AnonymBruker Skrevet 29. juli 2011 #1 Skrevet 29. juli 2011 Er det noen som vet hvor man kan få kjøpt nr # 29? Dette var i salg forrige uke?
dobby Skrevet 30. juli 2011 #3 Skrevet 30. juli 2011 Skrues liv og levnet finst som bok, visst du vil kjøpe heile.
Lumê Skrevet 31. juli 2011 #4 Skrevet 31. juli 2011 Skrues liv og levnet finst som bok, visst du vil kjøpe heile. Jeg lånte den på biblioteket for noen år siden, og jeg har lett over alt for å kjøpe den, men den er ikke å oppdrive. Noen som vet hvor man finner den som bok? (på norsk)
rrakel Skrevet 31. juli 2011 #6 Skrevet 31. juli 2011 Shoot me hvis jeg tar feil nå, men jeg troor life and times.... Er delt opp i to bind i Serieskaper-serien. Jeg vil i midlertid tro det, da den bokserien utgir alt kronologisk. Men Skrue McDucks liv og levnet finnes også utgitt på norsk i egen bok, ja. Det er ikke sååå lenge siden jeg kjøpte den (et par år muligens) på bokkilden.no, men fant den ikke nå, så kan hende opplaget er utsolgt fra forlaget. Det er i alle fall et eksemplar jeg anbefaller, da seriene er pent samlet med fine forord fra forfatteren. Nå hentet jeg frem mitt eksemplar, og ser det ble utgitt i 1997, noe som forklarer hvorfor det ikke er på bokkilden lengre (samt hvorfor jeg fikk mitt så billig, tror jeg betalte 99,-). Men IBSN er i alle fall 82-429-1436-2 om du skulle være interessert i å kontakte Egmont og høre om de har fler
Suzy Skrevet 31. juli 2011 #7 Skrevet 31. juli 2011 Jeg har den - signert av Don Rosa himself Kjøpte på Tronsmo bokhandel i Oslo
Lumê Skrevet 31. juli 2011 #8 Skrevet 31. juli 2011 Jeg har den - signert av Don Rosa himself Kjøpte på Tronsmo bokhandel i Oslo Misunnelig! Fant den ikke som bok, men etter litt tråling på capris fant jeg bok 4 og 5 i serieskaper serien som er dedikert til Skrues liv. Bestilte dem, men jeg vil jo ha Den originale boka "Skrues liv og levnet" 1
Snill Skrevet 1. august 2011 #9 Skrevet 1. august 2011 (endret) Råder deg til å legge ut annonse under "Ønskes kjøpt" på Finn. I skrivende stund var det bare Hall of fame til salgs der, bok nr 4 inneholder hele Skrues liv er, som nevnt ovenfor også. Det ser derimot ut som bok 4 bare er første del av sagaen, mens bok 5 avslutter. Er man Donald-fan må man jo ha Skrues liv i hylla. Det er noe av det beste jeg har lest, uansett sjanger, og håper jeg fremdeles plukker den fram noen ganger når jeg pensjonerer meg Endret 1. august 2011 av Snill
Suzy Skrevet 1. august 2011 #10 Skrevet 1. august 2011 Enig med Snill! Legg ut under ønskes kjøpt og kryss fingrene - det er en helt fantastisk bok. Jeg ler på meg brokk hver eneste gang jeg leser den!
Rainbow Skrevet 1. august 2011 #11 Skrevet 1. august 2011 Jeg stussa da jeg så det til salgs som bilag i Donald, og tenkte "hæ, det er jo gammalt". Men det er jo klart mange barn har blitt født siden da som ikke leste det på nittitallet. Syns forøvrig Don Rosa er helt genial! Kjøper "Wall of Fame"-bøkene til Egmont, der er det mange bøker med alle Rosas tegninger, og snart kommer også en ny serie med alle i kronologisk rekkefølge. Det er så stilig med alle detaljene. Skrues liv finnes både som egen bok og som del av Rosa-serien, og både i engelsk og norsk versjon.
Rainbow Skrevet 1. august 2011 #12 Skrevet 1. august 2011 Forresten kan du sikkert kjøpe gamle blader fra forlaget!
Green Lady Skrevet 6. august 2011 #13 Skrevet 6. august 2011 Jeg var på Tronsmo Bokhandel i Oslo rett før fellesferien, og mener bestemt de hadde alle Don Rosa-bøkene der. Skrues liv er jo en *må ha* i Donaldverdenen Også min er forøverig signert av selveste Don Rosa
Suzy Skrevet 7. august 2011 #14 Skrevet 7. august 2011 Også min er forøverig signert av selveste Don Rosa Vi er heldige vi
spurvelise Skrevet 7. august 2011 #15 Skrevet 7. august 2011 jeg kjøpte den i dag på bokkilden.no! søk på don rosa også tror jeg det var bok 4, men les hva den handler om først. den heter ikke skrues liv ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå