Gå til innhold

Gjeste kurver på toalettene....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har dere i kurvene som settes ut til gjestene på toalettene sånn nøyaktig? Syns dette var en kjempe god ide :jepp: .... Ganske sikker på hva vi kan putte i kurven til damene, verre med mennene......bare dedorant og pastiller, eller noen som har andre tips? :biggrin:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Søk på "dokurv" her inne.

• Liker 1
Gjest Okusan
Skrevet

Kondomer?

Sorry, kunne ikke dy meg :fnise:

Men jeg vet ikke helt hva mennene skulle kunne ha behov for egentlig...

Skrevet

Hehe, hva med blader? Pondus, vi Menn osv ;)

Gjest Eurodice
Skrevet

Unnskyld at jeg spør, men er det i det hele tatt nødvendig dette styret med dokurver? Det er et fenomen som er oppstått de siste årene, på samme måte som gaver til bryllupsgjestene.

Pleier ikke folk flest å ta med seg ting de regner med å få bruk for? I de bryllupene jeg har vært med i, har vi (damene) satt fra oss vesker med nødvendighetsartikler i garderoben eller et eget rom.

• Liker 6
Gjest Elfrida
Skrevet

Må si meg enig med Belladonna her. Det jeg setter pris på på toalettet er: rent og pent, nok dopapir, såpe og varmtvann, og noe å tørke hendene med. Også et speil eller to. Og hvis man vil gjøre litt ekstra: en liten pumpeflaske med håndlotion, en frisk blomst og et levende lys.

• Liker 8
Skrevet

Kan ihvertfall droppe deodoranten. Ville ikke delt deo med en fremmend person. Hehe.

• Liker 1
Gjest Consensio
Skrevet

Kan ihvertfall droppe deodoranten. Ville ikke delt deo med en fremmend person. Hehe.

Haha, tenkte akkurat på å si det samme. Ikke pokker om jeg ville brukt en deo som andre kan ha brukt

Gjest Uglefot
Skrevet (endret)

Unnskyld at jeg spør, men er det i det hele tatt nødvendig dette styret med dokurver? Det er et fenomen som er oppstått de siste årene, på samme måte som gaver til bryllupsgjestene.

Pleier ikke folk flest å ta med seg ting de regner med å få bruk for? I de bryllupene jeg har vært med i, har vi (damene) satt fra oss vesker med nødvendighetsartikler i garderoben eller et eget rom.

Totalt unødvendig i mine øyne, men enkelte synes sikkert det gir en slags form for "stil" over bryllupet, at alle gjesters behov er dekket ( mat, alkohol,musikk,plaster,bind,kondomer og pastiller...og aviser?osv osv)

Edit;kondomer,ikke kodnomer..

Endret av Uglefot
Gjest Uglefot
Skrevet

Haha, tenkte akkurat på å si det samme. Ikke pokker om jeg ville brukt en deo som andre kan ha brukt

Spraydeo.

Gjest Michelle82
Skrevet (endret)

Legg heller mer penger i maten enn å ha de herskens dokurvene. Det setter vi gjester mer pris på.

Endret av Michelle82
  • Liker 6
Skrevet (endret)

Legg heller mer penger i maten enn å ha de herskens dokurvene. Det setter vi gjester mer pris på.

Jeg synes det blir feil at du skal snakke for alle gjestene, selv om flesteparten her inne på KG synes det er unødvendig, så betyr det ikke at gjestene til TS ikke setter pris på det.

Jeg hadde en dokurv (felles toalett der vi holdt festen), og jeg fikk masse skryt av den. Jeg brukte kanskje rundt 250 kr, og hvis jeg "heller skulle lagt de pengene i maten", så kunne jeg spandert 5 kr ekstra på våre gjester iallefall. Det er ikke enten/ eller, vanligvis så tar man seg råd til god mat og sånt når man tenker på dokurv.

Hvorfor antar du at TS kutter ned på andre ting for en dokurv?

Det finnes mange andre "trenger vi dokurver?"-tråder, dette er ikke en av de, denne handler om hva som kan være oppi en.

Endret av Niennas
  • Liker 3
Gjest Blondie65
Skrevet

Papirlommetørkler? Sikkerhetsnåler? Tannpirkere? Tyggis? Anitbac? Paracet? Plaster?

Skal vi tenke ut fra hva damene kan tenkes å få bruk for så må vel herrenes inneholde barberskum og høvel i tilfelle man glemte å barbere seg før man gikk.

Gjest Michelle82
Skrevet

Jeg synes det blir feil at du skal snakke for alle gjestene, selv om flesteparten her inne på KG synes det er unødvendig, så betyr det ikke at gjestene til TS ikke setter pris på det.

Jeg hadde en dokurv (felles toalett der vi holdt festen), og jeg fikk masse skryt av den. Jeg brukte kanskje rundt 250 kr, og hvis jeg "heller skulle lagt de pengene i maten", så kunne jeg spandert 5 kr ekstra på våre gjester iallefall. Det er ikke enten/ eller, vanligvis så tar man seg råd til god mat og sånt når man tenker på dokurv.

Hvorfor antar du at TS kutter ned på andre ting for en dokurv?

Det finnes mange andre "trenger vi dokurver?"-tråder, dette er ikke en av de, denne handler om hva som kan være oppi en.

Hmm. Trodde det her var en debatt jeg. Du vet, et sted en kan si meningen sin.

• Liker 6
Skrevet

Hmm. Trodde det her var en debatt jeg. Du vet, et sted en kan si meningen sin.

Da vil jeg råde deg til å lese startinnlegget på nytt.

• Liker 2
Gjest Blondie65
Skrevet

Da vil jeg råde deg til å lese startinnlegget på nytt.

Står det i startinnlegget at dette ikke er en debatt? Jeg bare lurer ...

Skrevet

Oi oi, her var det mange sterke meninger ute å gikk må jeg si :gjeiper:

Takk til Niennas svar....vi skal ha et ganske påkostet bryllup hvor ALT er inkludert, og gjestene skal tilbringe hele dagen sammen med oss,med en hyggelig aktivitet mellom vielse og middag, og nok måltider og drikke til hele dagen og kvelden. DERFOR tenkte jeg, at ettersom det blir en litt lang kunne det være hyggelig for gjestene med slike kurver I TILFELLE noen hadde glemt noe, eller plutselig skulle få bruk for noe.... Man vet jo aldri... Vil dessuten presisere at jeg selvfølgelig tenkte på spray deodorant, ikke roll on...... :fnise: det ville ikke jeg heller ha delt med noen... I mennenes kurv tenkte jeg kanskje på ting som feks pastiller og spraydeo...Takk for tips, om det er nødvendig er jo en ting som kan diskuteres, vil bare at gjestene mine skal få en fin dag, og ikke mangle noe :goodbye:

Skrevet

Tanntråd?

Skrevet

Gnagsårplaster, strømbebukser i alle farger(hud og svart ihvertfall), mint pastiller, hårstrikk, sånne spenner bruden har i håret(mygg?), tyggis, paracet

/fyller på når jeg husker mere

Skrevet

Huff. :fnise: Jeg hadde tenkt... "æsj, tenk på alle de skitne hendene som har vært i den kurven."

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...