AnonymBruker Skrevet 28. juli 2011 #1 Skrevet 28. juli 2011 Lurer på om du syntes brudekjolen din var/er god å ha på seg, eller ubehageli? Var det sånn at du ikke tenkte over at du hadde den på deg, eller gleda du deg til å vrenge den av når natta kom? Og hvordan var den å sitte/gå i? Si gjerne åssen type kjolen din var også.. Til orientering, jeg synes kjolen min er litt ubehagelig og stram, men den må jo være stram for å holde seg oppe. Den "tvinger" meg hvertfall til å sitte rett
LilleMyMcLean Skrevet 28. juli 2011 #2 Skrevet 28. juli 2011 Jeg hadde stroppløs kjole (korsetts/spiler og snøring helt fra midt på rompa, den satt altså inntil lengre ned enn mange andre kjoler) med noe slep, dersom det er relevant. Synes den var fantastisk når jeg stod - et slikt korsett gjør underverker for holdningen! Den var heller ikke ubehagelig, men med slep er det ikke et plagg man "glemmer" at man har på seg. Men å spise, derimot.. Å sitte i seg selv var ikke noe problem (litt mindre behagelig enn å stå, men ikke ubehagelig). Det føltes som om det rett og slett ikke var plass til 3-retters! Forretten gikk aldeles utmerket, samme med første servering av hovedretten. Etter det var det problematisk.. desserten endte med lett kvalme, som løste seg idet jeg fikk opp og gå (og en tur på toalettet). Ble ingen kaker den kvelden, og når nattmaten kom var det ikke plass til mer enn ei pølse med lompe.. Brudekjolen min var langt fra det mest behagelige plagget jeg har hatt - men all irritasjon var verdt det! Klart, kjolen min var nok VELDIG stram. Når min ektemann (pussig å si!!) tok den av på kvelden var overkroppen min lettere deformert - jeg hadde skikkelig "innhogg" i livet/under ribbeina! Varte til litt utpå neste dag..
Niennas Skrevet 28. juli 2011 #3 Skrevet 28. juli 2011 (endret) Min kjole var fantastisk! Det var herlig å få den av om kvelden, men det var mer det at en typisk brudekjole er jo litt tung, og varm. Kunne fint sitte, stå, gå og danse i min kjole uten problemer. Eneste minus med min kjole var: 1. perlebroderi-greier rundt brystet, noe som gjorde overarmene mine var litt såre på innsiden når kvelden kom. 2. Jeg hadde underskjørt med en ring, noe som gjorde det litt ... uvanlig?... å sitte. Men som sagt, ikke noe problem! Img-tagger fjernet. Kråkesaks. Endret 29. juli 2011 av Kråkesaks
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2011 #4 Skrevet 28. juli 2011 Jeg hadde en sort ellos-kjole,den var veldig utringet,så den røk av umiddelbart når vi kom hjem.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2011 #5 Skrevet 28. juli 2011 ...jeg er ikke helt overbevist over sminken din, Niennas! Så pen kjole du hadde! Behagelig så den faktisk ut også. 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2011 #6 Skrevet 28. juli 2011 ...jeg er ikke helt overbevist over sminken din, Niennas! Så pen kjole du hadde! Behagelig så den faktisk ut også. Men slenger meg på den, fin kjole! Elsket "ermene", eller hva man skal kalle det.
Niennas Skrevet 29. juli 2011 #7 Skrevet 29. juli 2011 ...jeg er ikke helt overbevist over sminken din, Niennas! Så pen kjole du hadde! Behagelig så den faktisk ut også. Jeg gikk for det naturlige, og satset på at "gløden" fra kjærlighet skulle være nok. var ganske fornøyd den dagen, da! Takk for komplimenter for kjolen min!
Frk. Belle Skrevet 29. juli 2011 #8 Skrevet 29. juli 2011 (endret) Jeg hadde en kjole fra Maggi Sottero med snøring i ryggen. Den var forholdsvis tung selv om den forsåvidt ser lett ut med chifongen Den var ikke superbehagelig å ha på, men ELSKET kjolen likevel og irriterte meg egentlig ikke over det i løpet av dagen. Den var ganske stramt snørt på til vielsen og bildene, men måtte knytte den opp litt når vi skulle kjøre til festlokalet (ca 45min) og under middagen.. Men den satt fint nok selv med litt løsere snøring. Slepet måtte jeg naturlig nok bære på når jeg gikk, men det synes jeg gikk fint.. Dansinga var det verre med - det synes jeg var vanskelig. Hadde øvd med bare udnerskjørt med det ble mye vanskelige med hele kjolestellet! Spesielt vals og sånn da.. skal man "rocke" kan man liksom bare løpte kjoljen ordentlig opp Bilde her(men Trina modellen er uten stener) og her(ikke meg da;)) Var i et bryllup hvor bruden hadde en kjole i lettere stoff og hun synes det var veldig deilig - spesiellt sien hun var den som rocka på dansegulvet hele kvelden Endret 29. juli 2011 av Frk. Belle
Frk. Belle Skrevet 29. juli 2011 #9 Skrevet 29. juli 2011 Min kjole var fantastisk! Det var herlig å få den av om kvelden, men det var mer det at en typisk brudekjole er jo litt tung, og varm. Kjolen min var også litt varm, men hadde valgt å ikke bruke strømper og det synes jeg hjalp en del..
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2011 #10 Skrevet 31. juli 2011 hadde stram kjole med spiler. Fikk litt "pusteproblemer" halvveis inn i vielsen. Også måtte jeg løsne på snøringa melom forrett og hovedrett og etter middagen. Eller var den grei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå