Gå til innhold

Høye menn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er bare 1.84 men er stor i kjeften og kan spille gitar høyt, tungt og manisk :blomst:

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den største kvinnebedåreren jeg kjenner, er ca. 177. Aldri sett ham feile i å sjekke opp ei dame.

Ansikts-symmetri og sjarm/humor betyr mye mer enn høyden i praksis.

Det er kun på Internett man ser folk få komplimenter for høyden sin (fordi de kanskje ikke vet hvordan de ser ut ellers).

Skrevet

194 cm og bredskuldret......just sayin ;)

• Liker 1
Skrevet

194 cm og bredskuldret......just sayin ;)

Åååååhh Gud, jeg lover å være snill. Jeg elsker høye menn!!! :daane:

Skrevet

:hjerter:

Rolig nå - jeg er bare 1:84 i converse, litt høyere i høye heler.

Skrevet

Høye menn er hot! Min kjære er rett under 2 meter og bredskuldra. Men en av eksene mine var bare rett under 180 så høyde er ikke det aller viktigste, selv om det er en stor fordel :)

Skrevet

Det er kun på Internett man ser folk få komplimenter for høyden sin (fordi de kanskje ikke vet hvordan de ser ut ellers).

Sant. Og som regel fra kvinner med lav selvtillit.

Anonymous poster hash: 4d184...0ad

• Liker 1
  • 10 måneder senere...
Skrevet

Er det så rart lave menn føler seg mindreverdige i denne tråden når dere blir kåte av å lese at noen har en høyde over 187,845332 og mener annet ikke er mannlig?

Anonymous poster hash: fee7a...8a4

Det er ikke vårt problem.

....

Beste tråden ever!!

Skrevet

Den største kvinnebedåreren jeg kjenner, er ca. 177. Aldri sett ham feile i å sjekke opp ei dame.

Ansikts-symmetri og sjarm/humor betyr mye mer enn høyden i praksis.

1.77 hadde aldri "bedåret" meg. Med mindre det var fordi han var søt som en hundevalp og kunne blitt min beste kompis. Det er rett og slett ikke noe seksuelt attraktivt med lave menn. Menn under 185 kan sammenlignes med kvinner over 185. Det er for spesielt interesserte.

Anonymous poster hash: 5f308...cd0

• Liker 2
Skrevet

1.77 hadde aldri "bedåret" meg. Med mindre det var fordi han var søt som en hundevalp og kunne blitt min beste kompis. Det er rett og slett ikke noe seksuelt attraktivt med lave menn. Menn under 185 kan sammenlignes med kvinner over 185. Det er for spesielt interesserte.

Du generaliserer ikke her...? Din personlige preferanse gjelder ikke universelt vet du. :opplyser:

Jeg er 1.75 og kan ikke si at jeg har problemer med å få pult. :lur:

Gjest Trollkarlen
Skrevet

Du generaliserer ikke her...? Din personlige preferanse gjelder ikke universelt vet du. :opplyser:

Jeg er 1.75 og kan ikke si at jeg har problemer med å få pult. :lur:

Det er ingen tvil at høye menn får pult mer enn lave menn. Slik som at hvis en slank kvinne spør tilfeldige menn på gata om sex så vil flere svare ja til henne i forhold til en feit kvinne som hadde gjort det samme. Lave menn og feite kvinner er for "spesielt interesserte".

Skrevet

Dra til helvete!!

Hilsen bitterpikk

1,78

Anonymous poster hash: 2dd63...994

Skrevet

Enig.

Skrevet

Har ingenting i mot høye menn nei! :danse:
Men høyden har ikke alt å si da...

Skrevet

Vel da er jeg spesielt interessert.

(Syns sjeldent det er tiltrekkende når menn er over 1.83 isj).

Skrevet

Du rakker ned på lave menn, og sier de ikke eier autoritet eller seksuell tiltrekningskraft. Og så er du 1,57 cm selv? Snakk om å kaste stein i glasshus. Du er selv langt lavere enn gjennomsnittshøyden for kvinner, så du burde virkelig roe deg ned når du angriper menn som er 1.70 cm.

Jeg er en normalt høy kvinne (171 cm), og må si jeg ofte synes at kvinner på 1,60 og lavere ser noe pussige ut. De ser på en måte litt 'feil' ut. Synes ellers at TS virker litt blærete i denne tråden. Men det er kanskje slik man hevder seg når man er 39 år, singel og barnløs (leste i en annen tråd at hun var det).

Anonymous poster hash: 5f1ee...3ff

• Liker 1
Skrevet

De aller fleste kameratene mine som er tynne og ikke så veldig høye har *like høye* kjærester som er meget pene. Vektmessig og veier de vel rundt det samme vil jeg tro...

Om det er veldig tilfeldig vet jeg ikke men har nesten inntrykk av at det er *mer* populært å være like

høye omtrent enn 30cm forskjell fordel mannen.

Virker som når alt kommer til alt så betyr høyde lite for flesteparten er min observasjon - har vel heller aldri fått et kompliment selv at jeg er høy og stor før i denne tråden :)

• Liker 1
Skrevet

Enkelt å si på Internett, men jeg har aldri sett ham feile, så.

Hvor høy er du selv forresten?

Skrevet

Enkelt å si på Internett, men jeg har aldri sett ham feile, så.

Hvor høy er du selv forresten?

174. Så på byen hadde han vært hele 4 cm lavere enn meg. Liten gutt altså.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...