dvleos Skrevet 29. juli 2011 #1 Skrevet 29. juli 2011 Svigesøster skal ha utdirkkingslag i morgen, alle skal lage en scrapbookside. Nå har det seg sånn at jeg aldri har fått surret meg til å ta noe bilde av oss sammen, så det er utelukket. Og er vi på tur og sånn med unga så er det som regel en av oss sammen med ungene.. Vi har vært endel sammen, men hun er 10 år eldre, så brekrenset hva vi har til felles og hva vi har gjort sammen. Er dog veldig glad hun er min svigessøster, vi er gode venner, etc. Har noen ideer? Hva som helst? Finnes det passende dikt? Siden skal altså handle om oss to..
Ladylox Skrevet 29. juli 2011 #2 Skrevet 29. juli 2011 Svigesøster skal ha utdirkkingslag i morgen, alle skal lage en scrapbookside. Nå har det seg sånn at jeg aldri har fått surret meg til å ta noe bilde av oss sammen, så det er utelukket. Og er vi på tur og sånn med unga så er det som regel en av oss sammen med ungene.. Vi har vært endel sammen, men hun er 10 år eldre, så brekrenset hva vi har til felles og hva vi har gjort sammen. Er dog veldig glad hun er min svigessøster, vi er gode venner, etc. Har noen ideer? Hva som helst? Finnes det passende dikt? Siden skal altså handle om oss to..
Ladylox Skrevet 29. juli 2011 #3 Skrevet 29. juli 2011 Hva med å lage en side om turene dere har vært på? Eller om familien din som hun nå skal bli en del av?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå