Gå til innhold

Skjer noe rart med dataen min.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Okey :) Takk for all hjelp. Får håpe det ordner seg etterhvert. Driver å venter på at programmene lastes ned.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Tenkte å gi en liten oppdatering. Kjørte begge programmene jeg fikk anbefalt, og de fant ingen ting. Eller, SUPERAntispyware fant 136 småtrusler. Dataen går like sakte fortsatt.

Skrevet

Det er fortsatt en masse forskjellig man kan gjøre for å finne ut hvorfor maskinen går treigt, men spørsmålet er om det er verdt tiden og bryet.

En reinstallasjon med den innebygde "recovery"-funksjonen tar derimot ikke lang tid, og med mindre det er noe fysisk galt med maskinen, vil det løse problemet.

Hvis du kopierer ut brukerprofilen din først, vil du ikke miste dokumenter, bilder, e-post eller bokmerker. Det du mister, er programmer du har installert. Disse må du altså installere på nytt.

Skrevet

Vet ikke om det har blitt nevnt før.

Men kunne du tatt et screenshot av taskmanager. Slik at vi selv kan se hvilke programmer som kjører.

Er det 50GB som er den totale diskstørrelsen? Jeg vil anta at det er 50gb ledig plass du har på disken din.

For jeg tror Vista bruker sikkert 20 gb eller noe slikt og jo mer plass jo bedre vil de forskjellige systemene kjøre.

Hadde også vært greit å få vite hva type pc du har.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...