Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har alltid slitt med tynt, glatt og fett hår.

Det siste året har jeg blitt mer bevisst på å vaske det mindre og bruke produkter uten silikoner. Så går mest i lush produkter og andre naturlige produkter.

Men fikk se en reklame at det har kommet en ny Define shampoo som heter Define thickening shampoo. Dette er ikke en shampoo jeg normalt ville hatt i håret mitt, men i 2003-2004 brukte jeg en define shampoo og balsam som het thickening eller volume eller noe sånnt, men den forsvant fra markedet og har vært borte de siste åra. Denne gjorde slik at håret mitt var full og volum og var lett og deilig. Savner den virkelig!

Er dette samme serien som har kommet tilbake? Noen som vil se litt nærmere på innholdsfortegnelsen? Hvilken ingrediens er det som liksom skal gi tykkere hår?

Er dette bare svada, eller er det noen med samme hårtype som meg som kan gå god for denne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv heller volumshampoen fra Bed Head, og bruke Cocky thickening paste før du føner håret. Funker som bare det!:D

Skrevet

Volum shampoen fra bed head har jeg prøvd, og den gjorde håret mitt fett etter bare 2 timer. Og da datt bare håret sammen. Så den var ikke en bra match for meg :(

Skrevet

Anbefaler lett Pureology Pure Volume shampo. Den er uten sulfater, og er vegansk. Gjør håret veldig rent og luftig. Mye bedre enn alt jeg har prøvd fra Tigi, og den er i tillegg snill mot hodebunnen og hårfargen. Jeg kjøper den på feelunique. com eller ebay.

• 6 måneder senere...
Skrevet

Jeg anbefaler deg å ikke bruke de nye define shampooene. Jeg fikk en av alle de nye og har prøvd dem over en månde. Resultatet ble en sinnsykt irritert hodebunn og et hår som så helt forferdelig ut og fettete.

Selv har jeg tynt hår og har derfor gått over til Tigi shampoo som du får kjøpt hos frisøren. Denne går ikke spesielt på å gjøre håret tykkere, men den gjør det likevel. Jeg er kjempe fornøyd med håret mitt etter bruk av Tigi! Skaden er nå rettet opp igjen etter Define! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...