Gå til innhold

Biltrøbbel, trenger svar fort


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skulle kjøre ut ifra parkeringsplass, starter bilen som vanlig og tar ned parkeringsbremsen, da jeg oppdager at fotbremsen ikke vil virke! Den lar seg ikke trykke inn, så jeg må dra i parkeringsbremsen for å ikke kollidere i bilen foran.

Jeg slår av tenningen og starter på nytt, da fungerer alt som normalt.

Hva kan dette ha vært? Bør den inn på verksted? Risikerer jeg nå at dette kan skje igjen, mens jeg kjører i trafikken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Damn, høres ut som det er noe som burde vært sjekket. Om du kjører i 80 og må nødbremse, kan det hende at handbrekket ikke er nok om det er en litt eldre bil og sånn. Få dette sjekket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damn, høres ut som det er noe som burde vært sjekket. Om du kjører i 80 og må nødbremse, kan det hende at handbrekket ikke er nok om det er en litt eldre bil og sånn. Få dette sjekket.

Bilen er -99 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bremser bilen når du kjører?

Ja, den fungerte helt normalt etter at jeg restartet den...kan det ha vært elektronikken som feilet akkurat der og da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det høres ut som problemer med bremsekraftforsterkeren, eller problem med hydraulikken.

Se for deg at det samme skjer i lang nedoverbakke. Selvsagt bør du få det sjekket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...