Gjest Gia_ Skrevet 8. november 2014 #3041 Del Skrevet 8. november 2014 Leve et liv med konstant åpne og hele tiden våken.. Ellers hadde det jo ikke vært vits i å leve Sove hengende opp ned fra taket eller stående? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Petter Skrevet 8. november 2014 #3042 Del Skrevet 8. november 2014 Hm... vet ikke altså, ville prøvd stående først. Gratulerer med ditt innlegg nummer 100! Miste en brystvorte eller aldri mer kunne bruke Internett/telefon/se på tv osv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gia_ Skrevet 8. november 2014 #3043 Del Skrevet 8. november 2014 Takker!! Endelig fått en annen tittel. Hahah! Aldri mer kunne bruke internett/telefon/se på tv osv. Bade i iiiiiiiiskaldt vann i 5min eller glovarmt vann i 5min? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Petter Skrevet 8. november 2014 #3044 Del Skrevet 8. november 2014 Iskaldt. Miste din beste venn eller din kjæreste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gia_ Skrevet 8. november 2014 #3045 Del Skrevet 8. november 2014 Hm... Bestevenn? (nå er jeg i ett veldig seriøst forhold også da ) Redde seg selv eller ofre seg for kjæresten sin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldra i skogen Skrevet 8. november 2014 #3046 Del Skrevet 8. november 2014 Flaske Taxi eller pirat taxi? Taxi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Petter Skrevet 8. november 2014 #3047 Del Skrevet 8. november 2014 Ofre seg. Bli overrasket på sengen med frokost eller gi noen en fin gave? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gia_ Skrevet 8. november 2014 #3048 Del Skrevet 8. november 2014 Gi noen en fin gave a eller b menneske? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Petter Skrevet 8. november 2014 #3049 Del Skrevet 8. november 2014 A-mennesker sitter neppe her nå. Så... B! Vite hvilken dag man skulle dø og være udødelig fram til den, eller ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gia_ Skrevet 8. november 2014 #3050 Del Skrevet 8. november 2014 Hahah, ja så på klokken nå. Lite gjennomtenkt, og ett tegn på at jeg er trøtt (er egentlig en mellomting, legger meg seint, står opp tidlig ) Hmm, den var vanskelig, men tror nok å vite hvilken dag og være udødelig frem til da. Være sammen med ei overvektig (men fremdeles er aktiv) eller ei med skikkelig spiseforstyrrelser(ikke sterk nok til å være lite aktiv)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Petter Skrevet 8. november 2014 #3051 Del Skrevet 8. november 2014 Ei overvektig. Sov godt da, hvis du skal legge deg. Skjegg eller bare bart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gia_ Skrevet 8. november 2014 #3052 Del Skrevet 8. november 2014 Ingen av delene Skjegg.. Ha unibrow eller ingen øyenbryn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gia_ Skrevet 8. november 2014 #3053 Del Skrevet 8. november 2014 Sov godt du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Petter Skrevet 8. november 2014 #3054 Del Skrevet 8. november 2014 (endret) Litt usikker på hva det er, men tror jeg tar en unibrow... Glattbarbert eller skjeggstubb? Sov godt du også!God natt! Endret 8. november 2014 av Petter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gia_ Skrevet 8. november 2014 #3055 Del Skrevet 8. november 2014 Unibrow er når begge øyenbryna har vokst sammen. Altså ikke noe mellomrom på de. Glattbarbert(ekkelt når det klør og stikker!) Sove i ei alt for myk seng eller ei alt for hard seng? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Petter Skrevet 8. november 2014 #3056 Del Skrevet 8. november 2014 Ok, takk... hadde sett morsomt ut da.Ei myk tror jeg.Kjenne andres smerter på seg selv, eller aldri kunne kjenne det andre kjenner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gia_ Skrevet 8. november 2014 #3057 Del Skrevet 8. november 2014 Kjenne det andre kjenner.. Kjøpe eller selge sex? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gia_ Skrevet 8. november 2014 #3058 Del Skrevet 8. november 2014 God damn it. Vanskelig å legge fra seg denne mobilen altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Petter Skrevet 8. november 2014 #3059 Del Skrevet 8. november 2014 Veldig usikker der altså... tror kanskje jeg hadde kunnet selge.Legge fra seg mobilen i et annet rom, eller aldri få sove? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gia_ Skrevet 8. november 2014 #3060 Del Skrevet 8. november 2014 Legge fra seg mobilen i et annet rom! Dusje hos naboen man såvidt kjenner eller ikke dusje i det hele tatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå