Gå til innhold

Gode sexstillinger ved sprikende ben

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, er en gutt som alltid har syntes at det noen ganger kan være himmelsk å sprike beina rett før man får utløsning, eller mens man runker. Jeg har lyst til å ta det videre til når jeg har sex. Så har noen her på forumet tips til når jeg kan gjøre dette? Dette er selvfølgelig når jeg penetrerer og ikke hvis jeg får blowjob eller handjob. Skal også nevnes at jeg liker å ha beina planta på sengen(eller bakken) når jeg onanerer med sprikende bein, så ville vært best hvis man kunne tatt det utifra det, men fungerer også ved at bena ligger slapt på siden da.

Takker for alle svar :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

TS her igjen.

Liker også best å bli ridd, så det ville vært to fluer i en smekk! Ser også etter en stilling som gjør det mest mulig optimalt for begge to, at jeg kommer lettest mulig inn i henne, at det ikke blir flokete, får kramper eller noe lignende.

AnonymBruker
Skrevet

Ingen som har noen råd til en som vil utvikle seg seksuelt? :sjenert:

Skrevet

Det er natt, min venn. Ha tålmodighet, så svarer de deg i morgen. ;)

AnonymBruker
Skrevet

Smurte meg med tålmodighet fungerte tydligvis ikke :gjeiper:

Nevnte jeg også at jeg ikke er den mykeste personen akkurat? Får også lett kramper i legg musklaturen, hvis det har noe å si.

Liker å sprike beina på samme måte som en kvinne gjør, under misjonær og forskjellige varianter av den.

AnonymBruker
Skrevet

Tja, en stilling kan være at du ligger på rygg med sprikende ben, dama ligger oppå deg, også på rygg, med sine ben utenfor dine (om du skjønner). Denne stillingen gjør at hun blir helt åpen, å du kommer til med fingrene for å stimulere hennes klitoris.

Dennestillingen gir naturlig nok ikke store bevegeligheten, men noe bevegelser kan man ha...

Gjest Armule
Skrevet

Vel, hvis vi har samme syn på sprikende, så kan du jo ta henne stående bakfra med bein langt fra hverandre. Fantastisk stilling for begge (han kommer rimelig langt inn).

Hvis du ligger, kan du få henne til å stå i bro på en måte. Litt vanskelig å forklare. Hun rir ikke på tradisjonell måte, men holder kroppen oppe med både hender og føtter og har hodet på samme side som føttene dine. Litt tung stilling, men veldig godt (om du skjønte beskrivelsen).

AnonymBruker
Skrevet

Det var mer som dette jeg så etter :)

Spesielt den asian cowgirl(håper jeg kan ta beina enda videre, så blir det perfekt) basset hound pirret meg også veldig, der er beina så å si perfekt. Vet ikke hvordan jeg liker det, når jeg ikke ligger på ryggen, men liker den digge følelsen som strømmer gjennom innsiden av låret, så vil nok funke det :D

Kan også vise frem hvordan sprikede bein jeg mente med damer, som jeg liker å ha dem når jeg får utløsning når jeg runker(så at jeg bare nevnte misjonær):

http://www.sexinfo101.com/sp_fusion.shtml

http://www.sexinfo101.com/sp_delight.shtml

http://www.sexinfo101.com/sp_butterfly.shtml

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...