am07 Skrevet 31. juli 2011 #1 Skrevet 31. juli 2011 I går merket jeg at jeg hadde fryktelig vondt i venstre side av magen. Har og vært mye kvalm og slapp. Noen som vet hva dette kanskje kan være?
MaxUflax Skrevet 1. august 2011 #3 Skrevet 1. august 2011 Vel, Magesekken din ligger jo på venstre side like under ribbe beina, så kan jo tenkes at du har hatt mageknip?
am07 Skrevet 1. august 2011 Forfatter #4 Skrevet 1. august 2011 Er ikke mageknip jeg har hatt. Vet hvordan det kjennes ut, og det er ikke det jeg har hatt
MaxUflax Skrevet 1. august 2011 #5 Skrevet 1. august 2011 Ja nå mente jeg ikke mage knip sånn indirekte siden du skrev kvalme/uvel. Du få ta deg en tur til legen om du føler noe er gale.. for oss andre og sitte med synsing over internett er ikke lett. Eneste jeg vet at siden du har kvalme og er uvel i venstre side av magen, så er det nå slik at det er der magesekken ligger og naturligvis er faren for at det bare er uvel mage ganske stor.. Du sier ikke noe om at du har vondt eller stikkende smerter heller så en omgangsyke av et slag eller spist noe du ikke burde. slår du deg ikke til ro med dette er det KUN legen som burde finne ut hva dette er.. ikke vi her inne.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå