Kaizerr Skrevet 2. mai 2014 #1981 Del Skrevet 2. mai 2014 høy bikini eller badedrakt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvinneline Skrevet 2. mai 2014 #1982 Del Skrevet 2. mai 2014 Bikini Hytte ved sjøen eller på fjellet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M1A Skrevet 2. mai 2014 #1983 Del Skrevet 2. mai 2014 (endret) Sjøen! Modern Family eller Big Bang Theory? Endret 2. mai 2014 av M1A Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvinneline Skrevet 2. mai 2014 #1984 Del Skrevet 2. mai 2014 (endret) ... Hva betyr det? Edit: nå kom det Endret 2. mai 2014 av Kvinneline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 2. mai 2014 #1985 Del Skrevet 2. mai 2014 Sjøen! Modern Family eller Big Bang Theory? Big bang theory Macgyver eller human target? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M1A Skrevet 2. mai 2014 #1986 Del Skrevet 2. mai 2014 Big bang theory Macgyver eller human target? MacGyver var min første store kjærlighet, skulle gifte meg med ham når jeg ble voksen. Grill eller wiener? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 2. mai 2014 #1987 Del Skrevet 2. mai 2014 MacGyver var min første store kjærlighet, skulle gifte meg med ham når jeg ble voksen. Grill eller wiener? Sett hvordan han ser ut nå? Grill Hamburger eller taco? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M1A Skrevet 2. mai 2014 #1988 Del Skrevet 2. mai 2014 Sett hvordan han ser ut nå? Grill Hamburger eller taco? Ja, nå blir det nok heller Mark Valley i Human Target ;-) Hjemmelaga burger, fikk meg endelig kjøttkvern til kjøkkenmaskinen til jul. Pinnekjøtt eller ribbe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaizerr Skrevet 2. mai 2014 #1989 Del Skrevet 2. mai 2014 Pinnekjøtt Rock eller Pop? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Sofia Skrevet 2. mai 2014 #1990 Del Skrevet 2. mai 2014 (endret) Rock Cider eller vin Endret 2. mai 2014 av Frøken Sofia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 2. mai 2014 #1991 Del Skrevet 2. mai 2014 Ja, nå blir det nok heller Mark Valley i Human Target ;-) Hjemmelaga burger, fikk meg endelig kjøttkvern til kjøkkenmaskinen til jul. Pinnekjøtt eller ribbe? Skal du se den nye macgyver filmen? Rock Cider eller vin Drikker ikke alkohol men cider Deilig slem kjæreste eller stygg snill kjæreste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvinneline Skrevet 2. mai 2014 #1992 Del Skrevet 2. mai 2014 Må bli stygg å snill da Leve alene og ha all verdens penger eller finne kjærligheten og leve med lav inntekt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 2. mai 2014 #1993 Del Skrevet 2. mai 2014 Det siste Brus eller rus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M1A Skrevet 2. mai 2014 #1994 Del Skrevet 2. mai 2014 (endret) Sid, er den bekrefta? Trodde det var rykter jeg, om film laga av han "Saw"-fyren... Kommer det ny film må man jo se den, om så kun av MacGyver-lojalitet. Men kun om Dean Anderson spiller godeste Angus:-) Edit: Fjerner spørsmålet, du svarte først. Edit: Skrivefeil. Brus eller rus... Brus. Bacon eller spekeskinke? Endret 2. mai 2014 av M1A Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 2. mai 2014 #1995 Del Skrevet 2. mai 2014 Bacon. Potetmos eller potetbåter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaizerr Skrevet 2. mai 2014 #1996 Del Skrevet 2. mai 2014 Potetmos Bolle eller kjeks? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 2. mai 2014 #1997 Del Skrevet 2. mai 2014 Sid, er den bekrefta? Trodde det var rykter jeg, om film laga av han "Saw"-fyren... Kommer det ny film må man jo se den, om så kun av MacGyver-lojalitet. Men kun om Dean Anderson spiller godeste Angus:-) Edit: Fjerner spørsmålet, du svarte først. Edit: Skrivefeil. Brus eller rus... Brus. Bacon eller spekeskinke?Tviler sterkt dean er med i filmen. Larry romano er spekulert å ha rollen som macgyver Potetmos Bolle eller kjeks?Nå får jeg lyst på bolle Snus eller hasj? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 2. mai 2014 #1998 Del Skrevet 2. mai 2014 Ingen av dem Finlandia eller Pepsi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 2. mai 2014 #1999 Del Skrevet 2. mai 2014 Ingen av dem Finlandia eller PepsiDu må velge en Ikke hørt om finlandia så velger Pepsi Rik eller fattig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M1A Skrevet 2. mai 2014 #2000 Del Skrevet 2. mai 2014 Du må velge en Ikke hørt om finlandia så velger Pepsi Rik eller fattig Rik. Larry Romano, da tror jeg ikke at jeg gidder:-/ Star Wars eller Indiana Jones? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå