Gå til innhold

Gå uten truse

Fremhevede innlegg

Skrevet

Får du ikke utflod i buksa da?

:skratte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Absolutt ikke. Synes det kan bli litt vel frigjorte tendenser om dagen jeg altså..Men det er min mening. Skulle jeg gjort noe sånt, måtte det vært for å pirre kjæresten min.

Skrevet

Som mann synes jeg ikke jenter som går uten truse er spesielt attraktive, for meg blir det for mye. Da er det mye bedre med tights som sitter som kroppsmaling foran og bak, det er en pen måte å være megafrekk og sexy på, og ekstremt attraktivt... :lur:

• Liker 1
Skrevet

Som mann synes jeg ikke jenter som går uten truse er spesielt attraktive

Som lesbisk blåser jeg i det :nigo: Jenter kan gå som de vil for meg.

• Liker 2
Skrevet

Hei.

Det er ikke ofte det skjer. Men når jeg gør det er det helt griet, og kan være pirrende. Men det må være nedenfor knærne. :kaffekopp:

Gjest Katten.
Skrevet

Har ei venninne som hater truse. Hun elsker også trange små skjørt, samt å sitte litt bredt med bena.

Da hun er en del av den gode gamle vennegjengen, må vi ofte minne henne på å spare oss for slikt.

Skrevet (endret)

Syns dere virkelig det er særlig mye varmere med truse enn uten? :klo: det lille tøystykket i blonder eller bomull gjør no virkelig ikke stroe forskjellen? :fnise:

Eneste gangene jeg går uten truse er når jeg har på meg en kjole hvor du ser trusekanten godt, enten fordi den er litt gjennomsiktig eller sitter stramt på ;)

Endret av Pialill
  • Liker 3
Gjest Anuket
Skrevet

Syns dere virkelig det er særlig mye varmere med truse enn uten? :klo: det lille tøystykket i blonder eller bomull gjør no virkelig ikke stroe forskjellen? :fnise:

Eneste gangene jeg går uten truse er når jeg har på meg en kjole hvor du ser trusekanten godt, enten fordi den er litt gjennomsiktig eller sitter stramt på ;)

Det er stoooor forskjell! Utrolig forfriskende ;)

Skrevet

Det er stoooor forskjell! Utrolig forfriskende ;)

haha! Ja du som gjør det så ofte vet vel ALT om det ;)

• Liker 1
Gjest Anuket
Skrevet

haha! Ja du som gjør det så ofte vet vel ALT om det ;)

:fnise:

Skrevet

:skratte:

Hvorfor var de morsomt? De må jo få en grad av utflod på klærne...

• Liker 1
Skrevet

R ekkelt å tnke på at man kanskje skal sitte en plss den andre har sittet uten truser..

Disgusting.

Vis hensyn.

Jeg vil ikke behøve å få rumpebakteriene og vaginalsekretene deres på mine klær eller der jeg skal sitte.

Uhygienisk.

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

En gjest som tydeligvis ikke har så mye kunnskap om hvordan ting faktisk fungerer der nede.

• Liker 1
Skrevet

Det er jo ikke sånn at rumpa er bar selv om dama ikke har truse på seg :fnise:

Det er jo tross alt stoff rundt rumpa uansett hvor kort skjørtet er. Og damen må jo sitte på en smal stang med beina på hver side skal det være noen som helst sjans for at det skal komme noe "vaginalsekreter" som du skrev så fint her oppe på noe som helst :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Det er jo ikke sånn at rumpa er bar selv om dama ikke har truse på seg :fnise:

Det er jo tross alt stoff rundt rumpa uansett hvor kort skjørtet er. Og damen må jo sitte på en smal stang med beina på hver side skal det være noen som helst sjans for at det skal komme noe "vaginalsekreter" som du skrev så fint her oppe på noe som helst :fnise:

Tviler jeg sterkt på.

Skrevet

Tviler jeg sterkt på.

Hvor mye utflod og liknende har de damene du har vært bortpå hatt egentlig? :klo:

• Liker 2
Skrevet (endret)

Ikke ødelegg tråden med utflod snakk.... :sukk:

Endret av Daniel84
Skrevet

Hvor mye utflod og liknende har de damene du har vært bortpå hatt egentlig? :klo:

Nok til at de kjøpte og gikk med innlegg i trusene, også når de ikke hadde mens.

Skrevet

Ikke ødelegg tråden med utflod snakk.... :sukk:

Ble det for mye realisme til at det gikk å runke seg til :fnise:

:popcorn:

• Liker 4
Skrevet

Ble det for mye realisme til at det gikk å runke seg til :fnise:

:popcorn:

Doh, busted! :snurt: Haha, neida, men liker å tenke på at de pene damene her inne går uten undertøy uten å tenke på utfloden dems! :fnise: (uten at det er runkemateriale av den grunn) ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...