Gjest Fisern Skrevet 29. juli 2011 #1 Skrevet 29. juli 2011 Jeg er en mann i 20 årene som har fisefetish, jeg vil finne ei jente som vil fise meg i nesa og munnen. Hun må være deilig rompe og en ok fislukt. Jeg vet ikke, men hvordan ville dere reagert om han dere var sammen med hadde spurt om dere kunne fise han i munnen/nesa fordi det tente han? Finnes det nettsteder der man kan møte damer som deler fetisher, vet det finnes mye sånn BDSM o.l men det er kjipt og ikke noe for meg, jeg vil ha ei dame som liker fising.
Gjest Fable Skrevet 29. juli 2011 #2 Skrevet 29. juli 2011 prøv fetlife.com ? Mye bdsm der, men også generelle fetisjer..
Gjest Katten. Skrevet 29. juli 2011 #3 Skrevet 29. juli 2011 Hun må være deilig rumpe? Og hun må ha digg fiselukt? Okeeeeei. 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2011 #4 Skrevet 29. juli 2011 Tror desverre det blir vanskelig å finne noen med ok fiselukt. Ingen fiser lukter godt. Men til spørsmålet ditt, om en jeg var med hadde spurt om jeg kunne fise på han hadde jeg blitt skremt, å han hadde ikke sett mer til meg 1
Gjest Fable Skrevet 29. juli 2011 #5 Skrevet 29. juli 2011 Nå er ikke dette akkurat den verste fetisjen du finner der ute. Det er jo ganske så harmløst. Selv har jeg ikke noe interesse for det, og ville neppe gjort det. Men det betyr da ikke at det ikke finnes noen som er villige til det.. 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2011 #6 Skrevet 29. juli 2011 Jeg kjenner ei som har verdens lengste fiser.
Cookiemonster Skrevet 29. juli 2011 #7 Skrevet 29. juli 2011 Jeg hadde snøra joggeskoene og løpt min vei om du spurte meg om det..... -Men for all del; lykke til i jakten på ei som deler din fetisj :-)
Gjest Bjørn82 Skrevet 29. juli 2011 #8 Skrevet 29. juli 2011 Dæven stæike... Om du noen ganger finner en sånn jente så håper jeg at du kan overbevise henne om å filme det sånn at du kan legge det ut på youtube. For om bildet jeg har i hodet mitt vil kunne gjenskapes i det virkelige liv så hadde du antageligvis blitt like stor som FB grunderen på bok. Håper du finner noen som deler denne fetishen med deg. lykke til..
Gjest Fisern Skrevet 30. juli 2011 #9 Skrevet 30. juli 2011 Dæven stæike... Om du noen ganger finner en sånn jente så håper jeg at du kan overbevise henne om å filme det sånn at du kan legge det ut på youtube. For om bildet jeg har i hodet mitt vil kunne gjenskapes i det virkelige liv så hadde du antageligvis blitt like stor som FB grunderen på bok. Håper du finner noen som deler denne fetishen med deg. lykke til.. Det er faktisk veldig vanlig, så det ville ikke vært revolusjonerende i det hele tatt. Skjønner ikke hvorfor det er så ille, hun skal jo bare fise ikke bli fist på. Se bare linken under. www.tube8.com/fetish/blond-face-sitting-farts/74164/
Gjest Bjørn82 Skrevet 30. juli 2011 #10 Skrevet 30. juli 2011 Det er faktisk veldig vanlig, så det ville ikke vært revolusjonerende i det hele tatt. Skjønner ikke hvorfor det er så ille, hun skal jo bare fise ikke bli fist på. Se bare linken under. www.tube8.com/fetish/blond-face-sitting-farts/74164/ Neida, det er jo ikke så ille. Men det høres jo ut som det kunne blitt veldig gøy å beskue noe sånt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå