Gjest petter Skrevet 28. juli 2011 #1 Skrevet 28. juli 2011 Jenter på forumet; Hva er den beste sexposisjonen for dere? Noen spesielle posisjoner som du gjerne skulle opplevd igjen?
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2011 #2 Skrevet 28. juli 2011 Stort sett misjonæren, med beina på skuldrene til mitt offer. Ja, så kjedelig er jeg. Dyp inntrengelse, masse kropskontakt og mine hender fri til å tafse. 2
Gjest -J- Skrevet 28. juli 2011 #3 Skrevet 28. juli 2011 Stort sett misjonæren, med beina på skuldrene til mitt offer. Ja, så kjedelig er jeg. Dyp inntrengelse, masse kropskontakt og mine hender fri til å tafse. Ja takk, gjerne Nå er jeg mann, men det er nok min favoritt også. Jeg vil si at denne posisjonen har et ufortjent dårlig rykte for å være kjedelig Jeg liker øyekontakt, kyssing, klemming, osv. Misjonær gjør nytten. 1
Harmony Skrevet 28. juli 2011 #4 Skrevet 28. juli 2011 (endret) Doggy er en helt fantastisk stilling for min del. Misjonær med beina opp er heller ikke å forakte. Ellers liker jeg å leke litt cowgirl Endret 28. juli 2011 av Harmony
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2011 #7 Skrevet 28. juli 2011 Ja takk, gjerne Nå er jeg mann, men det er nok min favoritt også. Jeg vil si at denne posisjonen har et ufortjent dårlig rykte for å være kjedelig Jeg liker øyekontakt, kyssing, klemming, osv. Misjonær gjør nytten. Singel? Jeg starter herved min QAPPWMA!
Tears.of.the.Sun Skrevet 28. juli 2011 #8 Skrevet 28. juli 2011 Sex er for gifte folk. Jeg trodde det var motsatt?
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2011 #9 Skrevet 28. juli 2011 Jeg trodde det var motsatt? Nei, bibelen sier at vi skal vente med sex til etter ekteskapet.
Tears.of.the.Sun Skrevet 28. juli 2011 #10 Skrevet 28. juli 2011 Nei, bibelen sier at vi skal vente med sex til etter ekteskapet. Etter ekteskapet er over ja...
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2011 #11 Skrevet 28. juli 2011 Etter ekteskapet er over ja... Lik kan ikke knulle.
Næjøss Skrevet 28. juli 2011 #12 Skrevet 28. juli 2011 Jeg liker missjonæren, men med en slags vri, mannen sitter nesten på kne, og jeg har bena rundt midjen hans, mens han holder rundt hoftene mine slik at baken min nesten hviler på fanget hans. Den stillingen er helt fenomenal, men den funker kun for meg når han holder meg i hoftene av en eller annen merkelig grunn
Gjest Katten. Skrevet 29. juli 2011 #13 Skrevet 29. juli 2011 Lik kan ikke knulle. Men man kan knulle lik.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå