Gå til innhold

Piller som gir større pupper..?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest MorAase
Skrevet

Dette er ren svindel. Hvis du vil ha noe som hjelper så oppsøk psykolog. Vedkommende kan nok få hjulpet deg med de vrangforestillinger du har rundt dne egne bryst.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ren svindel som hun ovenfor sier. Det finnes ingen mirakler av piller eller evt. kremer som får puppene til å bli større. Så mitt tips er å holde deg unna, gode penger spart! :) Vær fornøyd med deg selv.

• Liker 2
Skrevet

Hva med p-piller?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

jeg fikk større pupper av å gå på microgynon..:P

• Liker 1
  • 4 måneder senere...
Skrevet

jeg fikk større pupper av å gå på microgynon..:P

Jeg også har fått det virker det som. Hvis det ikke har skjedd naturlig, at puppene mine har vokst i løpet av de siste månedene. Er ikke godt å vite..

Skrevet

jeg gikk opp en størrelse etter å ha begynt på p-pillen mercilon :)

Skrevet

P-piller o.l er det eneste som kan gi større bryster bortsett fra operasjon da.

Det er mye hormoner i p-piller som gjør at brystvevet vokser.

Skrevet

Det er ikke så mye hormoner i p-piller, så de fleste merker ingen endring. Jeg har brukt tre merker opp gjennom, og har aldri fått større pupper.

Det som imidlertid ga meg større pupper var IVF medisiner, da snakker man sterke hormoner. Men en uke etter at jeg hadde tatt siste sprøyte var de tilbake til normal størrelse. (heldigvis, jeg er blant dem som foretrekker små pupper da det er mer behagelig når jeg løper).

Skrevet

Jeg fikk større pupper da jeg begynte på Mercilon. Om det er en bivirkning av bivirkningen at p-piller gjerne gir økt appetitt, vet jeg ikke, men større ble de ;)

Skrevet (endret)

Når skal mennesket lære...

post-52258-0-64907900-1324311441_thumb.j

Endret av Rastl0s
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...