Gå til innhold

En generelt positivt tråd

Fremhevede innlegg

Skrevet

I dag har en gutt vært på besøk i kollektivet, og han tok all oppvasken vår OG lagde en dødsgod middag til alle sammen. Og vi bor 16 stykker her, så dette er en ganske stor bragd altså. Det gjorde virkelig dagen min ti hakk bedre!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gleder meg på Xaphans vegne. :)

• Liker 1
  • 4 uker senere...
Skrevet
:) I dag regnet og blåste det voldsomt da jeg skulle kjøre hjem fra byen. Jeg fikk en god følelse av at bilen ble skikkelig ren ved å kjøre igjennom naturens helautomatiske vaskeautomat. :reise:
Skrevet

Neste uke skal jeg reise til kjæresten min og være en hel måned. Storkoser meg og pakker kofferten.

Og idag fikk jeg meg et par spaserturer i blåsten. Jeg elsker å kjenne naturkreftene når jeg er godt kledd, vel og merke. Livet er herlig!

• 3 uker senere...
Skrevet

Dette er egentlig en usedvanlig hyggelig kveld, syns jeg. :)

Skrevet

Jeg fyller 18 år den 24 desember. Det er julestemning i huset og jeg vet hvor jeg vil studere til neste år.

Men det aller beste er at jeg fikk 5 på rettslæretentamen, enda jeg trodde jeg skulle få 3.

Jeg er lykkelig og jeg gleder meg faktisk til å vaske rommet mitt etterpå. :strix:

• Liker 1
Skrevet

Bare noen få dager igjen av dette året nå - Juhuuuuu! :biggrin:

• Liker 1
Skrevet

Jeg blir utskrevet fra sykehus i morgen, det skal bli godt å komme hjem! :danse:

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjenner en stor morsfølelse for datteren min, og vi har endelig begynt å komme på bølgelengde med amminga! :strix:

Skrevet

Jeg har juleferie :) Og så har jeg fått A på alle prøvene mine unntatt en(fikk B og får A på de to fagene jeg er ferdige med til jul(går på fagskole).

I dag har jeg laget hjemmelaget såpe og konfekt, og skal fortsette med konfekt i morgen og på fredag. Er så koslig å gi bort hjemmelagede julegaver :)

• Liker 1
Skrevet

For en fin tråd. :happy:

Nå er jeg ferdig med all julepynting- og vasking. I morgen skal jeg koooose meg med julekakebaking og ellers bare slenge beina på bordet og nyte at mannen kommer hjem fra Nordsjøen. :hoppendeglad:

Gjest Liss`pia
Skrevet

Jeg fikk C på eksamen, noe som er helt fantastisk siden jeg var sikker på at jeg kom til å stryke :briller:

Skrevet

Jeg har sett niesa mi igjen for første gang på nesten fire måneder, utrolig koselig :rodmer:

Skrevet

Jeeeg er så full av kjærlighet :strix: Alle skal fååå!

Skrevet

Eh...ok, men hvis jeg skal kunne nyte den kjærligheten må jeg få den nå altså,

for etter nyttår kutter jeg ut alt søtt! ;)

Skrevet

Jeg har etter mange måneder uten - endelig fått oppvaskmaskin i hus igjen! Hurra for snille mamma som gir så flott julegave!! :) Har også fått mange gavekort til jul, så det ble jammen vaskemaskin (som forhåpentligvis sentrifugerer) her også! :)

Skrevet

Nyt den siste natta i dette året, godtfolk! :)

Dette er faktisk siste gangen vi får oppleve 2011-natta.

Det er litt vemodig, men hyggelig også. Snart er det et splitter nytt år som ligger der helt ubrukt og fullt av muligheter, foran oss. Tenk så mange fine timer vi skal tilbringe sammen på dette trivelige forumet...

:skravle::strix::skravle:

Skrevet

Årets siste dag er en skikkelig fin solskinnsdag. Sitter med smil og forventning til kvelden som kommer. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...