Gjest Gjest Skrevet 6. august 2013 #461 Skrevet 6. august 2013 Og til Gjest: Håper du finner han Kanskje fått mange PM`s i innboksen nå Anonymous poster hash: 82b8b...c41 Tja, alltids plass til flere. Forstår deg.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #462 Skrevet 6. august 2013 Shakira er 153 eller noe og har en høy fyr http://images.eonline.com/eol_images/Entire_Site/2012820//634.Shakira.mh.092012.jpg Poenget mitt i denne tråden var: høyde burde ikke være en hindring. http://www.celebritybabyscoop.com/files/2012/07/FFN_Cruise_Holmes_FILE_062912_9233860-960x1408.jpg , http://static4.businessinsider.com/image/4fee0add6bb3f79f0a000001-960/tom-cruise-katie-holmes-mission-impossible.jpg Anonymous poster hash: 82b8b...c41 Ekte kjærlighet? Han fyren der har jo alle pengene man trenger for å få de fleste damer. Tipper hun skjelver i musa om det kommer en høy kjekk kar og sier hei ; - ) Anonymous poster hash: d9cb8...c63
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #463 Skrevet 6. august 2013 Ekte kjærlighet? Han fyren der har jo alle pengene man trenger for å få de fleste damer. Tipper hun skjelver i musa om det kommer en høy kjekk kar og sier hei ; - ) Anonymous poster hash: d9cb8...c63 Skjelver i musa? Anonymous poster hash: f22e0...791 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #464 Skrevet 6. august 2013 Ekte kjærlighet? Han fyren der har jo alle pengene man trenger for å få de fleste damer. Tipper hun skjelver i musa om det kommer en høy kjekk kar og sier hei ; - ) Anonymous poster hash: d9cb8...c63 Sier det samme. Skjelver i musa? Pga penger er det ikke ekte kjærlighet, for de fattige er de eneste som opplever "ekte kjærlighet." Anonymous poster hash: 82b8b...c41
Gjest Ironically me Skrevet 6. august 2013 #465 Skrevet 6. august 2013 Back to basic! "hyldest til høye menn" Tusen takk! Det skal jeg ha i minne neste gang jeg smeller skallen i hattehylla på NSB nye satsning "Dwarf-intercity". Neste gang jeg skaller i hattehylla på et fly, eller dundrer i en dørkarm. Men det siste gjør jeg ikke så ofte lenger fordi jeg har funnet en fin teknikk når jeg går gjennom en dør! 187/8, og føler meg ikke så høy, nei tvertimot! Sammen med folk som har fått sponset kroppen sin av Mc D, føler jeg meg jæ..... liten!
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2013 #466 Skrevet 6. august 2013 Ekte kjærlighet? Han fyren der har jo alle pengene man trenger for å få de fleste damer. Tipper hun skjelver i musa om det kommer en høy kjekk kar og sier hei ; - ) Anonymous poster hash: d9cb8...c63 Æg setter høyde foran penger.
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2013 #467 Skrevet 6. august 2013 Back to basic! "hyldest til høye menn" Tusen takk! Det skal jeg ha i minne neste gang jeg smeller skallen i hattehylla på NSB nye satsning "Dwarf-intercity". Neste gang jeg skaller i hattehylla på et fly, eller dundrer i en dørkarm. Men det siste gjør jeg ikke så ofte lenger fordi jeg har funnet en fin teknikk når jeg går gjennom en dør! 187/8, og føler meg ikke så høy, nei tvertimot! Sammen med folk som har fått sponset kroppen sin av Mc D, føler jeg meg jæ..... liten! Hva kan jeg si: Høye du er lekker!!
Gjest Belle âme Skrevet 6. august 2013 #468 Skrevet 6. august 2013 høye menn og lave damer eller høye menn og høye damer? Liker dere høye eller lave jenter/damer? Kor høyt er høyt for ein dame? Kor lavt er for lavt? Og ka er perfekt?
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2013 #469 Skrevet 15. oktober 2013 høye menn og lave damer eller høye menn og høye damer? Liker dere høye eller lave jenter/damer? Kor høyt er høyt for ein dame? Kor lavt er for lavt? Og ka er perfekt? Det perfekte er 1.87m og oppover.
Lacosimus Skrevet 16. oktober 2013 #470 Skrevet 16. oktober 2013 Mannen min er 184 og det passer perfekt til kroppen hans
Tidus Skrevet 16. oktober 2013 #471 Skrevet 16. oktober 2013 Det perfekte er 1.87m og oppover. Hva med skikkelig høye? En på jobben er 2.03m (og svært bredskuldret i tillegg!) Selv de på 1.87 blir puslete smågutter ved siden av ham. Hehe.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #472 Skrevet 16. oktober 2013 Så det hjelper bare å være høy hvis man er en bredskuldret mannemann? Vi som er høye, pene og veltrente må stille oss i rekken sammen med resten av de vanlige dødelige? Fml. Anonymous poster hash: 6ebbb...813
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2013 #473 Skrevet 16. oktober 2013 Hva med skikkelig høye? En på jobben er 2.03m (og svært bredskuldret i tillegg!) Selv de på 1.87 blir puslete smågutter ved siden av ham. Hehe. En cm lavere enn eksen. Han også var breiskuldret.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #474 Skrevet 16. oktober 2013 Jeg er kvinne og 160-161 cm høy. Jeg liker også menn som er høyere enn meg, men de må ikke nødvendigvis være over 180. Jeg kan like menn fra og med 176-188. Høyere enn 188 syns jeg blir for høyt, hehe. Og lavere enn 176 føltes ikke så bra... da føler jeg meg ikke så kvinnelig, feminin or what ever u say! Eksen min gjennom fem år er omtrent 176-177 cm høy og jeg følte det var perfekt for meg. Han var passe høy, selv om han ikke var så høy likevel. Han var i det minste litt bredskuldret og det har også mye å si faktisk! En jeg har datet var rundt 173-174 og det var litt vanskeligere å svelge. Han var i tillegg smalskuldret og litt tynn (hadde ikke rumpe engang!) så det var faktisk en liten dumpegrunn... ikke BARE pga høyden hans, men det spilte en liten rolle det å. Nå flørter jeg med en mann som er 186 cm høy. Jeg har ennå ikke møtt han, men jeg skal være helt ærlig og si at jeg faktisk er litt nervøs for at han er så høy! Jeg har sett han på webcamera og når han reiser seg, måper jeg hver gang. Han er ikke bare høy, men også ganske muskulus. Muskler overalt, men ikke for mye muskler heller da. Han er definitivt bredskuldret og jeg finner han svært sexy... mørk er han å... jeg har alltid falt for mørkblonde gutter, så jeg er litt overrasket over at jeg flørter med en mørk og høy mann! Haha. Anonymous poster hash: 1992d...73c
Kristian Skrevet 16. oktober 2013 #475 Skrevet 16. oktober 2013 Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har smelt hodet i hattehylla på NSB's tog, små døråpninger og bagasjehylla på fly. Heldigvis husker jeg på å bøye meg når jeg går ombord i fly, til stor underholdning for enkelte flyvertinner. Artig å lese at det faktisk er noen fordeler av å være over 1.90.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #476 Skrevet 16. oktober 2013 Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har smelt hodet i hattehylla på NSB's tog, små døråpninger og bagasjehylla på fly. Heldigvis husker jeg på å bøye meg når jeg går ombord i fly, til stor underholdning for enkelte flyvertinner. Artig å lese at det faktisk er noen fordeler av å være over 1.90. Kun hvis du er bredskuldret. Anonymous poster hash: fee7a...8a4
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2013 #477 Skrevet 16. oktober 2013 Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har smelt hodet i hattehylla på NSB's tog, små døråpninger og bagasjehylla på fly. Heldigvis husker jeg på å bøye meg når jeg går ombord i fly, til stor underholdning for enkelte flyvertinner. Artig å lese at det faktisk er noen fordeler av å være over 1.90. Du har da visst bestandig at damer liker høye menn?
Kristian Skrevet 16. oktober 2013 #478 Skrevet 16. oktober 2013 Du har da visst bestandig at damer liker høye menn? Er ikke akkurat det jeg tenker på når det står "19a" i panna mi og jeg ser stjerner og planeter.
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2013 #479 Skrevet 16. oktober 2013 Er ikke akkurat det jeg tenker på når det står "19a" i panna mi og jeg ser stjerner og planeter. *Trøster på*.
Mike Waters Skrevet 17. oktober 2013 #480 Skrevet 17. oktober 2013 Sårende at en helt vilt fremmed dame liker høye menn og går for det? It's the age of offendius....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå