Fakse Skrevet 18. mai 2002 Forfatter #21 Del Skrevet 18. mai 2002 Synes faktisk den del av sidene som kommer opp er interessante jeg På grunn av den økonomiske situasjonen må jeg jo holde meg unna alt som koster penger, men det er i alle fall morro å klikke. Er vel som reklame på kino, det er greit dersom den er godt laget og interessant...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. mai 2002 #22 Del Skrevet 22. mai 2002 Jeg klikker og klikker og vi må få denne frem igjen så andre ogsp kan klikke Hannah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 24. mai 2002 #23 Del Skrevet 24. mai 2002 Jeg vil også være med og opprettholde KG! Jeg klikker!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 25. mai 2002 #24 Del Skrevet 25. mai 2002 Til og med jeg som hater reklame er med på klikkingen.Alt for en GOD sak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svenskbrud Skrevet 27. mai 2002 #25 Del Skrevet 27. mai 2002 klikk, klikk, = $$ & ££ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi'en Skrevet 28. mai 2002 #26 Del Skrevet 28. mai 2002 Bra å bli opplyst om dette! klikk klikk fra meg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CEL. Skrevet 28. mai 2002 #27 Del Skrevet 28. mai 2002 Støtter en god sak og klikker i vei! *KLIKK* 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 29. mai 2002 #28 Del Skrevet 29. mai 2002 Henter denne opp og klikker flere ganger hver eneste dag! KLIKK KLIKK folkens!!!!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. mai 2002 #29 Del Skrevet 29. mai 2002 Har klikket en stund alt, jeg! Får god samvittighet av det også jo! *Klikker for harde livet* Klemmer fra 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tora Skrevet 16. juni 2002 #30 Del Skrevet 16. juni 2002 Jeg har ikke vært klar over dette. Nå skal jeg også begynne å klikke. Tora Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mettemo Skrevet 16. juni 2002 #31 Del Skrevet 16. juni 2002 :D skal ta vekk popup stop når jeg er på kg.Fra nå av skal jeg klikke et par ganger til dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nathalie Skrevet 16. juni 2002 #32 Del Skrevet 16. juni 2002 Jeg klikker alltid hvis det er noe interessant, jeg... :D Og det skal jeg iallfall fortsette med nå, da som jeg vet dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mathilda Skrevet 25. juni 2002 #33 Del Skrevet 25. juni 2002 Tar frem denne igjen jeg :-) Har handlet fra supertilbud, faktisk, fra reklame på Kg i dag. Masse fine klær til 49,- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 2. september 2002 Forfatter #34 Del Skrevet 2. september 2002 Drar denne opp igjen jeg. Har selv vært litt sløv i sommer, men nå er det høst, og jeg er klar til ny og frisk innsats både med studier og klikking Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 2. september 2002 #35 Del Skrevet 2. september 2002 Popups er for tiden borte, og om vi er flinke kanskje vi slipper dem i fremtiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melian Skrevet 2. september 2002 #36 Del Skrevet 2. september 2002 Men siden Gry har ordnet med pop-ups, bør vi iallefall støtte klikkekanpanjen hun har lansert? Look here: http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic.php?t=12852 Men man bør sikkert gjerne klikke på alt, så får man ha det pop-up fritt i fremtiden også! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tullerusk Skrevet 3. september 2002 #37 Del Skrevet 3. september 2002 Får klikke jeg også da! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ada=) Skrevet 4. september 2002 #38 Del Skrevet 4. september 2002 Skal klikke en gang om dagen jeg ogsaa!! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sissel Skrevet 24. september 2002 #39 Del Skrevet 24. september 2002 Jeg synes det er mindre blinkende og poppende raklame her enda jeg :-) Husker dere å klikke på de andrer? Så slipper vi kanskje å få tilbake popp'ene. Ville bare ta denne frem igjen og minne oss på å klikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå