Gå til innhold

SideReel.com


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har fått mange tips om www.sidereel.com i forhold til å se TV-serier på nett, så jeg gikk inn og registrerte meg. Men nå skjønner jeg ingen ting! Jeg prøvde å sette profilen min slik at jeg er i USA, men jeg får ikke sett noen episoder, det kommer bare opp at "dette innholdet er utilgjengelig i ditt land"! Men jeg vet at bekjente av meg bruker denne siden og ser de seriene jeg ikke får sett.

Kan noen hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, prøver å se One Tree Hill, Pretty Little Liars, Gossip Girl og Glee :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uAnonymBruker

Funker helt fint her, har satt landet mitt til norge.

Er det på selve sidereel du får feilmelding eller på en av linkene til seriene hvor du sendes videre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emo Fisk

Du må velge linker som ikke har USA-flagg på seg. De er bare for sending der. Og så kan det være kjekt å kjøpe premiumkonto på en av samarbeidspartnernes sider. Jeg har kjøpt konto på megavideo, og det er veldig greit å bruke disse to sammen. Sørger bare for å bruke megavideolinkene så får jeg sett det jeg vil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uAnonymBruker

Men du får helt fint sett en hel episode på megavideo før den ber deg vente en time, den kutter jo ikke før etter 72 minutter, og med populære serier som Glee og GG så er det jo 40 andre linker å velge imellom så man kan helt fint klare seg uten premiumkonto :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått opp linker CW sin hjemmside (tror jeg) og noe Hula greier, og der på disse sidene jeg ikke får opp noe.

Hvordan finner man de forskjellige linkene da? Skal man søke på seriene? Jeg har så langt bare funnet de som står på mest populært...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Megavideo og Videobb er ganske greit fra Sidereel.com. Begge har begrenset tid, men jeg må bare vente 30 min etter jeg har sett 72 på megavideo, så da tar jeg Videobb i mellomtiden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Megavideo og Videobb er ganske greit fra Sidereel.com. Begge har begrenset tid, men jeg må bare vente 30 min etter jeg har sett 72 på megavideo, så da tar jeg Videobb i mellomtiden ;)

Jeg gjør det på samme måte. Velger episode og sjekker hvilke linker som er tilgjengelige, CWW og Hulu fungerer ikke i Norge nei.

Jeg legger til seriene jeg følger med på til min profil slik at det er lett å holde oversikt over hva jeg har sett. De har også en iPhone-app som jeg bruker:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Megavideo og Videobb er ganske greit fra Sidereel.com. Begge har begrenset tid, men jeg må bare vente 30 min etter jeg har sett 72 på megavideo, så da tar jeg Videobb i mellomtiden ;)

Sånn gjør jeg det også, fungerer perfekt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uAnonymBruker
Jeg synes Megavideo og Videobb er ganske greit fra Sidereel.com. Begge har begrenset tid, men jeg må bare vente 30 min etter jeg har sett 72 på megavideo, så da tar jeg Videobb i mellomtiden

Det er sånn jeg gjør det også:D

Jeg har fått opp linker CW sin hjemmside (tror jeg) og noe Hula greier, og der på disse sidene jeg ikke får opp noe.

Hvordan finner man de forskjellige linkene da? Skal man søke på seriene? Jeg har så langt bare funnet de som står på mest populært...

CW og Hula er blandt de med USA flagg på seg, de linkene funker ikke i norge. Du må klikke den knappen hvor det står Search Links til høyre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emo Fisk

Når du har konto kan du laste filen rett ned til dataen din på noen minutter :) Bare for å skryte litt. Og man får klarere filer.

Men klarer man å vente den halvtimen så er det ganske greit uten konto. Men jeg eier ikke tålmodighet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle svarene! Jeg har fått se det jeg ville se nå og tror jeg har forstått hvordan det skal gjøres. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

Jeg synes Megavideo og Videobb er ganske greit fra Sidereel.com. Begge har begrenset tid, men jeg må bare vente 30 min etter jeg har sett 72 på megavideo, så da tar jeg Videobb i mellomtiden ;)

Dette har jeg også gjort nå i et års tid. Men de siste ukene har ikke en eneste Videobb-link virket! Er det noen som vet hva jeg kan gjøre med dette? Det har alltid vært så stabilt før, men når jeg går inn på linkene som fremdeles ser ut til å være riktige, venter et par sekunder og trykker på play-ikonet så bare loader den og loader. Dette har vært ulike serier, ulike linker og ulike datoer, ikke et engangsproblem. Det har også vært mangel på Megavideo-linker på seriene jeg vil se. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...