Gå til innhold

Høye menn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Elsker høye menn!! De er så "Manndige" !!! Typen min er 187 og jeg er 160 :D Nå ble jeg faktisk litt småkåt her.....

Anonym poster: 86f2615ee36eee7b3def35e6c846d94f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, bare mellomhøy!!! (186 og såkaldt velbygd) Ai, må nok vokse noen cm til for å nå opp til idealene til folk her inne.. :ironi:

Jaja, får vel gi litt oppmerksomhet til jenter som er 150-160-165, og da spesielt blondiner. Vennligst hold dere utenfor min synsvinkel, så jeg slipper å gå i veggen eller svime av. Det første skjer titt og ofte.

Anonym poster: 149b52cfee074425bf1c916bc127bce0

• Liker 1
  • 5 måneder senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Hvor høy må man være for å være høy? ...er nok mer individuelt enn man tror.

Som 188cm vil jeg rangere meg som litt over middels høy, i en gråsone mellom "høy" og "ikke noe særlig høy." For kvinner vil jeg si at over 180cm er *høyt*. Mens for menn vil jeg si fra 190cm egentlig...

Så over 190cm for å score særlige poeng for høyden for menn antar jeg at vi snakker om her...ihvertfall

aldri selv fått noe kompliment ang høyden min på sub190cm så.

188cm er lekkert.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Jeg har alltid syntes det har vært fint å kunne nå opp og kysse mine menn uten å måtte finne frem hverken trappestige eller krakk jeg da, - med mine 168,7 cm uten sko på ;)

Svinger jeg på meg et par småsnasne sko så legger jeg glatt til rundt 9,5 cm på den høyden... og da er jeg plutselig rundt 178 cm over bakken/gulvet :fnise:

Skrevet

Jeg har alltid syntes det har vært fint å kunne nå opp og kysse mine menn uten å måtte finne frem hverken trappestige eller krakk jeg da, - med mine 168,7 cm uten sko på ;)

Svinger jeg på meg et par småsnasne sko så legger jeg glatt til rundt 9,5 cm på den høyden... og da er jeg plutselig rundt 178 cm over bakken/gulvet :fnise:

168,7 er faktisk bittelitt over gjennomsnittet for norske kvinner :)

http://www.nrk.no/vitenskap-og-teknologi/1.6860842

Nederland er vel landet for mange damer her inne ser jeg. Heh.

Skrevet

Høye menn er hot så lenge de ser ut som en stor mann og ikke en liten mann med heftig lange bein ala hengslete. Min samboer er 197 og skikkelig mannemann. Selv er jeg 163 :)

AnonymBruker
Skrevet

Høye menn er hot så lenge de ser ut som en stor mann og ikke en liten mann med heftig lange bein ala hengslete. Min samboer er 197 og skikkelig mannemann. Selv er jeg 163 :)

:(

Anonym poster: fee7a2f18117baf80d575e5b54d3d8a4

Skrevet

Min første kjæreste var ca 175, ikke spesielt høy men heller ikke lav. Min nåværende kjære er 195, jeg er 158, og jeg digger det! Tror høyden var noe av det første jeg la merke til ved han, og jeg føler meg faktisk liten og skjør i armene hans.

Gjest Gjest
Skrevet

Min kjære er 197cm. Jeg elsker høyden hans.

AnonymBruker
Skrevet

Er det bare jeg som ikke klarer å måle en persons høyde med øyet? Spør dere hvor høy kjæresten deres er?

Skrevet

Er det bare jeg som ikke klarer å måle en persons høyde med øyet? Spør dere hvor høy kjæresten deres er?

Nei, jeg klarte ikke å måle nøyaktig 195 cm første gangen jeg så kjæresten min. Men etterhvert så ble det vel snakk om høyde, og det er da ikke uvanlig å spørre kjæresten hvor høy h*n er?

AnonymBruker
Skrevet

Min første kjæreste var ca 175, ikke spesielt høy men heller ikke lav. Min nåværende kjære er 195, jeg er 158, og jeg digger det! Tror høyden var noe av det første jeg la merke til ved han, og jeg føler meg faktisk liten og skjør i armene hans.

175 for menn er ganske lavt, men om du bare er 158 selv, skjønner jeg jo at det blir høyt for deg. ;)

Anonym poster: 01ca6099227706ca880935b1972601b7

Skrevet

188cm er lekkert.

Takk, du er den første som har gitt meg et kompliment for det.

Skrevet

Høye menn ja takk.

Treffer en fyr om dagen som er to meter (minst) og jeg som vanligvis føler meg som en høy og rund ball føler meg perfekt liten i armene hans.

AnonymBruker
Skrevet

188cm er lekkert.

Gjett hvem som har eggløsning ;)

Anonym poster: de377eeb9519a8857bcc1e60bc9c1b95

AnonymBruker
Skrevet

Nei, bare mellomhøy!!! (186 og såkaldt velbygd) Ai, må nok vokse noen cm til for å nå opp til idealene til folk her inne.. :ironi:

Jaja, får vel gi litt oppmerksomhet til jenter som er 150-160-165, og da spesielt blondiner. Vennligst hold dere utenfor min synsvinkel, så jeg slipper å gå i veggen eller svime av. Det første skjer titt og ofte.

Anonym poster: 149b52cfee074425bf1c916bc127bce0

Kan ikke klage på 186 da, herregud! Jeg er kvinne og 174 cm, og liker høye menn. Jeg regner en mann som høy dersom han er over 185!

Anonym poster: bb6b4aaab9590a57f7111b267d51c6ee

Gjest Gjest
Skrevet

Takk, du er den første som har gitt meg et kompliment for det.

He, he, så bra at jeg kunne gjøre dagen din.

Gjett hvem som har eggløsning ;)

Anonym poster: de377eeb9519a8857bcc1e60bc9c1b95

Har du det?

• 1 måned senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg må bare trekke opp tråden min igjen. :sikle:

Skrevet

Takk for det, jeg er 188.2 og ganske fornøyd, selvom jeg fortsatt føler meg lav iforhold til de som engang var "større" på barneskolen :)

Gjest Gjest
Skrevet

Takk for det, jeg er 188.2 og ganske fornøyd, selvom jeg fortsatt føler meg lav iforhold til de som engang var "større" på barneskolen :)

Jeg lover å være snill.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...