Gå til innhold

Små spisse pupper eller silikon?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bittesmå spisse pupper, er ikke noe pene å se på nakne. Ikke for at de er så små, men at de er så spisse. Hadde de vært små men runde hadde jeg vært fornøyd. Har lenge tenkt på silikon. Vil ikke kjøre de sånn kjempestore, men bare en finere fasong. En fyldig b-cup hadde vært nok. Det ville gjort så jeg følte meg bedre og ville fått mere selvtillit, iallefall i senga.

Er 24, så dette er ikke noe fjortiss usikkerhet. Tror ikke jeg skal ha barn. Så er egentlig på tide å ta silikon nå om jeg skal. Men gutter, hva foretrekker dere? Små SPISSE myke ekte pupper, eller runde pene større? Og jenter, hva ville dere gjort om dere var i samme situasjon som meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det naturlige er det beste. Det er ikke noe galt med små, spisse pupper.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Og jenter, hva ville dere gjort om dere var i samme situasjon som meg?

Dersom jeg var i samme situasjon som deg ville jeg beholdt de naturlige små, spisse puppene.

Det er kun du selv som vet hvor mye dette betyr for deg, men det at du spør andre om råd tyder jo på at du ikke er helt sikker. Da ville jeg nok tenkt meg om et par år ekstra ihvertfall.

Jeg er absolutt ikke mot silikon, jeg har det selv, men du bør være 100% sikker. :)

Edit: en legetabbe førte til at jeg fikk det ene brystet ødelagt, så jeg fikk operasjonen dekket. Jeg ville helt klart ønsket å beholde mine originale pupper dersom jeg hadde hatt muligheten. Tenkte bare jeg skulle presisere hvorfor jeg rådet deg til noe annet enn jeg gjorde selv. :)

Endret av Cathrine88
AnonymBruker
Skrevet

Jeg foretrekker helt klart runde, litt større pupper. Gjerne C-cup.

Selvsagt må du selv ta valget.

Skrevet

Og jenter, hva ville dere gjort om dere var i samme situasjon som meg?

Jeg ville beholdt de spisse puppa mine, og brukt tid på å lære meg å bli glad i de. Operasjon synes jeg er et veldig drastisk steg å ta, det er så utrolig mye som kan gå feil og jeg ville aldri risikert det.

I tillegg så vet jeg at de fleste oppegående mannfolk foretrekker myke, søte og naturlige små pupper fremfor et hardt plastikkhelvete. Bruk heller penga på en tur til Syden, du.

Skrevet

Små spisse uten tvil! Pirrende.

For meg er silikonpupper turnoff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...