emilja Skrevet 1. august 2011 #1 Skrevet 1. august 2011 Hei. Om 2 uker fyller min kjære søster 30år å jeg har enda ikke funnet gave til henne. Vil gi henne noe spesielt, noe hun kommer til å huske... noen som har noen forslag?
Lady La-Laa Skrevet 2. august 2011 #2 Skrevet 2. august 2011 Kommer jo helt an på hva slags type hun er og hva hun har fra før samt prisklasse... Hva med en klokke? En som er til pent og ikke en vanlig hverdagsklokke som hun sikkert alt har.. Eller et pent armebånd? øreringer? halsekjede (det finnes mange steder hvor du kan designe egne smykker med eks bilde av dere to på/ barnet hennes/ hunden hennes/ eller noe annet som betyr mye for henne) Eller hva med en spa-dag for dere begge?
emilja Skrevet 2. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 2. august 2011 Kommer jo helt an på hva slags type hun er og hva hun har fra før samt prisklasse... Hva med en klokke? En som er til pent og ikke en vanlig hverdagsklokke som hun sikkert alt har.. Eller et pent armebånd? øreringer? halsekjede (det finnes mange steder hvor du kan designe egne smykker med eks bilde av dere to på/ barnet hennes/ hunden hennes/ eller noe annet som betyr mye for henne) Eller hva med en spa-dag for dere begge? Hei, å takk for svar! i prisklasse tenkte jeg på sånn rundt 500kr. Hun er en sånn type som ikke pynter seg så mye, det er sjeldent jeg har sett henne gå med smykker osv.. En spa-dag tror jeg blir mer en hva jeg har råd til akkurat nå.
Tøydokke Anna Skrevet 3. august 2011 #4 Skrevet 3. august 2011 Har hun noen spesielle interesser? Hva med gavekort?
Gjest Badabing Skrevet 4. august 2011 #5 Skrevet 4. august 2011 Jeg fikk en veldig søt gave av min søster til bursdagen min, og hun har heller ikke så god råd siden hun er student. Hun hadde skrevet et utrolig koselig brev med et dikt, og så hadde hun funnet et bilde som omhandler oss (ikke av oss), printet det ut og rammet inn i en ramme som jeg tror hun hadde kjøpt i bruktbutikk eller på loppemarked. I tillegg fikk jeg en bok. Jeg ble veldig glad! Så det skal ikke så mye penger til for å finne på en hyggelig gave.
emilja Skrevet 4. august 2011 Forfatter #6 Skrevet 4. august 2011 Har hun noen spesielle interesser? Hva med gavekort? Hun har ingen spesielle interesser, det er det som gjør det hele vanskelig. Gavekort kunne funket men vil liksom gi noe mer personlig vist du skjønner...
emilja Skrevet 4. august 2011 Forfatter #7 Skrevet 4. august 2011 Jeg fikk en veldig søt gave av min søster til bursdagen min, og hun har heller ikke så god råd siden hun er student. Hun hadde skrevet et utrolig koselig brev med et dikt, og så hadde hun funnet et bilde som omhandler oss (ikke av oss), printet det ut og rammet inn i en ramme som jeg tror hun hadde kjøpt i bruktbutikk eller på loppemarked. I tillegg fikk jeg en bok. Jeg ble veldig glad! Så det skal ikke så mye penger til for å finne på en hyggelig gave. Det hørtes veldig fint ut, kanskje jeg skulle prøve meg på det!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå