Gjest meg Skrevet 30. juli 2011 #1 Skrevet 30. juli 2011 Sitter her og rister litt på hodet over hvor kroppsfikserte vi har blitt. Folk trener og trener, for å se bra ut. Kan ikke unne seg god mat, for må se bra ut til bikinisesongen. Har abonnement hos diverse treningsstudio og løper på tredemølle inne, mens sola skinner utendørs (og der er det gratis å tene). FØR trente folk for å komme i form. Nå er det fordi det er høy status å ikke ha et gram fett på kroppen. Før kalte man slike for selvopptatte og spiseforstyrret. Nå er de på diett. .... dette er såklart en spissformulering. Men et hertesukk. Verden har blitt så kroppsfiksert. Det er ikke helsa vi jobber for å bedre liksom..
Gjest Daenerys Skrevet 30. juli 2011 #2 Skrevet 30. juli 2011 Vel, jeg trener for å komme i form, ikke for å miste vekt eller fokus på kropp. Jeg spiser det jeg vil, jeg jogger ute når det fint vær, og jeg er ikke redd for et par kilo andre ville ha kalt for mye. Så du kan ikke fortelle meg at det gjelder alle her inne For et par måneder siden var det mange som kom og skrev her at de måtte i bikiniform, og lurte på hvordan man raskest mulig mistet kilo på rumpe og lår og mage. Det som facinerer meg mest, er at de ikke tenker på at "bikinisesongen" kommer hver sommer, og MÅ ned i vekt bare uker før den starter. For det er jo helt krise å ha 2-3 kilo for mye på kroppen...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå