Gå til innhold

noe med banan?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har 1 kg godt modne bananer som må brukes til noe.

Forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bananmilkshake :biggrin:

Smoothie... Kake... :popcorn:

• Liker 1
Skrevet

Banankake, bananmuffins, banansplitt (men for modne bananer er ikke helt ideelt til det bruket)... hmm.

Gjest gutt92
Skrevet

Bare banan med kanel på er jo helt herlig i seg selv...

Ellers kan du jo fryse dem ned!! Neida.

Lag et fruktfat med noe annen frukt og, så koser du deg litt?

Skrevet

Stikk en pinne i noen halve, dypp dem i sjokolade og knuste nøtter, legg de i fryseren ett par timer så har du is på pinne :D

Gjest gutt92
Skrevet

Vil ikke konsistensen på isen bli skikkelig fæl? :P Blir jo litt sånn... seig på tnga liksom? Eller? Har ikke prøvd men så det for meg! :P

Skrevet

Spørs litt hva man er vant til, og selvsagt hvor lenge de har liggi i fryseren/tint opp.

Jeg synes ihvertfall det er ganske godt, men å sammenligne det med PinUp og sånn går selvsagt ikke.

Skrevet

Denne oppskriften på banankake(banana bread) er kjemepgod! God å spise som den er men jeg har også laget arme riddere (French toast) av det og det er himmelsk ;)

Bananer kan også fryses og tas opp senere for bruk i kaker, muffins, smooties etc..

Skrevet (endret)

*dobbelpost*

Endret av Pingting
Skrevet

Du kan dele de opp i mindre biter og fryse ned - genialt til smoothies! Eller lage muffins med banan og sjokoladebiter.

Gjest Leonidene
Skrevet

Snitt de opp på langs med skallet på, legg i noen sjokoladebiter og hiv i ovnen/på grill eller bål. Spis med skje :)

Gjest NozMonster
Skrevet

Bare banan med kanel på er jo helt herlig i seg selv...

Ellers kan du jo fryse dem ned!! Neida.

Lag et fruktfat med noe annen frukt og, så koser du deg litt?

det er jo faktisk kjempgodt da! jeg er veldig glad i frossen banan! ( dette høres faktisk ironisk ut, men jeg mener det faktisk! ) men det er veldig lurt å ta av skallet først da, for det erke lett å få av når den er frossen!

Gjest Navifairy
Skrevet

Frossen banan med yoghurt er kjempegodt!

Bare å stikke en pinne i bananen, helle over yoghurt og pakke inn i sølvfolie og slenge i frysern!

AnonymBruker
Skrevet

Denne banankaka er kjempegod, og veldig enkel å lage :) Pleier å få mye komplimenter for den. Ekstra godt med f eks tørket aprikos, nøtter, sjokolade e.l i.

Skrevet

Banan på brødskiva! Det syns jeg er veldig godt :)

Eller stekt banan med is og karamellsaus... Veldig, veldig søtt, men ganske godt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...