Gjest Gia_ Skrevet 9. november 2014 #3301 Del Skrevet 9. november 2014 Absolutt ikke rasistisk, men han var nok fra romania. Så sykt skuffa over folk som tigger, men ikke egentlig trenger det, når det er så mange som faktisk MÅ tigge.. Under åpen himmel (med kjæresten min, og når det er opphold seff) Bo i storby eller på gård? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Petter Skrevet 9. november 2014 #3302 Del Skrevet 9. november 2014 Ja, kjenner til problemet. Gård. Krangle om husarbeid eller gifte seg med en skikkelig tøffel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gia_ Skrevet 9. november 2014 #3303 Del Skrevet 9. november 2014 Den var vrien.. Krangle om husarbeid? (Det er jo trossalt kjæresten og bestevennen min, ikke slaven min) Være ulykkelig gift eller ensom resten av livet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Petter Skrevet 9. november 2014 #3304 Del Skrevet 9. november 2014 Ensom. Plutselig bytte seksuell legning eller være ensom resten av livet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gia_ Skrevet 9. november 2014 #3305 Del Skrevet 9. november 2014 Spørs, er det rett for meg å bytte seksuell legning der og da så gjør jeg det.. Kjøre bil eller sitte på med noen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 9. november 2014 #3306 Del Skrevet 9. november 2014 Sitte på med noen Bli kvitt tiggere for godt eller ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gia_ Skrevet 9. november 2014 #3307 Del Skrevet 9. november 2014 Bli kvitt tiggere for godt...? Forby innvandring til Norge eller ta imot dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jessica-Oslo Skrevet 9. november 2014 #3308 Del Skrevet 9. november 2014 Ta imot Svømmebasseng i hagen eller walk in garderobe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rhaegar Targaryen Skrevet 9. november 2014 #3309 Del Skrevet 9. november 2014 Svømmebaseng Se på Casablanca 10 ganger på rad eller Høre på The Wall av Pink Floyd 10 ganger på rad ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Haaploes Skrevet 9. november 2014 #3310 Del Skrevet 9. november 2014 Den var vanskelig...The Wall. Se alle sesongene av The Days of Our Lives (første episode ble sendt i 1965), eller måtte ha barberte øyenbryn i to år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jessica-Oslo Skrevet 9. november 2014 #3311 Del Skrevet 9. november 2014 Da ser jeg på tv Flytte til Sudan eller Iran? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Petter Skrevet 9. november 2014 #3312 Del Skrevet 9. november 2014 Sudan. Bli kokt eller stekt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 9. november 2014 #3313 Del Skrevet 9. november 2014 (endret) Den var vanskelig...The Wall. Se alle sesongene av The Days of Our Lives (første episode ble sendt i 1965), eller måtte ha barberte øyenbryn i to år? Litt av et spørsmål da, vet man kan spørre om hva som helst men tdool har vart i 49 år og hver episode varer i 40 minutter og har over 200 episoder i året så uansett om man satt 24 timer i døgnet og så på ville man brukt 1 år eller kanskje 2 Sudan. Bli kokt eller stekt? Ekkelt spørsmål men velger kokt, tanken på at huda begynner å flasse av og klistrer seg fast til panna mens jeg blør i hjel innvendig er en fryktelig tanke Skyte en person eller kvele en person? Endret 9. november 2014 av Big Jim Rennie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jessica-Oslo Skrevet 9. november 2014 #3314 Del Skrevet 9. november 2014 Ekle spørsmål, men jeg ville skutt.. da kunne jeg gjort det på avstand Gå på shopping eller dra på spa`? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 9. november 2014 #3315 Del Skrevet 9. november 2014 Dra til spa Få vite når du dør eller aldri få vite? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Petter Skrevet 9. november 2014 #3316 Del Skrevet 9. november 2014 (endret) Få vite. Prikkedøden i en time eller overnatte alene i et mørkt skummelt kott? Endret 9. november 2014 av Petter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 9. november 2014 #3317 Del Skrevet 9. november 2014 Få vite. Prikkedøden i en time eller overnatte alene i et mørkt skummelt kott? Prikkedøden? Ikke hørt om så velger overnattings alternativet Spise pannakaker eller vafler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jessica-Oslo Skrevet 9. november 2014 #3318 Del Skrevet 9. november 2014 Vafler Rømme eller syltetøy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veraa94 Skrevet 9. november 2014 #3319 Del Skrevet 9. november 2014 Syltetøy Sjømat eller kjøtt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Petter Skrevet 9. november 2014 #3320 Del Skrevet 9. november 2014 Prikkedøden? Å, det er noe grusomme greier. - Kjøtt. Kål eller kålrot? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå