Gå til innhold

Spør om han kan la det gro?

Fremhevede innlegg

Skrevet

For et par år siden hadde jeg et par netter sammen med en utrolig kjekk mann. Vi hadde fantastisk sex. Han er en mann med mange damer, og har mye sex rundt omkring, og er veldig god på det han gjør ;) Vi har fått kontakt på nett igjen nå, og har planlagt en helg sammen på et hotell i en annen by.. Bare oss to.. Gleder meg! Vi er ikke i noe forhold noen av oss, så vi har god samvittighet til å finne på det det måtte være.

Så har det seg slik.. Vi har hatt nettsex et par ganger, og har til min store fortvilelse lagt merke til at han er helt glattbarbert der nede. Jeg synes det er slik en turn-off! Han har veldig stor penis, og dette gjør jo at den ser enda større ut. Vet ikke hva det er, men liker det ikke. Har selvfølgelig (?) ikke sagt noe til ham om det. Hvem er jeg til å fortelle ham hvordan/om han skal barbere seg der nede? Eller? Jeg er bare ei han skal treffe for en helg. Ingen av oss er ute etter noe mer enn sex. Så kan jeg si det til ham? Jeg ser for meg at han kanskje blir litt støtt.. eller kanskje ikke. Har lyst på deilig sex - ja! Helst med litt hår (hvertfall over penis), men tar selvfølgelig det som er.

Videoannonse
Annonse
Gjest Maneater?
Skrevet (endret)

.

Endret av Maneater?
Skrevet

Menn pleier jo være ganske kjappe på å si hva de foretrekker så ja,- jeg hadde sagt det til han.

Skrevet

Da hadde jeg sagt noe sånnt som at: jeg hadde syns det var veldig sexy om du vil la håret der nede gro litt, blir så kåt av det. Noe som ikke avslører at du syns det er turnoff hvis han ikke gjør det.. ;)

Skrevet

Har samme problemet som deg - et glattbarbert manneunderliv tenner meg rett og slett ikke. Enda verre er det faktum at det bare holder seg glatt i noen timer (med mindre vi snakker voksing), og stikkende stubber mot venusberget/rundt munnen gjør vondt...

Om du er redd for å spørre rett ut så kan du jo "tilfeldigvis" nevne at du synes det er skikkelig sexy med litt hår der nede. Legg gjerne ut om hvor kåt det gjør deg. Jeg synes det er helt greit å spørre når man foretrekker det naturlige. Det er jo en viss forskjell på "kan du ikke få på deg noe sminke, da? Du er mye finere med det på" og "kan du ikke vaske av deg sminken, du er så søt uten", skjønner? ;)

AnonymBruker
Skrevet

Hvis dere har sex på regelmessig basis er det jo greit å si i fra. Å være helt glattbarbert er uansett ikke behagelig for mannen. For min del bruker jeg gressklipperen for å korte det litt ned og barberer ballene. Syntes det føles best på den måten selv. Langt hår nedentil blir derimot bare svett og klamt, ekkel følelse for min egen del.

AnonymBruker
Skrevet

Glattbarbert på menn blir turn-off hos meg også! Fysj, det ser ekkelt ut. Jaja, jeg syns det ser ekkelt ut med glattbarberte damer også. Klarer ikke la være å tenke på...små jenter når jeg ser slikt... Damer og menn skal ha hår, om ikke mye, så iallefall en liten stripe.

Lukk øynene og nyt sex-en. Så ser du om det blir flere ganger, og da kan du kanskje si noe ;)

• Liker 1
Skrevet

Nå kan ikke jeg snakke for typen din, men selv liker jeg faktisk at kvinner har preferanser for hvordan det ser ut der nede. Nå når jeg er singel er det nok litt krattbevokst, da jeg gir en lang faen i egen intimfrisering for min egen del. Om jeg er sammen med noen trimmer jeg, og føyer meg gladelig hennes jentes preferanser om hun skulle ha dem. Så langt har ingen ønsket meg helt glattbarbert, og det ville sett litt latterlig ut med tanke på at jeg har en del hårvekst på hele frontfasaden. Men noen har uttrykt ønske om glattbarberte baller, og det har de da også fått.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...