Gjest Kevlarsjäl Skrevet 29. juli 2011 #1 Skrevet 29. juli 2011 Jeg gikk på p-ring i et års tid uten problemer, og hadde deretter en lang pause over et par måneder. Så tok jeg den inn en måned, hadde den ute en måned igjen, og nå satt jeg den inn igjen, første dagen da mensen starta. Det er fire dager siden. Men jeg har blitt så innisvartens kvalm. Hver dag har jeg vært kvalm, og om kvelden blir det verre, da blir jeg svimmel og må ligge helt stille på ryggen. Har noen andre opplevd dette? Tok den ut i dag. Hva kan jeg forvente at kroppen min gjør nå? Får jeg mensen igjen med en gang? Eller?
Gjest Flowers i.i Skrevet 29. juli 2011 #2 Skrevet 29. juli 2011 Kvalme er en helt vanlig bivirkning av hormonprevensjon, ja. Og merkelig nok, selv om man aldri har vært kvalm av preparatet tidligere, så kan man bli det senere. Siden du har hatt mens nylig så mener jeg det vil ta en stund før ny mens, da livmorslimhinnen må bygge seg opp på nytt. Men det kan jo komme noen småblødninger innimellom før ting stabiliserer seg. Regner med du er sikker på å ikke være gravid..?
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 29. juli 2011 #3 Skrevet 29. juli 2011 Jeg har ikke tatt noen test for å forsikre meg om at jeg ikke er gravid, men med jevnlig mens til samme tid hver måned, tror jeg virkelig ikke det er tilfellet.
Gjest Flowers i.i Skrevet 29. juli 2011 #4 Skrevet 29. juli 2011 Neida, det er sikkert lite sannsynlig at du er gravid, men det har jo skjedd at folk har vært det til tross for normale blødninger.
Gjest Astrid Skrevet 22. august 2012 #5 Skrevet 22. august 2012 Jeg merker også at jeg er fryktelig kvalm! Har gått på pring i ca 3 mnd nå og kvalmen er bare blitt verre. Jeg bli kvalm av kaffelukt, mat og også av ingenting! Trasig altså for ellers er jeg kjempe fornøyd.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå