Gjest NN Skrevet 1. august 2011 #1 Skrevet 1. august 2011 Hvor fort kunne du skaffet deg et knull, og hva ville du gjort for å få det? Betingelsene er, du kan ikke kjenne personen fra før. Du kan ikke betale for det. Hva ville du gjort og hvor lang tid ville du brukt?
Fluffe Skrevet 1. august 2011 #2 Skrevet 1. august 2011 (endret) Hvis man går på en chatteside og man er jente, tar det max 1min å få seg en avtale.. Endret 1. august 2011 av mirandaa 8
bootylicious Skrevet 1. august 2011 #3 Skrevet 1. august 2011 (endret) Kommer til å høres veldig innbilsk ut men jeg kunne skaffet meg det på flekken.. Det kunne vært på et utested (ikke vanskelig for de fleste), på facebook, andre nettsteder, i butikken, på gata, ja overalt kan man nesten si. Men nei, dette er selvfølgelig ikke noe jeg kunne funnet på å gjort, ikke engang på et utested. Har ikke ons! Jeg er attraktiv og blir tutet på hver dag, får komplimenter på gata og senest i går var det to mannfolk som stoppet opp og glante verre enn verst da jeg gikk mot og forbi de, vennene mine syntes det var veldig komisk Endret 1. august 2011 av bootylicious 1
Fluffe Skrevet 1. august 2011 #4 Skrevet 1. august 2011 Kommer til å høres veldig innbilsk ut men jeg kunne skaffet meg det på flekken.. Det kunne vært på et utested (ikke vanskelig for de fleste), på facebook, andre nettsteder, i butikken, på gata, ja overalt kan man nesten si. Men nei, dette er selvfølgelig ikke noe jeg kunne funnet på å gjort, ikke engang på et utested. Har ikke ons! Jeg er attraktiv og blir tutet på hver dag, får komplimenter på gata og senest i går var det to mannfolk som stoppet opp og glante verre enn verst da jeg gikk mot og forbi de, vennene mine syntes det var veldig komisk Man trenger ikke å bli tuta på hver dag for å få seg ett knull akuratt 2
bootylicious Skrevet 1. august 2011 #5 Skrevet 1. august 2011 Man trenger ikke å bli tuta på hver dag for å få seg ett knull akuratt Nei, heldigvis
Gjest jente Skrevet 1. august 2011 #6 Skrevet 1. august 2011 Kommer til å høres veldig innbilsk ut men jeg kunne skaffet meg det på flekken.. Det kunne vært på et utested (ikke vanskelig for de fleste), på facebook, andre nettsteder, i butikken, på gata, ja overalt kan man nesten si. Men nei, dette er selvfølgelig ikke noe jeg kunne funnet på å gjort, ikke engang på et utested. Har ikke ons! Jeg er attraktiv og blir tutet på hver dag, får komplimenter på gata og senest i går var det to mannfolk som stoppet opp og glante verre enn verst da jeg gikk mot og forbi de, vennene mine syntes det var veldig komisk Nei, du er ikke innbilsk, bare klar over eget utseende. Jeg sier det samme: kunne skaffet meg det på flekken. Hvis man er jente og over snittet pen, er det ikke et stort problem akkurat. 2
Gjest Michelle82 Skrevet 1. august 2011 #7 Skrevet 1. august 2011 Som jente tar det ikke akkurat lange tiden.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2011 #9 Skrevet 1. august 2011 Et eksempel på at kvinner stiller med flere fordeler enn menn. 3
Facepainter Skrevet 1. august 2011 #10 Skrevet 1. august 2011 Et eksempel på at kvinner stiller med flere fordeler enn menn. Jeg foretrekker utfordringen det innebærer å være mann, å være jegeren, og ikke byttet.
Gjest Katten. Skrevet 1. august 2011 #11 Skrevet 1. august 2011 Hadde dratt på kafé/kjøpesenter på dagtid, utested på kvelden.
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2011 #12 Skrevet 1. august 2011 Jeg foretrekker utfordringen det innebærer å være mann, å være jegeren, og ikke byttet. ??? Som mann har også jeg følte det slik noen ganger. Derfor blir det en liten nedtur når du oppdager at det faktisk ikke er du som mann som er jegeren. Kansje vi menn har litt høye tanker om oss selv og våre evner som jeger ?
AnonymBruker Skrevet 1. august 2011 #13 Skrevet 1. august 2011 Spørs hvor flink man er til å forføre. Jeg har nettopp sikret meg 4 nye bøker og skal lære meg ALT om å forføre kvinner! Sjekk ut supertilbudet jeg kom over her: http://manageyourlovelife.com Jeg har allerede sett noen video-kurs av fyren så dette lover bra! 1
Sunchild Skrevet 1. august 2011 #14 Skrevet 1. august 2011 Ville ikke sagt "på flekken" akkurat, men selv for en heller gjennomsnittlig kvinne som meg ville jeg nok helt klart fått det til i løpet av dagen, iallefall. Sexdatingsider er vel det enkleste, men en tur på byen i veldig utringede klær og en rimelig bra hintende tekst på topp/buttons/etc ville vel også gjort susen - iallefall om man i tillegg går bort til "mindre pene" menn og prater til dem. Utfordringen for kvinner ligger i å få sjans noen man VIL ha sex med. DET tar gjerne et par år mellom hver gang, iallefall for meg.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2011 #15 Skrevet 1. august 2011 I løpet av en time hadde vi vært til sengs. Internett gjør ting veldig lett for en kvinne.
Gjest nupp Skrevet 1. august 2011 #16 Skrevet 1. august 2011 hva er vitsen med å spørre om det? alle jenter kommer til å lyve og si det tar dem under 10 min
AnonymBruker Skrevet 1. august 2011 #17 Skrevet 1. august 2011 Jeg er pen, og kunne lett fått det på byen. Men å finne noen jeg VIL ha sex med er verre. Er ofte sexuelt frustrert som singel, fordi jeg ikke tar hva som helst. Har ingen kompiser jeg kan spørre, og å gå ut på byen som en hore eller melde seg inn på sexsider er uaktuelt. Så på en måte er det lett, på en annen side vanskelig. Dessuten er jeg sjenert og hadde neppe turd å hinte om sex så kraftig at de skjønte det:p På dagtid kunne det tatt tid. Letteste hadde nok vært datesider på nettet, hadde aldri turd å gå ut på gata og spurt førstemann direkte ut om sex. I teorien går det kjapt som jente, men i praksis er den en del hindringer. 2
Gjest m_23 Skrevet 1. august 2011 #18 Skrevet 1. august 2011 m_23 her: til dere damer som tror det tar dere 1min, 5min, 10min, 1t osv - tviler jeg sterkt på =) fins mannfolk som er i forhold eller som bare elsker å leke rundt med damer helt til de har de på pinebenken for så å stikke av.. men sant, internett gjør ting veldig lett for damer å få enda mer større/ødelagt bagasje.. er mer interessert i å høre en ekte historie ang. temaet..:D der det faktisk har skjedd.. mye innbilske damer her 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2011 #19 Skrevet 1. august 2011 Kommer til å høres veldig innbilsk ut men jeg kunne skaffet meg det på flekken.. Det kunne vært på et utested (ikke vanskelig for de fleste), på facebook, andre nettsteder, i butikken, på gata, ja overalt kan man nesten si. Men nei, dette er selvfølgelig ikke noe jeg kunne funnet på å gjort, ikke engang på et utested. Har ikke ons! Jeg er attraktiv og blir tutet på hver dag, får komplimenter på gata og senest i går var det to mannfolk som stoppet opp og glante verre enn verst da jeg gikk mot og forbi de, vennene mine syntes det var veldig komisk Men når du da får så mye tilbud, har jeg lyst til å stille deg et spørsmål: Hva med en gutt/mann gjør at du faktisk får lyst til å ha sex med han? Hvilke egenskaper har de som skiller seg ut fra alle du avviser, som du faktisk har lyst til å være intim med? Er det bare utseende det går på? Den som ser best ut?
Chiyo Skrevet 1. august 2011 #20 Skrevet 1. august 2011 Hvor fort kunne du skaffet deg et knull, og hva ville du gjort for å få det? Betingelsene er, du kan ikke kjenne personen fra før. Du kan ikke betale for det. Hva ville du gjort og hvor lang tid ville du brukt? Det er ikke noe jeg er stolt av, men jeg har skaffet meg et knull på under 5 minutter en gang da jeg var ute på byen. Jeg tror ikke jeg ville gjort det i dag for å si det sånn. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå