Gå til innhold

Se her alle sammen : KLIKKEKAMPANJE!!!


Fakse

Anbefalte innlegg

Dette er starten på en ny og strålende fremtid for oss her på KG! Vi er alle enige om at det er er flott tilbud, og at Gry og hennes moderatorer gjør en kjempejobb. Men noen av oss har også iritert oss over reklame og pop-ups som kommer sprettende over alt.

Min filosofi er enkel: Gry og KG tjener ikke penger på å ha masse reklame her, dersom ingen klikker på den. Dersom vi er flinke til å klikke, er det ikke nødvendig med så mange bannere og pop-ups.

Har bekreftelse fra Gry på at ETT ENESTE KLIKK fra hver av oss per dag ville gjøre stor forskjell. Eller hva om vi klikker på en reklame hver gang vi har skrevet et innlegg?

Dette tar veldig lite tid, samtidig som vi viser at vi setter pris på det tilbudet vi har her. I lengden vil vi sansynligvis gjøre oss selv en tjeneste, fordi det blir nødvendig med færre bannere for å få den nødvendige økonomiske inntjeningen på disse sidene.

Er dere med meg KVINNER????

PS: Beklager til alle modembrukere, skjønner det god dersom dere vil prioritere båndbredden anneledes.

_________________

~~Ragnhild~~1212[ Dette Innlegg er endret av: Ragnhild den 2002-05-14 12:52 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gå på fil øverst i venstre hjørnet. Velg hurtiginnstillinger, eller innstillinger, der er det en innstilling som heter "aksepter sprettoppvinduer" (iallefall på Opera, skal sjekke på explorer). Det er lett å ikke velge denne, og å endre på det midlertidig dersom man vil se noens linker evt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leia: dersom vi ikke ser reklamen, og dermed ikke klikker på den, så har vi jo ikke noe KG!!! Dette nettstedet er avhengig av pengene som kommer inn når vi brukere klikker på reklamebannere.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe... jeg misforsto nok innlegget ditt, har lest det en gang til nå.

Hjelper all slags klikking?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det....i alle fall på det som er reklamer icon_wink.gif KG får neppe betalt for at vi klikker på innlegg icon_wink.gif

Gry?? Moderator??? Kanskje dere kan svare skikkelig på dette?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du forresten om man må vente til reklamen er ferdig lastet? Eller kan man lukke den før den er helt ferdig, uten at KG taper inntekter?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være sikker venter jeg til reklamen er lastet, klikker, og venter til siden er lastet ned. Er det noe interessant kikker jeg videre, hvis ikke, lukker jeg da icon_smile.gif

Pleier å kikke på et par stykker hver dag.

Det var slik jeg fant den pc'en jeg bruker nå icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svenskbrud

Jag klickar och klickar!

Reklam kan vara kul ibland...

Klart att man skall vara med och bidra till KG:s varande!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God ide!

Hadde egentlig ikke trengt å skrive det for å klikke, men det kan kanskje være greit om denne blir hentet opp ganske ofte en stund fremover?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så hyggelig at dere reagerer så positivt jenter! Håper mange flere hiver seg på! icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde vært moro å vite om denne klikkekampanjen gir resultater! Selv klikker jeg både titt og ofte nå, og synes faktisk det er litt moro! Før ble jeg bare irritert på disse popupene, men nå klikker jeg i vei:)

Kanskje Gry kunne holdt oss litt oppdatert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av hensyn til våre annonsører vil jeg nødig blande meg inn her, men dere kan være helt trygge på at alle klikk hjelper icon_smile.gif

Annonsørene setter helt sikkert pris på at dere titter litt på siden dere kommer til også icon_wink.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...