han er utrolig lei seg, og vi har hatt sex bare en gang siden han fikk vite om det. Han lar meg ikke se penisen sin lenger, og dekker seg til når han kommer ut av dusjen og skifter klær. Det virker som han har mistet all selvtilliten sin. Jeg savner den gode, vante mannen min med god selvtillit som ville ha sex hele tiden Jeg vet ikke hva jeg kan gjøre for å få ham til å føle seg bedre og fokusere på alt det fantastiske vi har sammen. Jeg håper noen kan komme med råd, for jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lenger, uansett hvor mye jeg forteller ham at han er perfekt, virker det som han ikke tar det til seg...
edderkoppdame Skrevet 3. august 2011 #2 Skrevet 3. august 2011 Så: Pga en sleivete kommentar fra en tidligere beiler i fylla har samboeren din skjønt at den ene gangen han luftpulte deg en dag for tre år siden at det hadde vært en beiler på besøk minutter før med større pikk? bare nysgjerrig: rakk du å dusje før din nåværende samboer kom på besøk? 5
AnonymBruker Skrevet 3. august 2011 #3 Skrevet 3. august 2011 Så: Pga en sleivete kommentar fra en tidligere beiler i fylla har samboeren din skjønt at den ene gangen han luftpulte deg en dag for tre år siden at det hadde vært en beiler på besøk minutter før med større pikk? bare nysgjerrig: rakk du å dusje før din nåværende samboer kom på besøk? Hvis du leser innlegget mitt skjønner du at saboeren min ble lei seg den gangen for tre år siden, og den kommentaren var tydligvis nok ja, siden samboer fortalte meg at han andre fyren hadde sagt noe om at jeg hadde fortalt ham det (noe jeg ikke har, ikke i detalj). Jeg lyver aldri, og måtte jo nesten si at det steer at jeg lå ed den andre personen same dag som jeg lå med samboer. Uansett om jeg skulle ha det ugjort, er det jo ikke noe å gjøre med det... Nei, jeg dusjet ikke, en tørket bort glideiddelet fra forrige person før jeg hadde sex ed nåværende saboer, og hva har det egentlig med saken å gjøre? Jeg brukte beskyttelse (kondom) med både den andre beileren, og samboeren min.
Stinelin Skrevet 3. august 2011 #4 Skrevet 3. august 2011 Uff, vond situasjon. Kan ikke skjønne annet enn at du må bruke tid på å bygge opp forholdet til din samboer, og selvtilliten hans. Om du kanskje ikke bare sier at han er perfekt, men viser det, og virkelig mener det. Slik tar tid, men skal til for å få han til å stole på at du er fornøyd med ham, slik at han "kommer på banen" igjen. Lykke til! 1
Nessy Skrevet 3. august 2011 #5 Skrevet 3. august 2011 Fortell ham at han er mannen du elsker og er sammen med, si at om penisstørrelsen hans var ett problem hadde det vært over for lenge siden og at du liker ham akkurat sånn som han er. Si at du elsker hvordan det føles å ha ham inni deg og at du digger sexen dere har. 1
billcat Skrevet 3. august 2011 #6 Skrevet 3. august 2011 Gjort er gjort. Og siden du beskrev han andre som en drittsekk (og det vet vel samboeren din, og *gjett* om det er en *stor* faktor i situasjonen mhp hva han føler), så har han vel høflig nok formulert seg slik at det hadde maksimal effekt overfor samboeren din. Drittsekker er påpasselige sånn sett. Og dette kan du ikke gjøre noe med. Jeg får selv vondt bare av å prøve å tenke meg hvordan noe slikt skulle føles. :-s Kynikeren i meg tenker, "Lykke til i neste forhold, lær av dette" 1
Stefan Skrevet 3. august 2011 #7 Skrevet 3. august 2011 Som man reder, så ligger man, er det noe som heter så treffende. Du har en stor jobb foran deg for å snu dette, og du må regne med å bruke både tid og krefter. Positivitet og støtte er fullstendig avgjørende. 4
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2011 #8 Skrevet 3. august 2011 Håper han tar motet til seg og forlater deg. Han fortjener virkelig en bedre person enn deg å dele livet sitt med... 1
waco Skrevet 3. august 2011 #9 Skrevet 3. august 2011 Kanskje andre kvinner kan lære litt av denne trangen til og absolutt ligge med og date flere menn samtidig? 4
Gjest in Skrevet 3. august 2011 #10 Skrevet 3. august 2011 Hadde en problemstilling ganske lik din, men med en litt annen forhistorie. Det vil nok alltid være der i mer eller mindre grad. Så kan du/dere velge om dere vil prøve å tie eller prate det i hjel. Jeg/vi endte opp med det siste. Jeg var dønn ærlig på alt han ville vite, mot at han satte ord på det han følte. Det ble en del frustrasjonsutbrudd av det. Etterhvert endte det ofte opp med sex. Det er ikke lenger et krangle tema, men en sjelden gang kan han stikke med det under en krangel. Det er ok, det tåler og fortjener jeg. Noen ganger tar han det opp mens vi har sex, det virker som han tenner på det. Det funker for meg og
Anglofil Skrevet 3. august 2011 #11 Skrevet 3. august 2011 Gi ham tid, han trenger all støtte han kan få. Jeg forstår ham godt, jeg ville blitt lei meg selv, så her må du bare være tålmodig. Mvh Yvonne
Gjest Safe Skrevet 3. august 2011 #12 Skrevet 3. august 2011 Jeg synes dette høre merkelig ut. Skjeden trekker seg da sammen igjen når samleiet er over, den blir da ikke et gapende hull? 2
Gjest Bjørn82 Skrevet 3. august 2011 #13 Skrevet 3. august 2011 Jeg synes dette høre merkelig ut. Skjeden trekker seg da sammen igjen når samleiet er over, den blir da ikke et gapende hull? Det blir den faktisk ganske lenge etter et samleie. =) Får du da en stor, så gaper den mere. Ikke nødvendigvis lengre. Men den blir slappere en god stund etterpå.
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2011 #14 Skrevet 3. august 2011 What goes around, comes around. Det hadde vært nok for meg å finne ut av at dama som jeg elsker holdt på med noen andre enn meg uten å informere meg om det, og at hun til og med hadde sex med oss begge på samme dag, uten å vaske seg i mellomtiden, og igjen uten å informere meg om det på forhånd, og selvfølgelig også at det var meg som var den siste av oss to beilerne som "var innom" den dagen. At fyren i tillegg er en drittsekk, og at han var så stor at du ikke kjente noe når det var "min tur" ville bare vært kransen på kaka. Sånne som deg er mye av grunnen til at jeg holder meg til fyllesex og pulevenner. Da vet man ihvertfall hva man har i vente. 1
Gjest padawan Skrevet 3. august 2011 #15 Skrevet 3. august 2011 Kanskje andre kvinner kan lære litt av denne trangen til og absolutt ligge med og date flere menn samtidig? What goes around, comes around. Det hadde vært nok for meg å finne ut av at dama som jeg elsker holdt på med noen andre enn meg uten å informere meg om det, og at hun til og med hadde sex med oss begge på samme dag, uten å vaske seg i mellomtiden, og igjen uten å informere meg om det på forhånd, og selvfølgelig også at det var meg som var den siste av oss to beilerne som "var innom" den dagen. er nestens om jeg skulle sagt det selv. du har deg selv å takke for dette.
Rayanne Skrevet 3. august 2011 #16 Skrevet 3. august 2011 Kanskje andre kvinner kan lære litt av denne trangen til og absolutt ligge med og date flere menn samtidig? Kvinner bør først og fremst lære seg å holde kjeft. Hadde hun ikke plapret om sexlivet sitt til ekselskeren hadde aldri problemet oppstått. Også stusser jeg litt på at dette skulle ha noe å si, skjeden trekker seg jo sammen igjen med en gang pikken er ute. Hadde det vært slik hadde man jo ikke kjent stort om man hadde sex to ganger på rappen heller. 2
Gjest "gjest" Skrevet 3. august 2011 #17 Skrevet 3. august 2011 Det må ligge mer bak enn en sleivete bemerkning i fylla av den her tidligere elskeren din. Kan ikke forstå annet. 1
Cuckold Skrevet 3. august 2011 #18 Skrevet 3. august 2011 Den andre personen hadde altså en unormalt stor/tykk penis, og det var strevsomt å ha sex med ham, han måtte bruke glidemiddel for å få den inn i meg. Nåværende samboer har derimot en mer normal størrelse, kanskje en god del tynnere enn gjennomsnittet for å være ærlig. Når jeg da hadde sex med nåværende samboer etter å ha hatt det med den andre personen først, kjentes det som om skjeden var for stor/slapp for ham, jeg hadde store problemer med å kjenne han i det hele tatt, og han ble veldig tafatt, jeg så at han prøvde å late som ingenting. Når vi lå i misjonær og han beveget seg "inn og ut" lenge uten å skjønne at penis var i luften og ikke inne i meg, måtte jeg nesten bare avbryte sexen, for det føltes feil. Jeg sa til ham at vi kunne prøve igjen senere, jeg så at han ble veldig lei seg. Han dro hjem etterpå. Vi snakket aldri noe videre om den episoden, og jeg sa til min andre beiler at jeg ikke ønsket mer kontakt, og heller ikke mer sex (følte meg ille til mote over det som skulle ha vært en fin sex-stund med min framtidige samboer). Jeg kan ikke huske å ha fortalt ham grunnen slik jeg skriver det her, men nevnte vel kanskje at sexen vi hadde etter nachspiel og om morgenen førte til en pinlig episode med han som er nåværende samboer. Denne andre beileren min var noe av en drittsekk, og nå tre år senere har han visst prestert å si noe til samboeren min i fylla på byen, om den episoden som hendte for tre år siden. Vet ikke akkurat hva han sa, men det var noe som gjorde at samboer skjønte sammenhengen om hvorfor det ikke fungerte så godt, rent fysisk, da vi skulle ha sex den morgenen han var på besøk. Han er utrolig lei seg, og vi har hatt sex bare en gang siden han fikk vite om det. Han lar meg ikke se penisen sin lenger, og dekker seg til når han kommer ut av dusjen og skifter klær. Det virker som han har mistet all selvtilliten sin. Jeg savner den gode, vante mannen min med god selvtillit som ville ha sex hele tiden Jeg vet ikke hva jeg kan gjøre for å få ham til å føle seg bedre og fokusere på alt det fantastiske vi har sammen. Jeg håper noen kan komme med råd, for jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lenger, uansett hvor mye jeg forteller ham at han er perfekt, virker det som han ikke tar det til seg... Jeg synes det er litt enkelt å bare skylde på at den andre gutten er en drittsekk. For det spiller ingen rolle hvor stor drittsekk denne fyren er, hadde ikke du funnet det for godt å avsløre dette for ham ville han heller ikke hatt noe å briske seg med overfor kjæresten din. Uansett hvor full han måtte bli. Skjønner du virkelig ikke at det at han hadde pult deg så grundig at du var for vid for kjæresten var en triumf for denne fyren? En triumf på din kjærestes bekostning? Ærlighet er en bra ting, men det er forskjell på ærlighet og å fortelle alt til alle og å utlevere en du allerede hadde bestemt deg for å satse på til hans rival. Denne fyren hadde jo ingen rett til eller krav på å vite hvordan hans store penis hadde ødelagt en hyrdstund for deg og han som du ville ha som kjæreste. Når du likevel valgte å fortelle dette nettopp til han som hadde utvidet deg, måtte du vel et eller annet sted langt bak i bevisstheten forstå at du utleverte kjæresten din og ydmyket ham overfor en annen mann? Dette er jo slike ting enkelte kvinner i cuckold-relasjoner kan more seg med, men da er det en bevisst strategi fordi begge tenner på at han ydmykes. Får ikke inntrykk av at kjæresten din har en cuckold-fetisj, så da virker det bare utrolig råttent å utlevere ham til en rival. 7
Gjest "gjest" Skrevet 3. august 2011 #19 Skrevet 3. august 2011 Hva er det med den fyren som måtte fortelle det uansett, lurer jeg på.
Gjest padawan Skrevet 3. august 2011 #20 Skrevet 3. august 2011 det er jo typisk gutter å skryte av tidligere erobringer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå