Gå til innhold

Enten eller.


Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, RoseFox skrev:

konstant rennene nese. ville du vært stum eller døv

Døv! Selv om folk rundt meg gjerne kunne tenkt seg førstnevnte til tider :fnise:

Ville du tatt livet av én uskyldig person, eller femten som er tatt for diverse småkriminalitet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, NancyDrew skrev:

:fnise: Hatt en milliard og... kjøpt meg venner? Kjipt å ha mange venner men fortsatt måtte bo på gata for alltid og ikke hos dem, hvilke venner er det, da... :hoho:

Konstant trøtt, uansett hvor mye du sover - eller konstant sulten, uansett hvor mye du spiser?

Haha true! konstant trøtt. alltid tissatreng eller alltid bæsjetrengt?  (forresten morsomme navn du har på kattene, Vurdere ¨å kalle han ene min Sonic og allerede valgt ut navnet Zelda til den fremtidige hunkatten min)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, RoseFox skrev:

Haha true! konstant trøtt. alltid tissatreng eller alltid bæsjetrengt?  (forresten morsomme navn du har på kattene, Vurdere ¨å kalle han ene min Sonic og allerede valgt ut navnet Zelda til den fremtidige hunkatten min)

Agh. Alltid tissatrengt, kan klare meg lenge bare jeg får gjort tissedansen :hoho:(Hehe, tusen takk! Begge to er veldig like, og søsken. Så da måtte det bli sånn :phaedra:

 

Vil du aldri ha muligheten til å føle noe igjen, eller konstant føle sjalusi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, NancyDrew skrev:

Døv! Selv om folk rundt meg gjerne kunne tenkt seg førstnevnte til tider :fnise:

Ville du tatt livet av én uskyldig person, eller femten som er tatt for diverse småkriminalitet? 

så lenge de 15 bare har bedrevet små kriminalitet så ville jeg kanskje valgt han ene uskyldige, kan være gode mennesker de andre 15 selv om! Alltid kraftige magemerter eller alltid hodepine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, NancyDrew skrev:

Agh. Alltid tissatrengt, kan klare meg lenge bare jeg får gjort tissedansen :hoho:(Hehe, tusen takk! Begge to er veldig like, og søsken. Så da måtte det bli sånn :phaedra:

 

Vil du aldri ha muligheten til å føle noe igjen, eller konstant føle sjalusi?

Aldri ha muligheten til å føle noe igjen. Sjalusi følelse er uutholdelig :sjokkert: Ville du utslettet hele verdens befolkning å beholdt dine nærmeste eller utslettet dine nærmeste og beholdt resten av verdens befolkning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, RoseFox skrev:

så lenge de 15 bare har bedrevet små kriminalitet så ville jeg kanskje valgt han ene uskyldige, kan være gode mennesker de andre 15 selv om! Alltid kraftige magemerter eller alltid hodepine?

Ettersom jeg har hodepine akkurat nå, og har lyst til å rive ut hjernen min, så må jeg gå for... Nei. Nei. Hodepine. Jeg tar hodepine, takk :sur:

Alt som er på mobilen din nå (bilder, meldinger, osv) ville du latt alle som googlet navnet ditt fått innsyn på det - eller aldri fått lov til å bruke en mobil igjen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, RoseFox skrev:

Aldri ha muligheten til å føle noe igjen. Sjalusi følelse er uutholdelig :sjokkert: Ville du utslettet hele verdens befolkning å beholdt dine nærmeste eller utslettet dine nærmeste og beholdt resten av verdens befolkning?

Hejdå, befolkningen :ironi:

Ville du mistet din bestevenn, eller alle du kjenner, bortsett fra h*n? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, NancyDrew skrev:

Ettersom jeg har hodepine akkurat nå, og har lyst til å rive ut hjernen min, så må jeg gå for... Nei. Nei. Hodepine. Jeg tar hodepine, takk :sur:

Alt som er på mobilen din nå (bilder, meldinger, osv) ville du latt alle som googlet navnet ditt fått innsyn på det - eller aldri fått lov til å bruke en mobil igjen? 

Latt alle få tilsyn på det! Ville du gått naken i offentligheten en hel dag eller fått alle meldinger og bilder lagt ut på nettet for en dag ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, NancyDrew skrev:

Hejdå, befolkningen :ironi:

Ville du mistet din bestevenn, eller alle du kjenner, bortsett fra h*n? 

Måtte nok valgt å miste bestevennen, glad i de andre å! alltid fryse uten mulighet til å få varmen, eller alltid være varm og svette uten mulighet til å kjøle seg ned?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Nadya skrev:

Alltid fryse.

Være konstant brisen resten av livet eller alltid være dritings fra fredag til søndag?

Kanskje alltid være brisen da, er jo artig å være brisen! så fremt man kunne kjørt bil og jobbet fordet om ellers så velger jeg å være dritings fra fredag til søndag.

Kjærlighetssorg hele livet eller dødsfall av nær relasjon hvert 3 år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...