Gå til innhold

Er samleiet slutt når mannen kommer?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når mannen kommer så blir det om ikke slutt, en liten pause i akten.

Er dette ok for deg? Er du klar for å avslutte da? Eller kommer han ofte når du virkelig har det godt og har lyst å fortsette? Eller hender det også at du skulle bare ønske han gjorde seg ferdig? :)

Let`s hear it ladies!

Her er det slutt når mannen kommer. Og det er helt ok, jeg har ingen interesse av å holde på når han er sliten og ikke spesielt mye lyst igjen. Men han er flink til å passe på at jeg får mitt først - det er en selvfølge.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tråden er ryddet for innlegg skrevet av utestengt bruker.

Kråkesaks.

Gjest frøken am
Skrevet

Jeg kan vel si meg så heldig at jeg kommer hver gang, vaginalt, og han kommer enten samtidig eller litt etterpå (må samle beina litt først :fnise: ).

Ellers er det vel over når vi er enige. Noen ganger kommer vi begge under fem min., og noen ganger holder vi på en time. Men vi er som regel utladet etter orgasme begge to, og ligger gjerne og prater og koser etterpå. Kanskje det blir sex senere på kvelden. Eller en uke senere :fnise:

Det viktigste er at begge er tilfredsstilt - hva nå enn det innebærer :)

Gjest Gjest
Skrevet

Alltid over når han kommer. Jeg kommer aldri.

kvinne 35

• Liker 1
Gjest HunterLady
Skrevet

Jeg gjør meg ferdig på egen hånd om jeg føler for det akkurat da. Og jeg gir tydelig signal om at jeg er iferd med å komme under sexen, slik at han må vente med sin utløsning. Men at han kommer er egentlig høydepunktet for meg.

AnonymBruker
Skrevet

Når mannen kommer så blir det om ikke slutt, en liten pause i akten.

Er dette ok for deg? Er du klar for å avslutte da? Eller kommer han ofte når du virkelig har det godt og har lyst å fortsette? Eller hender det også at du skulle bare ønske han gjorde seg ferdig? :)

Let`s hear it ladies!

Ja, det er slutt når mannen kommer.

Det hender ganske ofte og rett som det er at jeg bare ønsker at han skal bli ferdig.

AnonymBruker
Skrevet

Alltid over når han kommer. Jeg kommer aldri.

kvinne 35

Samme her (helt enig).

-Kvinne 38-

Skrevet

Det er vel over når vi ikke orker mer. Nå er jeg singel, og kan bare snakke om hva som har vært tilfelle med tidligere jenter, og det har jo vært så ymse. Enkelte kommer fort, andre trenger lengre tid, og andre igjen kommer ikke i det hele tatt. Og dette kan variere hos èn og samme kvinne, også, akkurat som det varierer for meg. Som regel er det jeg som er tregosten.

Gjest Koseklumpen
Skrevet

Det er over når han kommer. Noe som er helt greit for meg, for han sørger for at jeg kommer flere ganger før han er ferdig. Han gir meg som regel et par orgasmer før samleiet og et par under samleiet så jeg er mere en fornøyd når han kommer :)

AnonymBruker
Skrevet

Å, dere som kommer opptil flere ganger hver gang er så HELDIGE!!! Jeg kommer aldri. Føles ut som sexlivet mitt er ganske dritt i forhold til mange her inne. Noen ganger ønsker jeg det kunne vare lengre, andre ganger ønsker jeg det kunne blitt fort ferdig. Er uansett aldri i nærheten av en orgasme. :sukk:

• Liker 1
Skrevet

Hos oss er det over når begge har kommet, uavhengig av hvem som kommer først :)

Gjest Heloise
Skrevet

Jeg er ikke i stand til å komme under samleie så ja, det er slutt når han kommer. Og ja, da er jeg glad. Er ikke alltid han kommer så det er liksom "målet" inni hodet mitt :gjeiper:

Gjest bazibaz
Skrevet

heh, om du ikke er superman sjæl, så tviler jeg at dama di kommer 4 ganger iløpet av sammleiet.. lukter jeg litt fake'ing her? ;)

Kanskje fordi det ikke er vanlig at jenter kommer så mange ganger hver gang de har sex. Jeg for min del er helt utladet av en orgasme ...

Selv om det er deres opplevelse, betyr ikke det at det gjelder for alle. :)

For min del er det over når han kommer, det er gjerne høydepunktet for meg òg. Og jeg kommer gjerne flere ganger før han. :)

Skrevet

Begge må være fornøyde. Hvis jeg kommer og hun er lysten på mer så blir det mer... Mye mer =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...