am07 Skrevet 1. august 2011 #1 Skrevet 1. august 2011 Jeg puster helt vanlig på dagen, men når det begynner å bli kveld så hiver jeg etter pusten. At jeg nesten trenger det for å få pustet helt ned. Blir og veldig fort anpusten, og peser fælt lenge. Noen som kan ha en minste anelse om hva dette kan være ?
Moscato Skrevet 1. august 2011 #2 Skrevet 1. august 2011 Noe som man bør ta opp med legen, antagelig...
am07 Skrevet 1. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2011 Ja, må nok ringe dit. Vet ikke om det kanskje kan være astma?
Sugerøret Skrevet 2. august 2011 #4 Skrevet 2. august 2011 Helt klart få deg en legetime. Det kan være astma eller andre ting
Grønt blad Skrevet 2. august 2011 #5 Skrevet 2. august 2011 Det første jeg tenkte var astma, men har også hørt at å plutselig hive etter pusten kan være tegn på blodpropp, eller begynnende blodpropp, uten at jeg er sikker på at det stemmer. Kontakt legen snarest!
Vicy Skrevet 2. august 2011 #6 Skrevet 2. august 2011 Pollenallergi kanskje? Jeg er allergisk og hvis jeg glemmer å ta medisinene blir jeg mer og mer tungpustet utover dagen. Du kan forøvrig kjøpe allegi piller reseptfritt på apoteket og se om det hjelper, men du bør nok også ta en tur til legen:)
am07 Skrevet 2. august 2011 Forfatter #7 Skrevet 2. august 2011 Pollenallergi kanskje? Jeg er allergisk og hvis jeg glemmer å ta medisinene blir jeg mer og mer tungpustet utover dagen. Du kan forøvrig kjøpe allegi piller reseptfritt på apoteket og se om det hjelper, men du bør nok også ta en tur til legen:) Okei, ja må ringe så jeg får meg en time. Burde ikke gå for lenge hvertfall
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå