AnonymBruker Skrevet 3. august 2011 #41 Skrevet 3. august 2011 Går aldri ute i offentlighet uten truse, fordi jeg dessverre har en del utflod (sorry Daniel84). Om jeg hadde gått ute uten om det ikke hadde vært tilfelle, vet jeg ikke, men jeg tror neppe jeg hadde følt meg komfortabel med å være så naken "der nede". Går mye i skjørt og i kjoler, uten at jeg sitter på en særlig diskré måte, så det hadde nok blitt en del uhell som dette (NSFW). Men hjemme derimot, går jeg mye truseløs. Sover alltid helt naken, og tusler gjerne rundt omkring i leiligheten naken, eller med kun en kjole på. Er så deilig med litt lufting, altså!
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2011 #42 Skrevet 3. august 2011 Går mye i skjørt og i kjoler, uten at jeg sitter på en særlig diskré måte, så det hadde nok blitt en del uhell som dette (NSFW). Oh, No! My EYES! My EYES!
Gjest gutt92 Skrevet 3. august 2011 #43 Skrevet 3. august 2011 Går aldri ute i offentlighet uten truse, fordi jeg dessverre har en del utflod (sorry Daniel84). Om jeg hadde gått ute uten om det ikke hadde vært tilfelle, vet jeg ikke, men jeg tror neppe jeg hadde følt meg komfortabel med å være så naken "der nede". Går mye i skjørt og i kjoler, uten at jeg sitter på en særlig diskré måte, så det hadde nok blitt en del uhell som dette (NSFW). Men hjemme derimot, går jeg mye truseløs. Sover alltid helt naken, og tusler gjerne rundt omkring i leiligheten naken, eller med kun en kjole på. Er så deilig med litt lufting, altså! Hadde vært fint å ha noen sånne naboer a gitt! Har grei utsikt fra før av på ene siden, men på andre siden så er det noe som mangler
Dragonfly84 Skrevet 3. august 2011 #44 Skrevet 3. august 2011 (endret) Jeg sover også naken, og tar gjerne litt tid før jeg får kledd på meg, så jeg tusler rundt naken og delvis naken omtrent hver morgen... Har liksom håpt at naboene ikke ser meg altfor godt, men som gutt92 påpeker ser jo naboer ganske mye i blant... Der står jeg og lager kaffe naken mens naboene har kikkert, liksom Endret 3. august 2011 av Dragonfly84
Gjest Koseklumpen Skrevet 3. august 2011 #45 Skrevet 3. august 2011 Er så godt som alltid truseløs. Hater undertøy og vil helst droppe bhen også,men den får bli enn så lenge. 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2011 #46 Skrevet 3. august 2011 Skjønner ikke hva folk mener med FOR varmt til å kle på seg trusa?! Kan aldri bli for varmt til å kle på seg et så lite stykke tøy. Føler også det er en del lite hygienisk å droppe dette lille plagget. Slike vaner kan man holde seg til hjemme. På jobb og generelt ute i public kan man jo ta litt hensyn til andre.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2011 #47 Skrevet 3. august 2011 Oh, No! My EYES! My EYES! Oh my, gjor samme feilen som deg tydeligvis.. Kunne vært foruten det bildet. HAHA!
Gjest gutt92 Skrevet 3. august 2011 #48 Skrevet 3. august 2011 Jeg sover også naken, og tar gjerne litt tid før jeg får kledd på meg, så jeg tusler rundt naken og delvis naken omtrent hver morgen... Har liksom håpt at naboene ikke ser meg altfor godt, men som gutt92 påpeker ser jo naboer ganske mye i blant... Der står jeg og lager kaffe naken mens naboene har kikkert, liksom Haha herlig det da, i motsetning til naboene mine som har unger og enten hyler og skriker eller prater sladder, eller de andre som spiller av høy opera på kvelden!!
Gjest Anuket Skrevet 3. august 2011 #49 Skrevet 3. august 2011 Skjønner ikke hva folk mener med FOR varmt til å kle på seg trusa?! Kan aldri bli for varmt til å kle på seg et så lite stykke tøy. Føler også det er en del lite hygienisk å droppe dette lille plagget. Slike vaner kan man holde seg til hjemme. På jobb og generelt ute i public kan man jo ta litt hensyn til andre. Du går jo ikke rundt og skryter av at du ikke har truse på deg? Det har jeg aldri gjort, jeg går kun uten truse i løse capri bukser, lange skjørt eller kjole. Jeg løfter ikke opp på ting for å vise at jeg ikke har truse på meg. Sååå hvordan offentligheten skal vite at jeg ikke har på meg undertøy blir jo litt vanskelig da.
pils Skrevet 6. juli 2017 #50 Skrevet 6. juli 2017 På 1. august 2011 den 21.14, AnonymBruker skrev: Er det flere her som går uten truse når dere har på kjole eller skjørt nå som det er så varmt? Har dere blitt oppdaget noen gang? Mange jenter/damer som gjør dette, men har beina i kors når sitter og setter seg med beina sammelet på huk når de tar opp ting slik at ingen kan se at de er truseløse i sine korte skjørt og minikjoler . Det skal da mye til og klare bli oppdaget om følger denne kjole/skjørt regelen for og blende for innsyn .
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #51 Skrevet 20. juli 2017 På 06.07.2017 den 17.03, pils skrev: Mange jenter/damer som gjør dette, men har beina i kors når sitter og setter seg med beina sammelet på huk når de tar opp ting slik at ingen kan se at de er truseløse i sine korte skjørt og minikjoler . Det skal da mye til og klare bli oppdaget om følger denne kjole/skjørt regelen for og blende for innsyn . Oppdaget og oppdaget? Det er vel ikke noe sensasjonelt hvordan jenter/damer ser ut der nede. Noe gutter/menn kan se 1000-vis av bilder av på nettet. Deilig med luft der nede. Ingen trusestrikk som synes. Sitter ikke på T-banen med beina fra hverandre. Tror ikke jeg skader noen, hvis jeg skulle glemme meg. "Glemmer" meg av og til på ferie, litt morsomt å se ansiktene deres. Anonymkode: e2f25...68b 3
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #52 Skrevet 20. juli 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: "Glemmer" meg av og til på ferie, litt morsomt å se ansiktene deres. Anonymkode: e2f25...68b Ja, blotting er jo supersjarmerende. Anonymkode: 48cbd...236 7
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #53 Skrevet 20. juli 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oppdaget og oppdaget? Det er vel ikke noe sensasjonelt hvordan jenter/damer ser ut der nede. Noe gutter/menn kan se 1000-vis av bilder av på nettet. Deilig med luft der nede. Ingen trusestrikk som synes. Sitter ikke på T-banen med beina fra hverandre. Tror ikke jeg skader noen, hvis jeg skulle glemme meg. "Glemmer" meg av og til på ferie, litt morsomt å se ansiktene deres. Anonymkode: e2f25...68b Skulle ønske du hadde glemt deg foran meg Anonymkode: 05521...24a
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #54 Skrevet 20. juli 2017 På 3.8.2011 den 1.41, Gjest Katten. skrev: Har ei venninne som hater truse. Hun elsker også trange små skjørt, samt å sitte litt bredt med bena. Da hun er en del av den gode gamle vennegjengen, må vi ofte minne henne på å spare oss for slikt. Ja, for om en tilfeldigvis får et glimt av en mus, gjør det jo sååå vondt i øynene. Merkelig nok kan man se på alle andre steder på en kropp, uten at det gjør vondt og en må skape seg til over det Anonymkode: 0d3fd...44c
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #55 Skrevet 20. juli 2017 På 3.8.2011 den 3.25, Pialill skrev: Det er jo ikke sånn at rumpa er bar selv om dama ikke har truse på seg Det er jo tross alt stoff rundt rumpa uansett hvor kort skjørtet er. Og damen må jo sitte på en smal stang med beina på hver side skal det være noen som helst sjans for at det skal komme noe "vaginalsekreter" som du skrev så fint her oppe på noe som helst Du er klar over at kvinners kjønnsorgan lukter...? Noen ganger ganske kraftig også. Kvinner kjenner det ikke selv pga at de er så vant til det, men TRO du meg, andre legger merke til det. Ikke ment på en dårlig måte, men dette er noe jeg for merker enkelte ganger. Anonymkode: 0d3fd...44c
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #56 Skrevet 20. juli 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er klar over at kvinners kjønnsorgan lukter...? Noen ganger ganske kraftig også. Kvinner kjenner det ikke selv pga at de er så vant til det, men TRO du meg, andre legger merke til det. Ikke ment på en dårlig måte, men dette er noe jeg for merker enkelte ganger. Anonymkode: 0d3fd...44c Tviler på at du får svar med det første tråden er fra 2011, og brukeren du siterte var pålogget sist for over 2 år siden. Anonymkode: fe736...d2e 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #57 Skrevet 20. juli 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tviler på at du får svar med det første tråden er fra 2011, og brukeren du siterte var pålogget sist for over 2 år siden. Anonymkode: fe736...d2e Gjør ingenting. Jeg mente det jeg sa. Anonymkode: 0d3fd...44c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå