AnonymBruker Skrevet 31. juli 2011 #1 Skrevet 31. juli 2011 Strømmen på rommet mitt i 8 persons kollektiv er i ustand. For å prøve å fikse det resetta jeg hovedsikringen. Den voldelige personen kommer ut av kollektivet, begynner å skrike meg i trynet. Han er utlending så det går ikke an å snakke med fyren (aggressiv, dårlig norsk, dårlig engelsk). Så jeg går rett opp trappen igjen På vei opp kaster han xbox kontrollen etter meg og ødelegger en xbox kontroll til en ca 600 kroner (?). Han har også tidligere truet meg og i grunn har det med dårlig kommunikasjon å gjøre hele tiden. Primært at han rett å slett snakker dårlig på de språkene jeg kan. Afrikansk-Fransk er vel hovedspråket hans eller noe i den duren men det er virkelig ikke mitt problem. Så jeg lurer litt på om noen har vert i liknende situasjoner tidligere. Jeg bor ganske fint her til en rimelig penge så jeg har veldig lite lyst å være den som flytter. Men jeg kan ikke ha noen med sånne tendenser gående rundt, like før jeg må skaffe meg en taser i tilfelle han flyr på meg i mitt eget hjem.
Alice123 Skrevet 31. juli 2011 #2 Skrevet 31. juli 2011 Er det bare deg eller har andre i kollektivet også problemer med han?
Gjest Consensio Skrevet 31. juli 2011 #3 Skrevet 31. juli 2011 Kan du ikke snakke med utleier? For jeg regner ikke med at det er han som er det. 4
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2011 #4 Skrevet 31. juli 2011 Er det bare deg eller har andre i kollektivet også problemer med han? Det er meg som setter opp vaskelister, sier i fra når ting ikke er som de skal være, når ting ikke er blitt gjort, som kontakter husverten hvis TV eller internett ikke fungerer og liknende. Med andre ord så er det og jeg som må ta konfrontasjonene med ham, de andre skygger helt enkelt unna eller "kjenner ham ikke" men han har blitt observert som mattyv med mer. Så han er ikke spesielt godt likt i kollektivet
Rosalie Skrevet 31. juli 2011 #5 Skrevet 31. juli 2011 Skriv ned alt som har skjedd, og ta ein prat med utleigar.
Gjest Iah Skrevet 31. juli 2011 #6 Skrevet 31. juli 2011 Jeg kjenner en som slet med noe av det samme, han snakket med huseier og den ustabile fyren ble bedt om å flytte.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå