Gå til innhold

Herr dagbok


Gjest frøken am

Anbefalte innlegg

Gjest frøken am

MIN TUR! :hoppendeglad:

Bor med samboeren min i en halvstor by, jeg snart 20 og han noget eldre, han har en pjokk fra før av og sammen skal vi ha en liten tass i desember!

Ellers er det ikke så mye si, ting kommer vel rullende etterhvert, og selv om jeg valgte en GENERELL dagbok blir det nok masse babypjatt!

Så heng dere gjerne på :fnise:

Snakkes :tronderbart:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gutt92

Siden jeg har ei venninne på 18 med unge på 2-3 år...

Koselig for deg at du skal ha barn, men hvordan synes du det funker med skole og sånt? er du ferdig utdannet eller skal du fortsette mens du har barn?

Bare lurer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frøken am

Tja, det fungerer godt enn så lenge.

Jeg har igjen et år av VGS, som jeg tenkte å ta som privatist og lese på dagtid eller kvelder. Aldri sett på DET som et problem ettersom jeg henger godt med på skolen.

Hoppet av 1. året mitt og tok fri det halve året som fulgte, og begynte på nytt i en skole i Oslo. For et år siden var planen å ta siste året mens jeg var sammen med kjæresten min, men jeg var så D R I T T L E I at jeg bare ga det opp og jobbet i stedet.

Samboeren min har sagt at han IKKE bekymrer seg for penger og fremtid, da vi begge er i faste jobber og han "vet hvor flink jeg er på skolen". Det blir feil uansett hvordan jeg skriver det... :fnise:

Så vi er ikke bekymret nei! Takk og lov. Har sett folk klare seg på mindre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gutt92

Hehe ja det er da bra!

Tenkte bare så dere ikke gjorde samme feilen som foreldrene mine. Begge droppa ut av vgs, og nå sitter "far" min på ræva og spiller spill og til og med JEG er smartere på MANGE plan. Han gjør aldri en dritt for meg pga han er for opptatt med spillinga og seg selv ;)

Jeg har så mye sinne pga faren min at ja, det er ikke koselig for barn når voksne holder på sånn og tenker på å få barn (besteforeldrene mine har vært faren min teknisk sett...)

Men men lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frøken am

Har inntatt sofastillingen på mamma og pappas hytte - livet er fantastisk her oppe på fjellet!

Sambo sover og nå lages det frokost.

Våknet av at lille knøttet sparket så fælt at a mor ikke fikk sove mer! Selv om jeg bare er uke 21 i dag. Må si det er kos :rodmer:

I går var ekstra kos; min kjære kjente masse liv og så magen hoppe frem og tilbake!

Så nå begynner det å komme seg, gitt :)

Snakkes :tronderbart:

- Må bare tilføye at nakenbading i fjellvann er å anbefale. Men FYFAAN så forbanna kaldt!!

Endret av frøken am
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frøken am

Da er vi tilbake fra fjellet. Åh som jeg elsker fjellet! :hoppendeglad:

Dagene går litt opp og ned når man er gravid. Og tankene flyr som bare det!

Nurket sparker ifra seg som om det stod om livet, og det er selvfølgelig baare kos :rodmer: og nå begynner pappaen å kjenne mer!

Våknet her i går natt dog, og fikk f*** ikke sove på en god stund - det var et SKIKKELIG rabalder inni kulemagen en god stund! :fnise:

Dagene går med på å titte på babyklær, planlegge, tenke. Forberede. Selv om mini ikke kommer før i desember, liker jeg å være godt forberedt :fnise:

Har allerede bestilt vogn, seng, vegghengt stelleborde fikset, bilsete i kuskinn!

Har masse planer og tanker om hvordan vi vil at det skal bli når frøken (ja, det kjennes som ei lite jenta der inne!) kommer, og planen er først og fremst at ting skal være så naturlig som mulig. Tøybleier, bæresjal, naturlige produkter osv. Blir spennende å se gjennomføringen av alt sammen :fnise:

Kanskje skulle dagboken vært plassert under graviditet, men livet består jo ikke bare av det! :briller:

:tronderbart:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest frøken am

Hehe ja det er da bra!

Tenkte bare så dere ikke gjorde samme feilen som foreldrene mine. Begge droppa ut av vgs, og nå sitter "far" min på ræva og spiller spill og til og med JEG er smartere på MANGE plan. Han gjør aldri en dritt for meg pga han er for opptatt med spillinga og seg selv ;)

Jeg har så mye sinne pga faren min at ja, det er ikke koselig for barn når voksne holder på sånn og tenker på å få barn (besteforeldrene mine har vært faren min teknisk sett...)

Men men lykke til :)

Det hørtes litt leit ut. Noen mennesker vokser desverre ikke opp... :tristbla:

Godt å høre at du hadde besteforeldrene dine. Meget viktig at det er NOEN som kan gi noe positivt. Uten det klarer man seg ikke.

her har vi planer om å være liiitt flinkere enn som så :) barna kommer alltid i første rekke. Viktig å huske på det som foreldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gutt92

Dessverre gjør ikke alle det!

Ja er heldig der :)

Det er bra ;) Regner med at dere ikke har lyst på en deprimert hissigpropp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frøken am

Dessverre gjør ikke alle det!

Ja er heldig der :)

Det er bra ;) Regner med at dere ikke har lyst på en deprimert hissigpropp :)

Hahahah i såfall får h*n det far faren, sett bort i fra depresjonen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frøken am

:vinke: !

_________________

DET ER IKKE BARE FETT Å VÆRE GRAVID!

Bekkenløsning, kryyyper oppover ryggmargen på deg og bare eter seg innover i setemuskelen, for å si det smukt. Ikke så artig å gå lange strekninger heller.

Skulle gjerne hatt en sånn tre-mnd. kontrakt med Drammensbadet, hvor jeg kan komme og svømme når det passer meg. Men det er DYRT! :hakeslepp:

Så kroppen får tåle litt skog og mark enn så lenge. Mamma og pappas hytte på fjellet er jo også å foretrekke :fnise:

Ellers har jeg planlagt leeenge å virkelig sette meg ned en dag og gå over babyutstyr jeg mener trengs. Mamma og pappa er ikke alltid enige gitt ... kjære fikk litt hakeslepp da fruen hadde kjøpt tøybleier til 600,-. MEN HVA VET VEL HAN? Fine mannen :rodmer:

Og så var det den utstyrslisten ja...tror du det skjer eller? Ikke så veldig. Jeg klarer aldri å konse på en ting av gangen, så det blir bare rot alt sammen.

"Nå er det middag, kjære"

"Jaaja, jeg kommeeer"

...

"MAT!!!"

"Jada, kommer nå!"

...

"Hva gjør du? Det er mat, sier jeg joooo!"

"Jeg bare ser på babybleier, og krem og såpe og vaskenøtter og vognen vi har bestilt og smekker og mei tai for Nte gang ... :sjenert: Er jo umulig å velge vetdu! :bond: "

"Ungen kommer ikke før i desember da, kjære. Vi har god tid :) "

...

" :skratte: " Ja, du skulle bare visst hvor god du er til å planlegge, min kjære mann...

Bare vent, snart sitter vi der med skjegget i postkassa. Og da skulle vi ønske jeg skrev utstyrsliste som en annen tulling ja!! :Nikke:

Men jeg skal fint innrømme at det er en drøm å være gravid. Ingenting kan toppe gleden som oppstår når pappaen holder på magen og knøttet sparker for fullt! :rodmer:

:tronderbart:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...