Gjest anette Skrevet 30. juli 2011 #1 Skrevet 30. juli 2011 Hvordan føles det og hva det skjedd mange ganger med deg? Noen triks for å ikke vises så tydelig...? Jeg fikk flere kommentarer på vei hjem i dag tidlig, litt flaut nesten
spinnwild Skrevet 30. juli 2011 #2 Skrevet 30. juli 2011 Jeg har mange ganger gått det mange kaller "walk of shame". Nå synes ikke jeg at det har vært en walk of shame, da jeg står for det jeg gjør og gjør det som gjør meg glad og tilfreds. Hva andre vil mene og tro om fremmede de ser, er bare fordommer uansett. Tips: Ha med ballerinasko eller andre småsko i vesken når du drar på byen, og kanskje en ekstra strømpebukse og en hårbørste. Og få vasket ansiktet før du drar fra hvorenn du endte opp Det er vanskelig å se om det er en walk of shame, om man ikke har pulesveis, revnet strømpebukse og sko man egentlig ikke kan gå for mye i... Noen går med finere klær til vanlig også, liksom... (Dette er jo avhengig av hvilket antrekk man har på da, ballkjole er vel aldri et hverdagsantrekk...)
Gjest Koseklumpen Skrevet 30. juli 2011 #3 Skrevet 30. juli 2011 Mange har sikkert trodd at jeg har gått walk of shame. Før la jeg meg ofte til å sove der jeg var på narch, isteden for å gå hjem fordi jeg har vert for trett. Henger meg på det å ta med ekstra sko og hårbørste. Jeg har av og til spurt de jeg sover hos om jeg kan få låne en joggebukse og en t-skjorte slik at jeg skal slippe å gå i finstasen hjem. En ide kan også være å ha med seg et lite skift i veska og noen våtservietter for å få vasket vekk litt sminke. 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2011 #4 Skrevet 30. juli 2011 Walk of shame? Hva er dette for en betegnelse? Aldri hørt om før. 2
LaCrouX Skrevet 30. juli 2011 #5 Skrevet 30. juli 2011 Turen hjem etter turen på byen. Like gøy hver gang :D
spinnwild Skrevet 30. juli 2011 #6 Skrevet 30. juli 2011 Turen hjem etter turen på byen. Like gøy hver gang :D Legger til: Etter sex, gjerne One-Night Stand. Og også gjerne på morgenkvisten Noen er ganske åpenlyst ute på sin Walk of Shame, og andre vises det ikke på. Noen anser det også som en Walk of Pride (de mest frigjorte og rundbrennere hovedsakelig), og andre anser det som en tur hjem fra fest.
Hoppetaujenta Skrevet 30. juli 2011 #7 Skrevet 30. juli 2011 Turen hjem etter turen på byen.Men er det virkelig noe å skamme seg for det da? Burde det ikke hete The walk of freedom? 5
Facepainter Skrevet 30. juli 2011 #8 Skrevet 30. juli 2011 For en mann så er det bare en æresrunde. 2
Hoppetaujenta Skrevet 30. juli 2011 #9 Skrevet 30. juli 2011 For en mann så er det bare en æresrunde. Det er hva man gjør det til selv, uansett kjønn. Smil og se folk i øynene...og se frem til å komme seg hjem å få en hardt tiltrengt dusj, hehe... 1
Kråkesaks Skrevet 30. juli 2011 #10 Skrevet 30. juli 2011 Hvis man skammer seg over å ha ons så bør man kanskje slutte å ha ons? 10
Hoppetaujenta Skrevet 30. juli 2011 #11 Skrevet 30. juli 2011 (endret) Hehe...jeg kom til å se dette levende for mitt indre og hvis det er selve "walk`en" (ganglaget) som virker avslørende og man ser ut som om man virkelig har lekt cowboy på prærien i hele natt, er det ganske morsomt...men fremdeles ikke noe å skamme seg over. Det er ikke noe galt og skammelig ved å være en dyrekjær person. Endret 30. juli 2011 av Margareth 3
Gjest Katten. Skrevet 30. juli 2011 #12 Skrevet 30. juli 2011 Digg å dra på kafé med venner rett fra en ONS :D 2
Gjest gutt Skrevet 31. juli 2011 #13 Skrevet 31. juli 2011 En gang ble jeg med en dame hjem etter julebord. Hadde på meg dress... Stakk innom og kjøpte finansavisen på vei hjem for at det ikke skulle bli så tydelig. 10
cornflake_girl Skrevet 31. juli 2011 #14 Skrevet 31. juli 2011 En gang ble jeg med en dame hjem etter julebord. Hadde på meg dress... Stakk innom og kjøpte finansavisen på vei hjem for at det ikke skulle bli så tydelig. Haha!!! Genialt!
Gjest Bjørn82 Skrevet 31. juli 2011 #15 Skrevet 31. juli 2011 Jeg døpte dette uttrykket om til "walk of fame" Da de fleste som man passerer en søndag formiddag ikke klarte å la blikket være. Jeg for min del tar det over hodet ikke høytidelig og bryr meg egentlig fint lite om hva andre tenker. 1
SingelSiv Skrevet 31. juli 2011 #16 Skrevet 31. juli 2011 En gang ble jeg med en dame hjem etter julebord. Hadde på meg dress... Stakk innom og kjøpte finansavisen på vei hjem for at det ikke skulle bli så tydelig. HAHHAH! Solbriller er gull verdt, ihvertfall hvis man ikke har klart å få av seg sminken før man legger seg. 1
Katarinaz Skrevet 31. juli 2011 #17 Skrevet 31. juli 2011 En gang ble jeg med en dame hjem etter julebord. Hadde på meg dress... Stakk innom og kjøpte finansavisen på vei hjem for at det ikke skulle bli så tydelig. Hahaha, fantastisk genialt! Selv har jeg tuslet hjem med både revnede strømpebukser, og et kråkereir på hodet! Har egentlig bare ledd av situasjonen, er fryktelig morsomt å se gamle ektepar på søndagstur, snu seg etter deg med forferdede blikk.
Gjest lolzi Skrevet 31. juli 2011 #18 Skrevet 31. juli 2011 Lol. Hvem bryr seg om hva ukjente mennesker måtte mene om hva du har gjort kvelden før? Ufattelig latterlig :D 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå