Gå til innhold

Hvilken Oslo beach er den beste?

Hva er den beste Oslo beachen?  

4 stemmer

1. 1. Hvilken Oslo-strand er den beste?

• Katten
      0
    • Huk
      0
    • Ulvøya
      0
    • Nordstrand bad
      1
    • Hvervenbukta
      1
    • Paradisbukta
      0
    • Ingierstrand
      2

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå ser det ut til at vi endelig får noen varme sommerdager her i Oslo :sol:

Jeg skal absolutt på stranda etter jobb idag. Men hvilken Oslo strand syntes du er best?

Kom gjerne med flere forslag om det er noen jeg har glemt, men bare sjø, ikke ferskvann.

Tok også med Ingierstrand, siden det er rett ved Oslo grensen, og mange fra Oslo reiser dit.

Håper det er varmt i vannet :strix:

Videoannonse
Annonse
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Ingierstrand. Fordi jeg er oppvokst rett ved. Men var på Hverven igår (fordi vi hadde med små barn). Huk var kult når man var i 20-åra og ville vise frem kroppen sin og sikle på andres :gjeiper:

Uansett er det alt for fult og masete på Oslo's strender til at jeg drar dit for å slappe av og kose meg.

Jeg foretrekker heller å reise ut midtfjords med båt og duppe der. Så jeg kan sole meg og bade naken :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

Ingierstrand er herlig :)

Så heldig du er som er vokst opp der, har sett noen eneboliger rundt der, men virker ikke som det er mange som bor rundt der. Skulle ønske de kunne bygget noen leiligheter der, da skulle jeg ha kjøpt!

Var på Ulvøya igår, fint der! Men vondt å gå ut. Samme på Nordstrand bad.

Enig at det er altfor mye folk og mas. Men det er jo ikke så mye å gjøre med det da... Syntes Ulvøya for eksempel er litt roligere en for eksempel Hvervenbukta.

Kjedelig at det bare er to som har stemt da :(

Ts :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...