AnonymBruker Skrevet 29. juli 2011 #1 Skrevet 29. juli 2011 Hei, sliter med det samme hvert år, i år blir han 57. Har pleid å gi vin og noe greier før, men er litt kjedelig det. Han er ganske aktiv, liker friluftsliv og sånn, liekr mat og drikke (doh!), og ja.. det er vel det jeg kommer på Tips?
Kosemose Skrevet 29. juli 2011 #2 Skrevet 29. juli 2011 I fjor tok jeg med foreldrene mine på en "bydag" der vi blant annet gikk på et veldig hyggelig muesum også spanderte jeg middag på et koselig sted etterpå. Foreldrene mine har altfor mye ting, men det er sjeldent vi er sammen sånn en hel dag, så det syntes de var den beste gaven de kunne fått fra meg Så, hvis svigerfaren din også er av de som "har alt": teater, konsert, kino (du vet sikkert om han liker noe av dette), eller en sånn fin fotobok med friluftsliv-tema, friluftsutstyr (spør betjeningen i butikken hvis du ikke finner på noe), gå sammen med noen andre og gi ham og kona (hvis han har en) en god middag på et ok sted. Syns i det hele tatt at det å gå sammen med andre og spleise på gaver ofte er fint, da blir det større ting som de kanskje ikke så lett unner seg selv.
Gjest Leonidene Skrevet 29. juli 2011 #3 Skrevet 29. juli 2011 (endret) Kan gi deg noen linker til nettsteder som selger fine matgaver om du vil ha. Andre ideer: Fiskeutstyr, jaktkniv, konjakk/annen drikke han liker, gavekort hos ein butikk som selger friluftsartikler (klær, sko og utstyr), ei god jakke/sko/ryggsekk, bok eller film.. Endret 29. juli 2011 av Leonidene
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2011 #4 Skrevet 29. juli 2011 I fjor tok jeg med foreldrene mine på en "bydag" der vi blant annet gikk på et veldig hyggelig muesum også spanderte jeg middag på et koselig sted etterpå. Foreldrene mine har altfor mye ting, men det er sjeldent vi er sammen sånn en hel dag, så det syntes de var den beste gaven de kunne fått fra meg Så, hvis svigerfaren din også er av de som "har alt": teater, konsert, kino (du vet sikkert om han liker noe av dette), eller en sånn fin fotobok med friluftsliv-tema, friluftsutstyr (spør betjeningen i butikken hvis du ikke finner på noe), gå sammen med noen andre og gi ham og kona (hvis han har en) en god middag på et ok sted. Syns i det hele tatt at det å gå sammen med andre og spleise på gaver ofte er fint, da blir det større ting som de kanskje ikke så lett unner seg selv. Takk for mange forslag. Tingen er at de er ganske så velstående, så jeg tror de tar seg råd til det de vil. Men jeg er jo ikke supermann heller, så jeg kan ikke vite hva han vil ha. Så kanskje vi slår til med kino i år. :-) TS
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå