AnonymBruker Skrevet 28. juli 2011 #1 Skrevet 28. juli 2011 Hei! har nettopp hatt en heller heftig runde i senga her, syns litt synd på naboene... menmen! Problemet er at jeg oppdaget forholdsvis mye blod da vi var ferdig, kondomet var dekket og da jeg gikk på toalettet og tørket meg med papir ble det helt rødt av ferskt blod. Altså, det var ganske mye, og blør litt enda, en halvtime etter. Regner med at det er en rift, siden blodet er ferskt. Ikke mensen med andre ord. Den får jeg aldri anyways. Hvor lenge bør jeg vente med sex etter jeg har sluttet å blø? noen forhåndsregler jeg bør ta om dette problemet fortsetter? Jeg vet jo selvfølgelig at røff sex ikke akkurat er tingen om det skal være sånn som dette, men har hatt dette problemet før selv ved helt vanlige rolige runder... Tips mottas med takk!
Næjøss Skrevet 29. juli 2011 #3 Skrevet 29. juli 2011 Det høres ikke helt bra ut. Enig med gjest over, gå til gyn/lege å få sjekket at det ikke er noe som er riv ruskende galt. Her står det litt om blødninger etter samleie http://nhi.no/sykdommer/kvinne/ulike-sykdommer/blodning-etter-samleie-29387.html
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2011 #4 Skrevet 31. juli 2011 Siden du ikke har mensen må jeg bare spørre: går du på Cerazette? I såfall kan det være årsaken. Jeg har hørt om mange som blør etter sex når de går på Cerazette, men da ikke så veldig rikelige mengder. Jeg får av og til brunaktig utflod etter sex men aldri rikelige blødninger. Bare så små mengder at truseinnlegg gir evig nok beskyttelse. Uansett bør du få tatt en GU dersom det er ei stund siden sist. Uvanlige blødninger bør alltid sjekkes.
Tears.of.the.Sun Skrevet 31. juli 2011 #5 Skrevet 31. juli 2011 Jeg ville også tatt en gynekologisk undersøkelse. Det trenger absolutt ikke være noe alvorlig fordi at du blør litt, men det er mye smartere å få tipsene fra en profesjonell. Da kan du få tipsene som kan hjelpe deg nå og hvis dette evt. skjer igjen en gang.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2011 #6 Skrevet 31. juli 2011 Hei! Takk for svar jeg går ikke på noen p-piller, sist jeg hadde dette problemet gikk jeg på Yasminelle eller Loette, husker ikke helt. Nå for tiden har jeg Hormonspiral, og har aldri mensen. Ikke hatt på godt over 6 mnd tror jeg skal ta meg en GU om det skjer flere ganger ja, better safe than sorry!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå