Gjest Cosette Skrevet 29. mars 2012 #41 Del Skrevet 29. mars 2012 Har vel kjørt bil i både stiletter, flipflops og helt barbent opptil flere ganger. Blir liksom bare slik når man har det travelt og er på vei et sted i full fart. Jeg føler selv jeg har kontroll, men det aller sikreste er nok å bruke lave sko som sitter fast på foten, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aeternitas Skrevet 30. mars 2012 #42 Del Skrevet 30. mars 2012 Har ikke sjans til å klare å kjøre i høye hæler. Jeg jobber i de, men har med meg et par slitte converse som jeg må ha på når jeg kjører til å fra. Ekkelt å kjøre i hæler, får jo ikke "grep" på pedalene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Casall Skrevet 30. mars 2012 #43 Del Skrevet 30. mars 2012 Av og til, men er ikke noe glad i det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazyparrotwoman Skrevet 19. april 2012 #44 Del Skrevet 19. april 2012 er vokst opp med en høy hære mor, og hun har kjørt med høye hæler hele livet.. jeg selv når jeg skal gå i høye hæle tar jeg med noen flate sko å kjøre med så skifter jeg før jeg går ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elyssa Skrevet 23. april 2012 #45 Del Skrevet 23. april 2012 Jeg kjører i alt mulig. Det eneste jeg har hatt problemer med er Clogs/Crocs (??) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 23. april 2012 #46 Del Skrevet 23. april 2012 [quote name=Forever ' timestamp='1312222172' post='9531368] Jeg trodde faktisk at det var ulovlig å kjøe barbent/ i sokkelesten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå