Gå til innhold

Katt i juletreet


Fibula

Anbefalte innlegg

Inspirert av tråden nedenfor om valp og juletre, legger jeg ved en link til herlige bilder av katt i juletre.

http://home.online.no/~cgarf/juletrekatt.html

Her er det utrolig mange fine bilder av en stor og lykkelig kattefamilie, med morsomme kommentarer til. Her er det tydelig noen som bryr seg og tar veldig godt vare på kattene sine.

Og som sagt - meget fornøyelige bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er det utrolig mange fine bilder av en stor og lykkelig kattefamilie' date=' med morsomme kommentarer til. Her er det tydelig noen som bryr seg og tar veldig godt vare på kattene sine.[/quote']

Ja, det var en kjempeflott side med morsomme bilder og kommentarer. :D

Jeg vil også lage sånn til min pus... :misunnelig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SÅ koselig !!!

Hehe dere bare mååå lese de andre historiene også! Det er jo masse der om kattene - og så så koselig som de skriver da !!! :D

Heldige puser :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud, så skjønne :D

Er veldig glad i puser :)

Nydelige og spesielle katter så det ut som..

Tror bare ikke jeg ville latt kattene være i juletreet men..

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror bare ikke jeg ville latt kattene være i juletreet men..  

;-)

hehe jeg tror ikke de har så mye de skulle sagt jeg, det er to meget spesielle katter de har. De får ikke en gang bade i fred i badekaret - og kattene gjemmer lekemus i vannglassene deres, for ikke å snakke om sitter på alle dører og hyller og overvåker de- eller "går til angrep" ....hehe huff ......ikke akkuratt mitt idealistiske katte-samboerskap , men det ser nå ut til at de trives slik - to og firbente :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tøffe bilder, heldigvis er ikke pusen vår fullt så turbo med å klatre i juletreet, hun bare tilfeldigvis kommer borti det nederste kulene så de faller på gulvet og da er de jo fritt vilt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...