Arwen Skrevet 22. november 2003 #1 Skrevet 22. november 2003 Julaften på NRK. Ser ut som de har noe nytt. Jul med titten tei og vaktmesteren - spennende :D
Gjest Lea Skrevet 22. november 2003 #2 Skrevet 22. november 2003 Skulle ønske jeg hadde tid til å se på TV på julaften, jeg Tror ikke at jeg har hatt tid til dette siden jeg var barn. Nå må jeg enten hjelpe til hos foreldre og besteforeldre eller styre på her hjemme. Hvordan i alle dager får dere TID??
Arwen Skrevet 22. november 2003 Forfatter #3 Skrevet 22. november 2003 Maten lager da seg selv. :D Skal ha gjester her hjemme i år, men de kommer ikke før fem.Før det sitter vi bare og koser oss med laaang frokost og snop sammen.
Smurfa Skrevet 22. november 2003 #4 Skrevet 22. november 2003 Uff, at det ALLTID skal være så masse fint på tv'n akkurat på julaften :-? Syns de skulle legge litt til adventskveldene også! MÅ jo se Tre nøtter til Askepott. Donald og hans venner vil bli sårt savnet av meg. Ellers har jeg kjøpt Reisen til julestjernen på video slik at jeg kan se den noen dager før julaften i stedet. For to år siden så vi forresten en KJEMPEMORO animasjonsfilm på julaften. Mulig det var på TV 2. Tror det het "Reinsdyret Robbie".. Noen som så det??? Smurfa! :D
Maxine Grey Skrevet 22. november 2003 #5 Skrevet 22. november 2003 Skulle ønske jeg hadde tid til å se på TV på julaften, jeg Tror ikke at jeg har hatt tid til dette siden jeg var barn. Nå må jeg enten hjelpe til hos foreldre og besteforeldre eller styre på her hjemme. Hvordan i alle dager får dere TID?? Din tid kommer! Tro meg!
Gjest Tex Skrevet 23. november 2003 #6 Skrevet 23. november 2003 NrK er en gedigen nedtur i år. Passer meg egentlig bra, for i år kommer hele bølingen til oss og jeg må lage til jul i heimen.... Gleder meg!!
Morgan Skrevet 23. november 2003 #7 Skrevet 23. november 2003 HVA? Hvor er Donald og Reodor Felgen??! Vi har da tross alt tradisjoner i dette landet!!!
Arwen Skrevet 23. november 2003 Forfatter #8 Skrevet 23. november 2003 NRK fikk ikke rettoghetene til Disney i år - disney channel ville ha det selv :-?
Gjest Madley Skrevet 23. november 2003 #9 Skrevet 23. november 2003 Så du må liksom ha disneychannel for å få sett donald i år??? hmpf... Får man ikke kjøpt disneys jul på video/dvd???
Arwen Skrevet 23. november 2003 Forfatter #10 Skrevet 23. november 2003 Så du må liksom ha disneychannel for å få sett donald i år??? hmpf... Får man ikke kjøpt disneys jul på video/dvd??? Har prøvd å få tak i den, men det ser dårlig ut. Vet at de ikke selger den hvert år. Mamma mente at sverige har en "forever" avtale med Disney i og med at de sender den gamle versjonen. Får krysse fingrene for at det stemmer.
koldbruna Skrevet 23. november 2003 #11 Skrevet 23. november 2003 Mye spennende på NRK i år,men for ikke med meg Tre nøtter til Askepott eller Reisen til Julestjernen i år,for da er jeg på vei hjem fra Jobb. Skal jobbe fra 07.00 til 11.00 på julaften. Koldbruna
nessi Skrevet 24. november 2003 #12 Skrevet 24. november 2003 I fjor fikk jeg ikke med meg hverken Tre nøtter til Askepott eller reisen til julestjernen fordi vi hadde besteforeldre på grøt. I år skal jeg ikke ha gjester før kl. 1700, og jeg skal gjøre klart alt jeg kan dagen før, så jeg har masse tid til å kose meg med julefilmene på julaften i år........
viblie Skrevet 24. november 2003 #13 Skrevet 24. november 2003 Jeg gleder meg, til å se Tre nøtter til Askepott, og Reisen til julestjernen. Det blir liksom ikke jul, før jeg har sett på dem :D
Grooo Skrevet 24. november 2003 #14 Skrevet 24. november 2003 Hva i all verden er "Med KORK i alle retninger" som sendes klokka 21.20???
¤Tiili¤ Skrevet 24. november 2003 #15 Skrevet 24. november 2003 Jeg skal stå opp kl.8 uansett hva som er på barne tv. Det er jo kosen bare og sette seg under en dyne eller et teppe og spise snop en har fått i julestrømpa?!
Gjest Anonymous Skrevet 24. november 2003 #16 Skrevet 24. november 2003 KORK = KringkastingsORKesteret
Saeria Skrevet 24. november 2003 #17 Skrevet 24. november 2003 Gå hit: http://nrk.no/informasjon/hjelp/kontakt_nrk/ og spør hvorfor Donald er skvist ut i år igjen. Vi kan jo håpe at hvis det er mange nok som er skuffa, så setter de det på programmet. Jeg har nettopp sendt en mail, hvor jeg skrev hvor skuffa jeg var. Spurte også om de kunne ombestemme seg. :D Vil ha Donald. VIL ha Donald! :evil:
Arwen Skrevet 24. november 2003 Forfatter #18 Skrevet 24. november 2003 Gå hit: http://nrk.no/informasjon/hjelp/kontakt_nrk/ og spør hvorfor Donald er skvist ut i år igjen. Vi kan jo håpe at hvis det er mange nok som er skuffa, så setter de det på programmet. Jeg har nettopp sendt en mail, hvor jeg skrev hvor skuffa jeg var. Spurte også om de kunne ombestemme seg. :D Vil ha Donald. VIL ha Donald! :evil: Har sendt mail for lenge siden og som jeg skrev tidligere i tråden - de fikk ikke rettighetene av disney. Ikke NRK sin skyld med andre ord.
Saeria Skrevet 24. november 2003 #19 Skrevet 24. november 2003 Har sendt mail for lenge siden og som jeg skrev tidligere i tråden - de fikk ikke rettighetene av disney. Ikke NRK sin skyld med andre ord. Sorry. Ble så opprørt at jeg ikke fikk med meg det. :oops: Da blir det vel til at vi får se på erstatningsfilmen som jeg kjøpt i fjor. Norsk tale og noe greier fra Nøtteknekkeren som special. De vanlige filmene er jo med..i større eller mindre grad da. *Ble litt flau over at jeg ikke fikk med meg det du skrev* Sorry.. *Bøye seg i støvet*
Arwen Skrevet 24. november 2003 Forfatter #20 Skrevet 24. november 2003 Hehe.. det er helt OK, går litt fort for meg innimellom også. Erstatnigen er forøvrig et eller annet program med vaktmesteren og Teodor. Høres ganske koselig ut synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå