AnonymBruker Skrevet 30. juli 2011 #1 Skrevet 30. juli 2011 Jeg er gift med en mann som raper ganske mye, sånne ekle raper som kommer rett fra magen.. og han raper ganske høyt også. Jeg har sagt fra til han mange ganger om at dette er forferdelig ekkelt, og da sier han at han ikke kan kontrollere det. Det skjønner jeg ikke helt selv, for jeg har ingen problemer med å kontrollere sånt selv. Hva kan jeg gjøre med dette?
Gjest Bjørn82 Skrevet 30. juli 2011 #2 Skrevet 30. juli 2011 Jeg er gift med en mann som raper ganske mye, sånne ekle raper som kommer rett fra magen.. og han raper ganske høyt også. Jeg har sagt fra til han mange ganger om at dette er forferdelig ekkelt, og da sier han at han ikke kan kontrollere det. Det skjønner jeg ikke helt selv, for jeg har ingen problemer med å kontrollere sånt selv. Hva kan jeg gjøre med dette? På et litt mere profesjonelt nivå ville jeg sagt at han lider av at magen konstant må gi beskjed om at ræva er tett... Noe annet en det klarer jeg ikke helt å få sagt uten å se nærmere på han. Men jeg kan jo trøste deg med at du antageligvis ville vært like ukomfortabel om situasjon var motsatt, der ræva gir samme beskjeden?
Gjest Kathpus Skrevet 30. juli 2011 #3 Skrevet 30. juli 2011 (endret) Jeg hadde rapet tilbake, og jeg hadde passet på og datt den helt ut fra sjelen min, slik det er med mannen din. Jeg tviler på at det er like moro. Endret 30. juli 2011 av Kathpus
Nevian Skrevet 30. juli 2011 #4 Skrevet 30. juli 2011 I mine øyne er det bare tøys at han ikke kan kontrollere det ihvertfall. At luften kommer opp har han nok ikke kontroll på, men hvorvidt han velger å skape lyd av det er opp til han. Har ihvertfall ikke trøbbel med det jeg. Hvor anatomisk ulike kan man nå egentlig være? 2
Lady La-Laa Skrevet 30. juli 2011 #5 Skrevet 30. juli 2011 Driver han på med denne rapingen i alle settinger? I byen, på resturant, i møter på jobben osv? Hvis så ikke er, så kan han også kontrollere det hjemme - men han gidder ikke i mangel av respekt for deg og deres hjem. Om han derimot er en rapeape i alle situasjoner, så får du ta grep og rydde all kullsyreholdig drikke ut av kjøleskapet og be ham spise rolig under måltidene så han ikke svelger så mye luft.... 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2011 #6 Skrevet 30. juli 2011 Hva om denne mannen har et medsinsk problem da? Vi er alle like anatomisk til en viss grad. Å presse ut en rap med åpen munn er jo slett ikke nødvendig da, men om mannen din på noe vis prøver å dempe ned på noen måte må det jo være bedre en at han går rundt og fiser vil jeg si. Eller? 1
Tears.of.the.Sun Skrevet 30. juli 2011 #7 Skrevet 30. juli 2011 Er dette det største samlivsproblemet dere har? 1
MaxUflax Skrevet 30. juli 2011 #8 Skrevet 30. juli 2011 Jeg er jo selv mann og raper når kroppen sier fra.. Noen ganger holder jeg igjenn så godt jeg kan men, mange ganger kommer det lyder uansett hva jeg gjør. Kan jo være en feil på meg også da men, hehe.. Jeg er sansyneligvis eneste mannen i verden som klarer å komme med en "hikk" lignende greie rett før en rapp av og til.. Just happens, aner ikke hvorfor. men Men om denne mannen raper med vilje og ikke prøver vise hensyn heller forstår jeg godt hva du mener.. Du får fortelle denne mannen at han høres ut som en brølape og at han må slutte om han kan 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2011 #9 Skrevet 31. juli 2011 Refluks innebærer ukontrollert raping. Jeg ville ha foreslått at han burde få undersøkt seg siden han har så mye luft som må ut hele tiden. Det høres ikke helt normalt ut. Når mannen min raper tar han som regel p holder munnen lukket og forsiktig smyger rapen ut heller enn å virkelg brake. Jeg er også sensitiv for lukt, så han forsøker å rette den i en annen vei enn meg eller gå litt vekk. Det er altså mulig å konrolere. Om han mener han ikke klarer dette er det på tide med en tur til legen. Har han mye halsbrann? Jeg har refluks, og de første symptomene jeg hadde var ukontrollert "raping" eller i alle fall at det kommer mye luft fra magen opp og setter seg fast i brystet og skaper et trykk (det kommer ikke helt opp for meg, men for andre med refluks kommer det som raper). Jeg hadde ikke halsbrann før nå de siste årene, og forstod ikke helt når en annen undersøkelse fortalte meg at jeg hadde refluks. Kullsyreholdige drikker virker selvsagt inn også, og er noe han kan unngå.
smalls Skrevet 31. juli 2011 #10 Skrevet 31. juli 2011 Man kan kanskje ikke kontrollere når man må rape, men det går da ann å holde igjen munnen! Man må ikke åpne kjeften for å raoe. Det går ann å gjøre det litt diskre å. Jeg synes ikke noe om folk som både promper og raper med vilje Det synes jeg er veldig uhøflig og unødvendig. Må man rape, så lukk igjen munnen i hvert fall.
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2011 #11 Skrevet 31. juli 2011 Jeg skjønner deg godt TS, er selv mann og synes det er utrolig ekkelt når kvinner gjør det. Man får en kvalmende følelse av det. Det eneste jeg kan tolerere er når utrolig deilige damer promper. Det er litt dirty og deilig.
Maria M Skrevet 31. juli 2011 #12 Skrevet 31. juli 2011 Faren min har altid rapet så lenge jeg kan huske.......og nå gjør kjæresten min det samme!!! Så du kan si at jeg har vel blitt vant til det 1
MaxUflax Skrevet 31. juli 2011 #13 Skrevet 31. juli 2011 Nå er det jo faktisk slik at denne tråden handler om MEG. Jepp, jeg er den grusomme rape mannen Jeg raper ikke av full hals og åpen munn og presser på for å være så motbydelig som muligt. Jeg raper ikke som en høylydt katastrofe i forsamlinger etc. Jeg raper i 95% av tilfelene med munnen lukket, men jepp, til tross for dette kommer det en lyd, jeg klarer ikke stoppe lyden, selv om jeg prøver, jeg snur hodet bort fra andre og gjemmer meg ned i armen min blant andre for og isolere lyden så mye som muligt blant andre.. Når jeg er hjemme springer jeg ikke akkuratt ut å raper, og er litt mer fri, men selv da holder jeg munnen lukket for å begrense. disse lyden, ikke tvinger jeg dem fram heller og jeg drikker svært lite kulsyre drikke, spiser senere og mindre en folk flest. Jeg raper ofte desverre, men slik er nå kroppen min.. Jeg kan jo alltids holde rapene igjenn og få luft i magen istede og sleppe de ut bakdøren istede om noen foretrekker de?? Ingen damer her inns som raper en gang i blant MED lyd eller? 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2011 #14 Skrevet 31. juli 2011 Jeg tror det er forskjell på å rape en gang i blant med lyd og å rape så mye at ektefellen finner det så plagsomt at hun må lage en tråd om det... Tror utrolig mange menn (og kvinner) godt kunne holdt igjen mange raper. Det er ikke sånn at man automatisk får luft i magen eller begynner å fise bare fordi man ikke slipper rapen ut i det fri.. Dessuten betyr det litt hvordan man reagerer når rapen først har sluppet ut også... Et lite unnskyld er absolutt på sin plass.. 2
MaxUflax Skrevet 31. juli 2011 #15 Skrevet 31. juli 2011 Jeg tror det er forskjell på å rape en gang i blant med lyd og å rape så mye at ektefellen finner det så plagsomt at hun må lage en tråd om det... Tror utrolig mange menn (og kvinner) godt kunne holdt igjen mange raper. Det er ikke sånn at man automatisk får luft i magen eller begynner å fise bare fordi man ikke slipper rapen ut i det fri.. Dessuten betyr det litt hvordan man reagerer når rapen først har sluppet ut også... Et lite unnskyld er absolutt på sin plass.. Nå er jo jeg en person som har kortet inn min tynntarm med 1,2 meter, magesekken min er på størrlse med et lite egg og av disse grunner sliter noe mer med luft plager (heldig vis for min kone) raper en del. Så jo, det faktisk slik at jeg må gå og smårape ofte for å ikke bli alvorlig dårlig og spu, mageknip etc. Men igjenn, jeg tvinger ikke ut noenting og prøver skjule dem uten videre hell. Er jeg en gris fordet?
Niennas Skrevet 31. juli 2011 #16 Skrevet 31. juli 2011 Nå er det jo faktisk slik at denne tråden handler om MEG. Jepp, jeg er den grusomme rape mannen Jeg raper ikke av full hals og åpen munn og presser på for å være så motbydelig som muligt. Jeg raper ikke som en høylydt katastrofe i forsamlinger etc. Jeg raper i 95% av tilfelene med munnen lukket, men jepp, til tross for dette kommer det en lyd, jeg klarer ikke stoppe lyden, selv om jeg prøver, jeg snur hodet bort fra andre og gjemmer meg ned i armen min blant andre for og isolere lyden så mye som muligt blant andre.. Når jeg er hjemme springer jeg ikke akkuratt ut å raper, og er litt mer fri, men selv da holder jeg munnen lukket for å begrense. disse lyden, ikke tvinger jeg dem fram heller og jeg drikker svært lite kulsyre drikke, spiser senere og mindre en folk flest. Jeg raper ofte desverre, men slik er nå kroppen min.. Jeg kan jo alltids holde rapene igjenn og få luft i magen istede og sleppe de ut bakdøren istede om noen foretrekker de?? Ingen damer her inns som raper en gang i blant MED lyd eller? Lata du som at du var kona di? Eller fortalte hun at hun hadde skrevet en tråd på kvinneguiden om problemet ditt, og du bare "oh shit, jeg svarte deg faktisk!"..?
MaxUflax Skrevet 31. juli 2011 #18 Skrevet 31. juli 2011 Lata du som at du var kona di? Eller fortalte hun at hun hadde skrevet en tråd på kvinneguiden om problemet ditt, og du bare "oh shit, jeg svarte deg faktisk!"..? Min kone sa hun hadde spurt her om andres meninger og soleklart må jeg da inn og forsvare meg Ville ikke du gjort det kansje?
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2011 #19 Skrevet 31. juli 2011 Tusen takk for alle saklige svar! Min mann har lovet å skjerpe seg, og hvis ikke så kommer jeg til å legge ut flere tråder om han Hilsen kona
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå