Peachy Skrevet 3. august 2011 #21 Skrevet 3. august 2011 Er ikke alltid jeg liker det så godt altså. Men siden han vet at jeg ikke liker det, så pleier han å "tvinge" meg litt. Og når jeg blir tvunget så liker jeg det meste! :gjeiper: Haha! Jeg blir bare vrang om jeg blir påtvunget noe jeg egentlig ikke vil, funker kanskje en gang, men så blir jeg bare grinete. Bra folk er så forskjellig i sengen
AnonymBruker Skrevet 24. september 2011 #22 Skrevet 24. september 2011 Jeg er i et rimelig ferskt forhold, men har aldri vært sammen med en mann som tenner meg mer. Ved et par anledninger har jeg slikket han i rumpa mens han runker seg selv. Blir utrolig tent av det (og det gjør nok han også :gjeiper:)
MagicaFraFyll Skrevet 24. september 2011 #23 Skrevet 24. september 2011 Sleike i rumpa? Sleik han i navlen, mellom tærne, under forhuden, i øret og nesa også, så har dere en deilig bakteriecocktail! Yummy yummy yummy!!! 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 24. september 2011 #24 Skrevet 24. september 2011 MMM elsker å slikke i rumpene til gutter. Virkelig deilig å se dem nyte det
AnonymBruker Skrevet 24. september 2011 #25 Skrevet 24. september 2011 Viste den videone til elskeren, og alt han sa var "AU! glem det!". Klart, hvis du forsøker å dra en erigert penis den veien gjør det vondt. Men du skal legge den i stilling slapp og begynne stimuleringen derfra. Der blir erigert, neppe like mye, men det er drit digg.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2011 #26 Skrevet 24. september 2011 Skulle gjerne gjort det på psykoen min, men han har dessverre andre prioriteringer enn det, så det blir med drømmene. Men i det siste har han gjort seg fortjent til litt punishment, kan ikke tenke meg noe bedre enn å overkjøre han totalt og få han til å gå som en and et par dager. Call on me
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå