Gå til innhold

Irriterende styreleder i borettslaget, rekkehus

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg må bare få ut litt sinne og frustrasjon.

Jeg irriterer meg over styreledern i rekkehuset der hvor jeg nettopp har flyttet.

Han angriper meg/oss hvergang vi kommer hjem etter jobb, følger oss til døren.. Føler meg ikke "hjemme" lenger. Hva skal jeg gjøre da?

Igår så hadde jeg vinduet mitt åpent for gjennomlufting, så stakk han hodet inn gjennom vinduet og overrekket meg noe. Altså, hva er det å gjøre det? Hva om jeg er naken? Det er da normal folkeskikk å banke på døre evt. ringe på. Det gjaldt at vi måtte være vitne til styresaker, dessuten så har han ikke underrettet oss om dette før. Også sier han at dette har han snakket med min "mann om". Jeg konfronterer med så kalte "mann" om dette, tilfellet var at dette ikke var gjort. På dette møtet er det "kun" min mann som kan gå. Jeg forteller han at vi jobber turnus begge to, og at det kan være vanskelig for min "mann" å være tilstedet, om at jeg da måtte være tilstede på hans vegne. (Jeg eier denne leiligheten like mye som han). Da sier han at nei da får vi høre med en av de andre menne ved sidenav. Jeg føler meg så diskriminert, og irritert. Det har toppet seg helt for meg. Jeg sa kvast til han at, jeg selv skulle komme.

Min "mann" kan ikke være med på slikt, da han har en jobb som krever at han er nøytral, det har forsåvidt jeg også.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Notis, det er endel skrivefeil her. Ser det nå, men får ikke redigert. I skrivende stund så er jeg forfjamset og irritert. Beklager.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skriver du mann i hermetegn? Hehehe

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Akkurat som om det er noen selvfølge at vi er gift. Hehe.. Jeg er lesbisk.. og bor med en guttevenn.

AnonymBruker
Skrevet

Akkurat som om det er noen selvfølge at vi er gift. Hehe.. Jeg er lesbisk.. og bor med en guttevenn.

Åja, haha. Syntes det hørtes så degraderende ut. Har desværre ingen tips om han irriterendes mannen.

AnonymBruker
Skrevet

Hehe, hadde jeg degradert en mann jeg hadde vært med så hadde jeg lell degradert meg selv.

God Helg til deg.

AnonymBruker
Skrevet

Fortell han dette! Så lar han dere kanskje være?

Gjest Eurodice
Skrevet

Denne styrelederen har jo fullstendig mangel på folkeskikk.

Gjest Consensio
Skrevet

Ta det opp med styret? Finnes vel flere i styret du kan prate med enn ham.

Du har krav på privatliv. Selv hadde jeg blitt gal! Jeg elsker å gå naken hjemme, og når man er nødt for å passe seg for hva man gjør i sitt eget hjem? Nei, da er det alt annet enn koselig :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...