Gå til innhold

Hvor mye kostet forlovelsesringen din?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og hvis du ikke vet; klarer du å tippe?

Videoannonse
Annonse
Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Min kostet 6000 og hans 4.

AnonymBruker
Skrevet

Min forlovelsesring er dobbel alliansering 10x0.05ct wsi og kostet litt under 17000 :)

AnonymBruker
Skrevet

Min er i titan og kostet 1200,-

Skrevet

Vi brukte litt over 10000 på ringer til begge - så min koster litt over 5000. Nå har vi pusset de opp og fått inn bryllupsdatoen, så nå venter jeg bare på lørdag slik at jeg får den på fingeren igjen.

Skrevet (endret)

Våre ringer kostet litt over 8000kr totalt. Fordelt på ca 5 på min, og 3 på hans (min har diamanter)

De skal forøvrig brukes som gifteringer og.

Endret av høstbryllup
Skrevet

Min kostet ca 12000. Hvit gull med 0.7 karat diamant

Skrevet

Husker at jeg så på TV at en dame sa at gifteringen skulle koste 3 månedslønner. Helt sykt.

Gjest Ninab
Skrevet

Være kostet 6750 til sammen, og er akkurat passe for oss.. Jeg har allianse-ring i 3 eller 4 mm med tre diamanter - han har ring i 5 mm hvitt gull uten sten.

Vi tar de ikke i bruk før bryllupet.

AnonymBruker
Skrevet

Våre kostet 5000,- tilsammen, på tilbud, og er helt enkle gullringer. Tok dem ikke i bruk før til ringpåsettelsen i vielsen.

Gjest Ylva Virvla
Skrevet

6000. Hans kostet halvparten.

Gjest Tirkes
Skrevet

Gult gull, enkle med svakt mønster og ingen sten, de kostet 2800 hver omtrent.. er noen år siden nå.

Skrevet

Min er i hvitt gull med en amethyst i midten og den kostet 2500 kr.

Hadde samboeren brukt 3 månedslønninger på en ring til meg så hadde jeg slått han hardt i hodet og lurt på hva i alle dager som feilet han. :fnise:

• Liker 4
Skrevet

1200 - og hans kostet vel kanskje 400 :P

Skrevet

Min er i titan og kostet 1200,-

Er du fornøyd med titan?

Min forlovelses ring kostet 4000 for paret.

AnonymBruker
Skrevet

Våre kostet 5000,- tilsammen, på tilbud, og er helt enkle gullringer. Tok dem ikke i bruk før til ringpåsettelsen i vielsen.

Da er det vel ikke noen forlovelsesring?

• Liker 1
Gjest halebein
Skrevet

våre kostet rundt 1800 pr stk, dette var i 1998, gullringer med enkelt mønster. -og vi er fortsatt forlovet:) Kanskje på tide å få ut fingeren og gifte seg? :)

Husker at det var kjempe mye penger for oss, sambo var i millitæret og 19 år gammel:) Nå har vi 3 barn, og lever "i synd" ennå:)

AnonymBruker
Skrevet

våre kostet rundt 1800 pr stk, dette var i 1998, gullringer med enkelt mønster. -og vi er fortsatt forlovet:) Kanskje på tide å få ut fingeren og gifte seg? :)

Husker at det var kjempe mye penger for oss, sambo var i millitæret og 19 år gammel:) Nå har vi 3 barn, og lever "i synd" ennå:)

Er det lov til å spørre hvorfor dere ikke er gift enda? Jeg mener... Hvorfor være forlovet i 13 år? :klo:

Skrevet

Husker ikke helt, men jeg tror vi betalte 2000 eller 3000kr for begge til sammen.. Vi ville ikke kjøpe så dyre ringer som forlovelsesringer, men heller spare opp og kjøpe "drømmeringene" som gifteringer :)

Skrevet

Jeg kjøpte min selv, så jeg vet at den kostet 3000 kr. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...