Gå til innhold

Rimming og melking av kuken

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er ikke alltid jeg liker det så godt altså. Men siden han vet at jeg ikke liker det, så pleier han å "tvinge" meg litt. Og når jeg blir tvunget så liker jeg det meste! :gjeiper:

Haha! :) Jeg blir bare vrang om jeg blir påtvunget noe jeg egentlig ikke vil, funker kanskje en gang, men så blir jeg bare grinete. Bra folk er så forskjellig i sengen :fnise:

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i et rimelig ferskt forhold, men har aldri vært sammen med en mann som tenner meg mer. Ved et par anledninger har jeg slikket han i rumpa mens han runker seg selv. Blir utrolig tent av det (og det gjør nok han også :gjeiper:)

Skrevet

Sleike i rumpa? Sleik han i navlen, mellom tærne, under forhuden, i øret og nesa også, så har dere en deilig bakteriecocktail! Yummy yummy yummy!!! :spise:

• Liker 1
Gjest Mysticgirl
Skrevet

MMM elsker å slikke i rumpene til gutter. Virkelig deilig å se dem nyte det ;)

Skrevet

Viste den videone til elskeren, og alt han sa var "AU! glem det!".

Klart, hvis du forsøker å dra en erigert penis den veien gjør det vondt. Men du skal legge den i stilling slapp og begynne stimuleringen derfra. Der blir erigert, neppe like mye, men det er drit digg.

Skrevet

Skulle gjerne gjort det på psykoen min, men han har dessverre andre prioriteringer enn det, så det blir med drømmene. Men i det siste har han gjort seg fortjent til litt punishment, kan ikke tenke meg noe bedre enn å overkjøre han totalt og få han til å gå som en and et par dager. Call on me :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...