AnonymBruker Skrevet 30. juli 2011 #1 Skrevet 30. juli 2011 Jeg har de siste tre dagene sett noe som ligner på sopp, men det finnes kun inne i klitorishetta, gjemt rundt klitoris. Er noen hvite klumper der. Ble ferdig med en antibiotikakur for en uke siden, dette har kanskje noe med saken å gjøre. Men synes det er så rart det kun er på denne lille plassen og ikke ellers. Og ellers har jeg hatt slimete tykk utflod som ikke lukter de siste 4 dagene. Er dette bare på grunn av antibiotikaen. Hva kan jeg gjøre? Bare se om det går over etter noen dager?
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2011 #2 Skrevet 30. juli 2011 Du får vaske deg litt bedre da, så unngår du å få kukost. Med kun vann, vel å merke. Kvinnfolk får smegma de også.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2011 #6 Skrevet 30. juli 2011 Hvordan skal man få vasket seg godt nok inni klitorishetta? Litt rart om det er smegma, aldri sett det det i hele mitt liv. Hva med den tykke slimete utfloden? Kommer dette av antibiotikakuren da?
Ibanez Skrevet 1. august 2011 #7 Skrevet 1. august 2011 Det kan også være dopapir som er blitt igjen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå